Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja społecznej kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży (ECAM) oraz serwisu dokariery.pl. Kampania przeprowadzona zostanie w Internecie. Zamówienie obejmuje także produkcję spotów.

Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
    Tamka 1
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
    REGON: 70012800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja społecznej kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży (ECAM) oraz serwisu dokariery.pl. Kampania przeprowadzona zostanie w Internecie. Zamówienie obejmuje także produkcję spotów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja kampanii marketingowej ma prezentować w sposób spójny i konsekwentny ofertę Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży oraz serwisu dokariery.pl jako systemu teleinformatycznego prowadzonego przez Ochotnicze Hufce Pracy. ECAM udziela pomocy w zakresie edukacji lub zatrudnienia, umożliwia dostęp do informacji o kształceniu się, szkoleniach, kursach i pierwszych krokach na rynku pracy. Pomaga w tworzeniu profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych - CV i listu motywacyjnego, przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej, jak również w znalezieniu informacji o wymarzonym zawodzie. Głównym celem kampanii będzie promowanie oferty serwisu dokariery.pl jako przyjaznego, profesjonalnego narzędzia skierowanego do młodzieży szukającej swojej drogi życiowej i zawodowej. Celem szczegółowym będzie uzyskanie określonych wskaźników wzrostu odwiedzalności portalu dokariery.pl, z uwzględnieniem zarówno młodzieży, jak i osób dorosłych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach