Przetargi.pl
Robota budowlana – modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego w budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 327 351 636
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 327 351 636
    REGON: 15447382000300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana – modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego w budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego w budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) dokumentacja projektowa, na którą składają się: a) projekt budowlany i wykonawczy autorstwa EL-JAMB Bożena Botor; b) przedmiary robót; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w skrócie: STWiOR); 4) pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K/796/2020 z dnia 16.07.2020 r.; 5) decyzja Prezydenta Miasta Rybnik Nr 964/6740/2020 z dnia 22.09.2020 r. – zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę. Opis przedmiotu zamówienia określa standardy jakościowe, o których mowa w art.91 ust.2a pzp. Uwaga! Zamawiający zastrzega, iż zawarcie umowy winno nastąpić do dnia 31.12.2020 r. Zawarcie umowy po tym terminie co do zasady nie jest możliwe z uwagi na finansowanie zadań objętych zamówieniem z rzeczowego planu inwestycyjnego NFZ na rok 2020. Zgodnie z regulacjami obowiązującymi w NFZ warunkiem finansowania zadań z planu roku 2020 jest zawarcie umowy (udzielenie zamówienia) do dnia 31.12.2020 r. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy. Uwaga! Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy najwyżej ocenionego, przedłożenia opisów - kart katalogowych w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. ● Uszczegółowienie i konkretyzację dokumentacji projektowej oraz STWIOR stanowią wzór umowy oraz formularz opis przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości Wykonawca związany jest treścią wzoru umowy oraz formularza opis przedmiotu zamówienia. ●Wykonawca winien niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 pzp wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w tym do dokumentacji projektowej i STWiOR, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje. ●W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, Wykonawca winien na podstawie art.38 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień zgodnie z procedurą określoną w przepisach cyt. ustawy. Uwaga! Autorzy dokumentacji projektowej oraz STWiOR nie są upoważnieni do udzielania jakichkolwiek informacji Wykonawcom. 2. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. SIWZ we wzorze umowy określa także: a) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b) informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. Wzór umowy określa zasady zawierania umów o podwykonawstwo zarówno w przedmiocie robót budowlanych, jak i w przedmiocie dostaw i usług. Obowiązek przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (tj. 0,5% wynagrodzenia umowy - ceny oferty), a także umów o podwykonawstwo, których przedmiot jest inny niż polegający na dostawie opraw/paneli oświetleniowych. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 złotych (brutto). 3.Rozwiązania równoważne - art. 30 ust. 4 i uts. 5 pzp - patrz pkt III ppkt 3 SIWZ. 4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - art. 29 ust.3a pzp oraz sposób dokumentowania - patrz pkt III SIWZ 5. Warunki gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien udzielić na przedmiot zamówienia 60-miesięcznej gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu umowy, tj. na wykonane roboty budowlane, w tym na wykonane instalacje oraz zastosowane materiały i urządzenia, a także na pozostałe elementy zamówienia, które można objąć gwarancją lub rękojmią za wady, na warunkach określonych w niniejszej umowie. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. Uwaga! Warunki gwarancji opisane w dokumentach gwarancyjnych nie mogą być sprzeczne z warunkami gwarancji wynikającymi ze wzoru umowy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Strony związane będą postanowieniami umowy. Warunki (w tym okres) gwarancji opisane w dokumentach gwarancyjnych mogą być korzystniejsze od określonych we wzorze umowy. 6. Robota budowlana będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie roboty budowlane Śląskiego OW NFZ w roku 2020 (zamóweinie udzielane w częściach). 7. Miejsce realizacji zamówienia: Delegatura Śląskiego OW NFZ, Rybnik, ul. 3 Maja 29.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: --- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.nfz-katowice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ.--- Kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie reguluje SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 SIWZ składa jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. Zamawiający nie określa (nie stawia) żadnych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.l pkt 2 pzp (art. 22 ust 1b pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach