Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 327 351 636
- Data zamieszczenia: 2021-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
ul. Kossutha 13
40-844 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 327 351 636
REGON: 15447382000300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana - rozbudowa z nadbudową budynku administracyjno – biurowego Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia była robota budowlana – rozbudowa z nadbudową budynku administracyjno- biurowego Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 oraz budowa przekładki sieci elektroenergetycznej średniego napięcia poza obszar kolizji w związku z planowaną rozbudową istniejącego budynku administracyjno-biurowego Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Katowicach, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składał się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) dokumentacja projektowa autorstwa Pracowni Projektowo-Wdrożeniowej SABUD; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (w skrócie: STWiOR); 4) decyzja Prezydenta Miasta Katowice nr RBDEC-1230/2020 z dnia 02.09.2020 r. – zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę. 5) decyzja Prezydenta Miasta Katowice nr RBDEC-1286/2020 z dnia 10.09.2020 r. – zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę. Uszczegółowienie i konkretyzację dokumentacji projektowej stanowił wzór umowy oraz formularz opis przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości Wykonawca związany był treścią wzoru umowy oraz formularza opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien był niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 pzp wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w tym do dokumentacji projektowej, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje. Opis przedmiotu zamówienia określał standardy jakościowe, o których mowa w art.91 ust.2a pzp. 2. Realizacja zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewidywał i określał warunki ewentualnej zmiany treści umowy. SIWZ we wzorze umowy określał także w szczególności: a) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem były roboty budowlane, których niespełnienie spowodowało zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b) informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem były dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. Wzór umowy określał zasady zawierania umów o podwykonawstwo zarówno w przedmiocie robót budowlanych, jak i w przedmiocie dostaw i usług. Obowiązek przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem były dostawy lub usługi nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (tj. 0,5% wynagrodzenia umowy - ceny oferty), a także umów, których przedmiot nie obejmował wykonania robót konstrukcyjno-budowlanych. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczyło umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 złotych (brutto). Wykonawca winien był udzielić na przedmiot zamówienia 60-miesięcznej gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu umowy, tj. na wykonane roboty budowlane, w tym na wykonane instalacje oraz zastosowane materiały i urządzenia, a także na pozostałe elementy zamówienia, które można było objąć gwarancją lub rękojmią za wady, na warunkach określonych w umowie. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Poziomkowej w miejscowości Żarki Letnisko, gmina Poraj w celu oświetlenia ulicy Poziomkowej w miejscowości Żarki Letnisko, gmina Poraj
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane związane z modernizacją sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Katowice
Dodano: 2024-07-11 - Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Rybnika
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 6
Dodano: 2023-12-28 - Remont instalacji elektrycznej w wybranych pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 – etap III
Dodano: 2023-06-16 - 4WOG-1200.2712.16.2023 Roboty budowlane w podziale na 6 części
Dodano: 2023-03-31 - Wykonanie instalacji elektrycznej w celu dostosowania obiektu Parku Wodnego w Tarnowskich Górach do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego
Dodano: 2023-03-11 - Remont instalacji elektrycznej – II zadania
Dodano: 2023-02-10 - Wykonaniu kompleksowej instalacji elektrycznej dla zadania pn. Adaptacja bu-dynku w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 9
Dodano: 2023-02-01 - Remont klatek schodowych z wymianą i wykonaniem nowych instalacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku przy ulicy Henryka Sienkiewicza 2 w Knurowie
Dodano: 2023-01-25