Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2019-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Tamka 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 70012800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa realizacja społecznej kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży (ECAM) oraz serwisu dokariery.pl. Kampania przeprowadzona zostanie w Internecie. Zamówienie obejmuje także produkcję spotów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja kampanii marketingowej ma prezentować w sposób spójny i konsekwentny ofertę Elektronicznego Centrum Aktywizacji Młodzieży oraz serwisu dokariery.pl jako systemu teleinformatycznego prowadzonego przez Ochotnicze Hufce Pracy. ECAM udziela pomocy w zakresie edukacji lub zatrudnienia, umożliwia dostęp do informacji o kształceniu się, szkoleniach, kursach i pierwszych krokach na rynku pracy. Pomaga w tworzeniu profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych - CV i listu motywacyjnego, przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej, jak również w znalezieniu informacji o wymarzonym zawodzie. Głównym celem kampanii będzie promowanie oferty serwisu dokariery.pl jako przyjaznego, profesjonalnego narzędzia skierowanego do młodzieży szukającej swojej drogi życiowej i zawodowej. Celem szczegółowym będzie uzyskanie określonych wskaźników wzrostu odwiedzalności portalu dokariery.pl, z uwzględnieniem zarówno młodzieży, jak i osób dorosłych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnej we współpracy z PPL promującej Polskę jako destynacje atrakcyjną turystycznie ze szczególnym uwzględnieniem UNESCO oraz współpracy z Michelin Guide
Dodano: 2024-07-10 - Przeprowadzenie kampanii outdoor laureata Złotego Certyfikatu POT 2023 – Bieszczadzkich Drezyn Rowerowych
Dodano: 2024-07-10 - Usługa wydruku oraz ekspozycji materiałów informacyjnych na billboardach
Dodano: 2024-06-28 - Usługa wydruku oraz ekspozycji materiałów informacyjnych na billboardach
Dodano: 2024-06-24 - Realizacja kampanii promocyjnej Województwa Mazowieckiego „Odpocznij na Mazowszu” poprzez ekspozycję grafik kampanii „Odpocznij na Mazowszu” .
Dodano: 2024-04-24 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-03-07 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-02-21 - Kampania video, której przedmiotem są działania promujące obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz z listy Pomników Historii
Dodano: 2023-12-21 - Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.
Dodano: 2023-12-19 - Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej we współpracy z narodowym przewoźnikiem promującej Polskę jako destynację atrakcyjną turystycznie na rynku zagranicznym.
Dodano: 2023-12-19