Specjalistyczne Centrum Medyczne ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8621101, 8621121 , fax. 074 8621102
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne
ul. Jana Pawła II 2 2
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8621101, 8621121, fax. 074 8621102
REGON: 02008917700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawy sprzętu i narzędzi dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu i narzędzi dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju. zakres zamówienia poniżej 125 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: w prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium i wynosi ono: pakiet 1 - 50,00 PLN pakiet 2 - 110,00 PLN pakiet 3 - 800,00 PLN pakiet 4 -1 300,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Posiadania wiedzy i doświadczenia, Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, Złożą do prowadzonego postępowania ważną ofertę podpisaną przez osobę do tego uprawnioną (co wynika z KRS, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa), nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się samodzielnie lub wspólnie. Wykonawcy przystępujący wspólnie do prowadzonego postępowania działają na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferta, zawiera wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24, 36, ust.4 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia: Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 3. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 4. Oświadczenie w trybie art. 36, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 5. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 6. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia w składanej ofercie następujących dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda dostarczenia w złożonej ofercie minimum 2 dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. W załączonym wykazie Wykonawca zobowiązany jest podać następujące dane: - nazwę i adres Zamawiającego dla którego realizował dostawy odpowiadające prowadzonemu postępowaniu - określenie przedmiotu zamówienia - wartość realizowanych dostaw - daty realizacji dostaw Jako dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia Wykonawca winien przedłożyć: 1. protokół zdawczo-odbiorczy lub 2. referencje W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia muszą być zawarte informacje umożliwiające identyfikację zadania, którego dotyczą dokumenty. Poza wymienionymi wyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu podatków Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. Uzupełniony druk ofertowy Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy w formie wydruku (czcionka min. 10 ) i elektronicznej (dyskietka lub płyta CD w formacie Exell - w trybie edytowalnym) UWAGA: przed dołączeniem do oferty proszę sprawdzić czy się nagrało i czy się otwiera. Zaparafowany i zaakceptowany projekt umowy. Potwierdzenie wpłaty wadium. Pisemną informację (ulotki, broszury, katalogi) producenta potwierdzającą spełnianie wszystkich wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA: Wykonawca składając oferty muszą przestrzegać zapisów ust. 2a, 2b i 2c w art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PN 27/16 - dostawa staplerów, klipsów i ładunków do staplerów
Dodano: 2016-03-21 - PN 8/14 - Dostawa staplerów i klipsów
Dodano: 2014-01-20 - ZP/PN/2013/15-zaciski do tętniaków
Dodano: 2013-03-15 - ZP/PN/ zaciski, balony, opaski/26/12
Dodano: 2012-06-28 - Dostawa szwów chirurgicznych i drutów
Dodano: 2012-06-22 - PN 46/11 Dostawa staplerów, ładunków i klipsów
Dodano: 2011-10-20 - Dostawa szewnych materiałów chirurgicznych wg 3 części
Dodano: 2011-06-13 - Dostawa szwów, znaczników chirurgicznych, materiałów opatrunkowych i odzieży jednorazowej na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej
Dodano: 2010-11-05 - Dostawa szwów chirurgicznych wg.pakietów 1-4.
Dodano: 2010-05-20 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę staplerów i ładunków
Dodano: 2009-07-07