Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA OBEJMUJĄCA BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWĘ DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH I CZĘŚCIOWO UTWARDZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA OBEJMUJĄCA BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWĘ DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH I CZĘŚCIOWO UTWARDZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót obejmujących bieżące utrzymanie i naprawę dróg gruntowych i częściowo utwardzonych na terenie Gminy Długołęka. 2. Przedmiot zamówienia, określony w ust. 1, obejmować będzie roboty budowlane w następującym zakresie: a) równanie dróg gruntowych na terenie gminy poprzez zerwanie wierzchniej warstwy drogi na głębokość do 10 cm oraz miejscowo (jeśli wymaga tego stan nawierzchni do 20 cm), wyrównanie podłużne i poprzeczne z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, mechaniczne zagęszczenie nawierzchni. Jednostka obmiarowa mb. Szerokość dróg przewidzianych do równania od 3,5m do 5m (średnia szerokość 4,25m). b) naprawa dróg gruntowych na terenie gminy poprzez zerwanie wierzchniej warstwy drogi na głębokość do 10 cm oraz miejscowo (jeśli wymaga tego stan nawierzchni do 20 cm), wyrównanie podłużne i poprzeczne z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, rozplantowanie materiału dostarczonego przez Zamawiającego i ponowne wyrównanie podłużne i poprzeczne dróg z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, mechaniczne zagęszczenie nawierzchni. Jednostka obmiarowa mb. Szerokość dróg przewidzianych do naprawy od 3,5m do 5m (średnia szerokość 4,25m). c) ścinanie nadmiaru poboczy na terenie gminy poprzez usunięcie nadmiaru darniny lub gruntu od krawędzi jezdni do krawędzi poboczy, wyrównanie i nadanie wymaganego spadku, w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni dróg na pobocza lub do przydrożnych rowów oraz wywiezieniu nadmiaru ścinki na odległość do 15 km i jej utylizacja we własnym zakresie. Jednostka obmiarowa mb. Szerokość poboczy przewidzianych do ścinania od 0,5m do 1,5m (średnia szerokość 1m). d) korytowanie dróg gruntowych na terenie gminy poprzez usunięcie nadmiaru gruntu na głębokość od 15cm do 20cm w drodze oraz wywóz odspojonego gruntu na odległość do 15km i jego utylizacja we własnym zakresie, rozplantowanie w to miejsce kruszywa, gruzu budowlanego, destruktu lub żużla. Jednostka obmiarowa mb. Szerokość dróg przewidzianych do korytowania od 3,5m do 5m (średnia szerokość 4,25m). 3. Zakres przedmiotu zamówienia podzielono na 2 pakiety: 1) Pakiet 1: Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych gruntowych i częściowo utwardzonych na terenie miejscowości: Długołęka, Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała i Węgrów. 2) Pakiet 2: Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych gruntowych i częściowo utwardzonych na terenie miejscowości: Stępin, Borowa, Raków, Bielawa, Kamień, Piecowice, Kiełczów, Wilczyce, Kiełczówek, Śliwice, Pietrzykowice, Brzezia Łąka, Kątna i Oleśniczka. 4. Wykonawca MOŻE przedstawić ofertę obejmującą tylko jeden, wybrany pakiet z zakresu przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający informuje, iż pozostałe postanowienia siwz są tożsame dla każdego z pakietów. 6. Zamawiający informuje, iż w roku 2009 zlecił Wykonawcy: a) równanie dróg - w ilości 34.424 mb, b) naprawę dróg - w ilości 25.623 mb, c) ścinanie nadmiaru poboczy - 8.619 mb, d) korytowanie dróg - 1.248 mb. 7. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia określony w ust. 1 i 2, w zależności od aktualnych potrzeb, poprzez zlecenia jednostkowe, w których podane będzie miejsce, zakres, wielkość oraz termin wykonania konkretnego zlecenia jednostkowego. Zamówienia mogą być przekazane za pomocą faksu, poczty lub odbierane osobiście. 8. Zamawiający informuje, iż maksymalna wartość brutto umowy w okresie jej trwania wynosić będzie: 1) Pakiet nr 1 w wysokości 187 500,00 zł brutto (słownie: sto osiemdziesiąt siedem tysięcy pięćset złotych 00/100), 2) Pakiet nr 2 w wysokości w wysokości 187 500,00 zł brutto (słownie: sto osiemdziesiąt siedem tysięcy pięćset złotych 00/100), 9. Szczegółowy zakres i przedmiot roboty budowlanej opisany jest w: 1) rozdziale I niniejszej siwz; 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) przedmiarze robót budowlanych. będących załącznikami do specyfikacji z dnia 20 stycznia 2010 r. zwanej dalej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1 Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. a) złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) roboty budowane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: b1) wykonaniu równania dróg gruntowych o minimalnej długości 5.000mb - wartość wykonanej roboty budowlanej - min. 15.000,00 zł brutto, b2) wykonaniu naprawy dróg gruntowych o minimalnej długości 5.000mb - wartość wykonanej roboty budowlanej - min. 15.000,00 zł brutto, b3) wykonaniu korytowania dróg gruntowych o minimalnej długości 100mb - wartość wykonanej roboty budowlanej - min. 15.000,00 zł brutto, oraz załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający dopuszcza przedstawienie referencji odrębnie (jednakże stanowiących w sumie potwierdzenie wykonania całego wymaganego zadania. W wykazie (zał. nr 5 siwz) należy podać wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców przedstawionej roboty oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych d) złożą oświadczenie, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.2 W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji, protokołu odbioru) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane (tj. zakończone) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie robót budowlanych, o którym mowa w lit. a), Wykonawca wskazał niezbędne zasoby, którymi będzie dysponował na okres wykonania przedmiotu zamówienia wraz z podaniem formy i zakresu udostępnienia zasobów (np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp.) c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów o posiadaniu zdolności finansowej przez te podmioty, jeżeli Wykonawca wskaże, iż w będzie polegał na zdolności finansowej, o której mowa w lit. c) przez inne podmioty. 1.3 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 oraz 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej, ustawy polegać będzie na zasobach innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdz. II. ust. 2 siwz. 1.4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 oraz 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej, będzie polegać na zasobach innych podmiotów(na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), w zakresie ust. 1.1 lit. a - c, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w rozdz. II ust. 1.2. 1.5 W przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 1.3 i 1.4 Zamawiający wymaga, aby kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów były poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich). 3. Niezależnie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1 Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. a) złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) roboty budowane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: b1) wykonaniu równania dróg gruntowych o minimalnej długości 5.000mb - wartość wykonanej roboty budowlanej - min. 15.000,00 zł brutto, b2) wykonaniu naprawy dróg gruntowych o minimalnej długości 5.000mb - wartość wykonanej roboty budowlanej - min. 15.000,00 zł brutto, b3) wykonaniu korytowania dróg gruntowych o minimalnej długości 100mb - wartość wykonanej roboty budowlanej - min. 15.000,00 zł brutto, oraz załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający dopuszcza przedstawienie referencji odrębnie (jednakże stanowiących w sumie potwierdzenie wykonania całego wymaganego zadania. W wykazie (zał. nr 5 siwz) należy podać wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców przedstawionej roboty oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych d) złożą oświadczenie, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.2 W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji, protokołu odbioru) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane (tj. zakończone) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie robót budowlanych, o którym mowa w lit. a), Wykonawca wskazał niezbędne zasoby, którymi będzie dysponował na okres wykonania przedmiotu zamówienia wraz z podaniem formy i zakresu udostępnienia zasobów (np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp.) c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów o posiadaniu zdolności finansowej przez te podmioty, jeżeli Wykonawca wskaże, iż w będzie polegał na zdolności finansowej, o której mowa w lit. c) przez inne podmioty. 1.3 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 oraz 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej, ustawy polegać będzie na zasobach innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdz. II. ust. 2 siwz. 1.4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 oraz 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej, będzie polegać na zasobach innych podmiotów(na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), w zakresie ust. 1.1 lit. a - c, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w rozdz. II ust. 1.2. 1.5 W przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 1.3 i 1.4 Zamawiający wymaga, aby kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów były poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich). 3. Niezależnie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach