Przetargi.pl
Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu wybranych pomieszczeń w budynku Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie

Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 01-452 Warszawa, Księcia Janusza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6915952, 22 6915977, , fax. 22 877 67 22
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
    Księcia Janusza 64
    01-452 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6915952, 22 6915977, , fax. 22 877 67 22
    REGON: 32590800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igf.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu wybranych pomieszczeń w budynku Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu wybranych pomieszczeń w budynku Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: remont 15 pomieszczeń biurowych w budynku Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie. Użyte poniżej nazwy oraz typy materiałów mają na celu wskazanie materiałów, które do tej pory były wykorzystane przy prowadzeniu tożsamych prac remontowych w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca, któremu udzielone zostanie przedmiotowe zamówienie, zobligowany będzie do utrzymania jednorodności wizualnej oraz jakościowej z odnowionymi/wyremontowanymi już pomieszczeniami biurowymi w siedzibie Instytutu Geofizyki PAN. Każdorazowo przed użyciem danego rodzaju materiału wykończeniowego, Wykonawca powinien uzyskać od Zamawiającego pisemną akceptacje jego zastosowania. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie materiałów referencyjnych. Kolejność wykonywania robót do uzgodnienia z Zamawiającym. I. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Piętro 5 budynku – remont pomieszczenia biurowego nr 514, 512a, 526a, 526, 525, 523, 524, 522, 521, - Piętro 4 budynku – remont pomieszczenia biurowego nr 435, - Piętro 3 budynku – remont pomieszczenia biurowego nr 305, 306, - Piętro 2 budynku – remont pomieszczenia biurowego nr 208, 209, 210A. Zakres robót zawiera Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ. 1. W pomieszczeniach na piątym piętrze budynku należy: 1) zabezpieczyć stolarki okienne i drzwiowe folią 2) zdemontować sufit podwieszany, 3) zdemontować ściankę działową pomiędzy pomieszczeniami 522 oraz 521. W kosztorysie pozycje uwzględnione w dziale 8. 4) wykonać zabezpieczenia przeciwogniowe ramy budynku, 5) wkuć instalacje elektryczne i teletechniczne (przewody układać w peszlach), 6) na ścianach wykonać tynkowanie wraz z wklejeniem siatki a następnie wykonać gładzie gipsowe. Gładzie gipsowe pomalować na wskazany przez Zamawiającego kolor. 7) wykonać sufit podwieszany na ruszcie stalowym z wypełnieniem z płyt z wełny mineralnej, 8) w suficie zamontować oprawy oświetleniowe w module 60x60 do montażu w modułowych suitach podwieszanych, źródło światła LED, obudowa w kolorze białym, klosz gładki, biały maksymalnie wypełniający pole modułu sufitowego, dyfuzor dostosowany do pracy w biurze, kolor światła ciepły, temperatura barwowa 3000K, moc 40 W, 9) zdemontować wykładziny PCV oraz wykonać renowację parkietów. Przez renowację parkietów należy rozumieć cyklinowanie, szpachlowanie, polerowanie oraz trzykrotne lakierowanie, 10) Uzupełnić osprzęt elektryczny i elektrotechniczny w gniazdach, 11) Wymienić wskazaną w rysunkach określających przedmiot zamówienia stolarkę drzwiową oraz wykonać drzwi korytarzowe do pomieszczeniu nr 523. 2. W pomieszczeniu nr 435 na czwartym piętrze budynku zakres remontu musi być zgodny z technologią przewidzianą dla pomieszczeń na piątym piętrze budynku. 3. W pomieszczeniach na trzecim piętrze budynku należy: 1) zabezpieczyć stolarki okienne i drzwiowe folią, 2) przygotować ściany do malowania, 3) pomalować na wskazany przez Zamawiającego kolor, 4) wykonać renowację parkietów. Przez renowację parkietów należy rozumieć cyklinowanie, szpachlowanie, polerowanie oraz trzykrotne lakierowanie. 4. W pomieszczeniach na drugim piętrze budynku należy: 1) zabezpieczyć stolarki okienne i drzwiowe folią, 2) wykonać demontaż istniejącej stolarki drzwiowej pomiędzy pomieszczeniami 208 i 209 oraz 209 i 210a, oraz zamontować nową stolarkę zgodną z zainstalowaną wewnątrz budynku, 3) przygotować ściany do malowania, 4) pomalować na wskazany przez Zamawiającego kolor, 5) wykonać renowację parkietów w pomieszczeniu 209. Przez renowację parkietów należy rozumieć cyklinowanie, szpachlowanie, polerowanie oraz trzykrotne lakierowanie. II. ZAŁĄCZNIKI 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. 2. Zakres robót stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ – załącznik ten jest jedynie dokumentem pomocniczym, a zakres świadczonych przez Wykonawcę robót powinien ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione w przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji postępowania. 3. Rysunki określające przedmiot zamówienia stanowią załącznik nr 1.3 do SIWZ. III. UWAGI 1. Przedmiot zamówienia obejmuje całość robót remontowo – budowlanych oraz dostawy niezbędne do ich realizacji. 2. Przedmiar robót określa zakres prac, jest dokumentem pomocniczym, mającym na celu ułatwienie Wykonawcom obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości robót budowlanych. 3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne materiałów i wyrobów budowlanych (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie Wykonawca zobligowany jest do utrzymania jednorodności wizualnej oraz jakościowej z odnowionymi/wyremontowanymi pomieszczeniami w siedzibie Instytutu Geofizyki PAN. 4. Cena oferty jest ceną ryczałtową, a więc musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Dokumentacji technicznej, jak również w nich nieujętych, a bez których nie można wykonać zamówienia. W związku z powyższym wskazane jest, aby Wykonawcy bardzo szczegółowo zapoznali się z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 1/1, 1/2, 1/3 do SIWZ, wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ jak również przyszłym terenem prac. 5. W celu dokonania weryfikacji sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w budynku Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk oraz uzyskał wszelkie inne niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawcy powinni: - skontaktować się telefonicznie z Panem Rafałem Jasińskim (e-mail: rjasinski@igf.edu.pl, nr tel. 22 691 57 96) lub z Panią Magdaleną Świętochowską (e-mail: mswietochowska@igf.edu.pl, nr tel 22 691 59 72) w celu ustalenia konkretnego terminu dokonania wizji lokalnej; - przedłożyć osobie wskazanej powyżej upoważnienie Wykonawcy do przeprowadzenia wizji lokalnej dotyczącej przedmiotowego postępowania oraz okazać dowód osobisty. 6. Ściany wewnątrz budynku wykonane są z płyt kartonowo - gipsowych oraz azbestowo – cementowych wypełnionych styropianem. W związku z powyższym, wszelkie odpady budowlane, które powstaną w trakcie realizacji zamówienia, winny być na bieżąco usuwane z budynku Instytutu na koszt Wykonawcy i utylizowane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 7. Informacja o obecności płyt azbestowo – cementowych ma na celu zapoznanie Wykonawców z konstrukcją ścian wewnętrznych budynku oraz, w przypadku ewentualnego powstania tego rodzaju odpadów – w celu poinformowania Wykonawców o konieczności ich utylizacji w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami. Zamawiający przewiduje niewielką ilość tego rodzaju odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w niniejszej SIWZ. Wysokość wadium wynosi: 6 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, celem wykazania braku podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach