Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych

GMINA JEMIELNO ogłasza przetarg

  • Adres: 56-209 Jemielno, 81
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JEMIELNO
    81
    56-209 Jemielno, woj. dolnośląskie
    REGON: 411050652
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jemielno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy robót:W ramach prac remontowych należy wykonać: - demontaż materiałów i wyrobów oraz innych elementów zamontowanych podczas prac wykonywanych w 2022, z uwagi na brak możliwości identyfikacji parametrów jakościowych wbudowanych elementów, posiadanych certyfikatów, aprobat technicznych oraz atestów w szczególności higieniczno-sanitarnych i p.poż. w szczególności: drzwi wewnętrzne, posadzki z paneli MDF, oprawy oświetleniowe, grzejniki, orurowanie, pojemnościowe elektryczne podgrzewacze wody, pompa obiegowa w kotłowni, biały montaż itp.- - demontaż pozostałych starych elementów wyposażenia technicznego - rozbiórkę wskazanych ścianek działowych w obrębie łazienek i WC w celu dostosowania ich do wymagań przepisów techniczno-budowlanych - rozbiórkę istniejących podestów i najazdów w kotłowni - rozbiórkę posadzek na gruncie w obrębie pomieszczeń piwnicy, - rozbiórkę posadzek na pozostałych kondygnacjach wykonanych głownie jako cementowe i z płytek pcw, za wyjątkiem pomieszczeń z posadzką z lastrico (hol główny) oraz parkietów (sale lekcyjne i korytarze), te pozostają bez zmian - wykonanie cyklinowania parkietów, uzupełnienia braków, flekowania oraz lakierowania dopuszczonego dla obiektów szkolnych - wykonanie szlifowania, szlamowania oraz konserwacji istniejącej nawierzchni lastrico w holu głównym wraz z przylegającym korytarzem, - wykonanie wymiany stolarki otworowej zewnętrznej na nową okienną PCV, a i drzwiową drewnianą - wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic na styku z gruntem po stronie zewnętrznej muru wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej - uporządkowanie wejścia do kotłowni poprzez wykonanie utwardzenia terenu przed drzwiami kotłowni z kostki granitowej z osadzeniem odpływu wody opadowej dn 315 mm (właz ażurowy na studni) wraz z wykonaniem schodów terenowych z kostki granitowej łączącej poziom wejścia do kotłowni z poziomem terenu (likwidacja zalewania kotłowni) - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w obrębie remontowanych pomieszczeń wraz z dopasowaniem otworu ościeży do wymaganej szerokości drzwi - wykonania nowych schodów w pomieszczeniu przedsionka kotłowni - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: - c.o. z wykonaniem nowej kotłowni z kotłem kondensacyjnym na pellet o mocy 125 kW - wodnej, trójprzewodowej (zw/cw/cyrk) – zasilanej z istniejącego przyłącza wody do budynku oraz w ciepłą wodę z podgrzewacza wody wężownicowego o poj. 1000 l. zasilanego z kotłowni - kanalizacyjnej – z przyłączeniem pionów k.s. do istniejących podejść podposadzkowych oraz wykonaniem we wskazanych miejscach wentylacji bocznej nowych odcinków, - hydrantowej – zasilanej z istniejącego przyłącza wody do budynku poprzez punkt rozdziału (węzeł W-1 z mechanicznym zaworem odcięcia pożarowego na inst. z.w.) - elektrycznej – oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych z wykonaniem wyłączników PWP (główny i kotłowni), zasilanej z istniejącego przyłącza napowietrznego do budynku - instalacji sygnalizacji włamania i napadu z podziałem na strefy i montażem centralki alarmu w sekretariacie - instalacji monitoringu wewnątrz i na zewnątrz budynku - instalacji sieciowej komputerowej wraz z montażem szafy serwera typu RACK - wykonanie robót wykończeniowych, okładzinowych, posadzkowych, malarskich oraz instalacyjno-montażowych - wykonanie robót uzupełniających i towarzyszących robotom głównym, stanowiących ich uzupełnienie z punktu widzenia celu wykonania robót głównych w pełnym zakresieWykonawca zapewni również przeprowadzenie badań stratygraficznych zgodnie z wytycznymi WDKZ we WrocławiuParametry budynku takie jak powierzchnia użytkowa, powierzchnia zabudowy, wysokość,długość i szerokość nie ulęgają zmianie i wynoszą:− Powierzchnia zabudowy – 628,19 m2− Powierzchnia użytkowa – 1.210,08 m2z czegopiwnica – 394,41 m2parter – 426,47 m2półpiętro – 22,49 m2piętro – 366,71 m2− Wysokość (wg §6 WT) – 9,21 m− Długość – 37,12 m− Szerokość – 18,08 mDokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu ustalono obowiązek wniesienia wadium w wysokości:40 000,00 złotych ( czterdzieści tysięcy złotych ).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ),- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572))4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego24 9598 0007 0100 0174 2001 0007z dopiskiem wadium w postępowaniu na ......................................( nazwa postępowania).5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Za termin wniesienia wadium uważa się termin wpłynięcia środków na konto zamawiającego.7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.UWAGI DODATKOWE, niezbędne do zastosowania przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowiązującej linii orzeczniczej:- Zgodnie z wyrokiem Sądu Zamówień Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn.. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniać w treści wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizować, że strona stosunku jest liderem – jednym z uczestników konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców, którzy wspólnie złożą ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – określa warunek w następujący sposób:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż w badanym okresie wykonał w sposób należyty przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości minimum 3 000 000,00 złotych każdaW przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP nadzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek zdolności technicznej i zawodowej spełniają wspólnie , mając na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Art. 116 ust. 2 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5.3. Zgodnie z Art. 118 ustawy Pzp ,, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Art. 118 ust. 2 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Art. 118 ust. 3- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Art. 118 ust. 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Art. 118 ust. 3 , potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,3) czy i w jakim zakresie, podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.At. 119 - Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności technicznelub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przezwykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobectego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.Art. 122 - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunkówudziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającegozastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.Art. 123- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach