Przetargi.pl
Robota budowlana polegająca na remoncie instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie.

WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY CENTRUM PROFILAKTYCZNO-LECZNICZE W LUBLINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY CENTRUM PROFILAKTYCZNO-LECZNICZE W LUBLINIE
    ul. Nałęczowska 27
    20-701 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 431190120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.womp.lublin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana polegająca na remoncie instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Robota budowlana polegająca na remoncie instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie.Zarys prac do wykonania w instalacji wodociągowej:a) wymianę 11 pionów instalacji wodociągowej wykonanych z rur stalowych ocynkowanych na: • piony wody zimnej i ciepłej użytkowej - piony wykonane z rur PEX/AL/PEX;• piony cyrkulacji ciepłej wody użytkowej - na piony wykonane z rur PEX/AL/PEX ;b) wymianę zaworów odcinających podpionowych z zastosowaniem zaworów o połączeniach gwintowanych z półśrubunkami (umożliwiają łatwiejszą ich wymianę);c) wymianę zaworów odcinających na podejściach do wszystkich istniejących lokalówek na wszystkich kondygnacjach z zastosowaniem zaworów o połączeniach gwintowanych z półśrubunkami (umożliwiają łatwiejszą ich wymianę);d) wykonanie podłączeń wymienionych fragmentów instalacji z instalacją istniejącą nie podlegającą wymianie. Zarys prac do wykonania w instalacji kanalizacyjnej:a) wymianę 9 pionów kanalizacji sanitarnej wykonanych z rur żeliwnych na rury PVC, na wszystkich czterech kondygnacjach budynku, na odcinkach od punktów włączenia do poziomów odpływowych do podłączenia z wywiewkami kanalizacyjnymi na najwyższej kondygnacji;b) wymianę rewizji z żeliwnych na PVC na wymienianych pionach;c) wykonanie nowych podłączeń do wszystkich istniejących odpływów z przyborów sanitarnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 57 pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, które na mocy art. 112 ust. 2 pzp dotyczą zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:1) Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem minimum dwóch robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, polegających na remoncie instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (każda realizowana w ramach oddzielnej umowy/ kontraktu) polegające na remoncie instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej o wartości min. 200 000 zł każda - (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SWZ).2) Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi na każde wymienione poniżej stanowisko, posiadającymi odpowiednie wykształcenie niezbędne do wykonania roboty budowlanej, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe gwarantujące właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia w tym w szczególności:a) Kierownik robót w specjalności sanitarnej – min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych jako kierownik budowy lub kierownik robót i udział w realizacji zakończonego co najmniej jednego zadania inwestycyjnego o wartości min. 150 000 zł, uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych – bez ograniczeń, przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego;Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić poprzez przedłożenie stosownego oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach