Gmina Udanin ogłasza przetarg
- Adres: 55-340 Udanin, Kościelna 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Udanin
Kościelna 10
55-340 Udanin, woj. dolnośląskie
REGON: 390648109 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.udanin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Udaninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym i łącznikiem oraz kompleksowe wyposażenie obiektu w oparciu o koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Główną funkcją projektowanego budynku jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie obiektu hali sportowej, aby mógł on pełnić rolę miejsca rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godzinami funkcjonowania szkoły. Budynek hali sportowej powinien być połączony funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, a w czasie wolnym od zajęć lub w trakcie ich trwania powinien posiadać możliwość pełnego wydzielenia wraz z zapleczem i funkcjonowania jako samodzielny obiekt. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i zgód w tym pozwolenia na budowę – jeśli będzie wymagane. W ramach realizacji zadania Wykonawca wykona i zamontuje tablicę promocyjną informującą o otrzymanym dofinansowaniu. Wzór tablicy zostanie przekazany po zawarciu umowy z Wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy. Proponowana osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót o specjalności odpowiadającej niniejszemu zamówieniu, a także posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-29
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-04-24 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole Podstawowej w Udaninie.
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2815D relacji Lipa - Jastrowiec - Pogwizdów – etap II
Dodano: 2024-03-27 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-19 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-06 - Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury byłej popegeerowskiej miejscowości Brzozowie w gminie Kudowa-Zdrój
Dodano: 2023-12-22 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2023-12-20 - BUDOWA PRZYCHODNI ZDROWIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI MIĘKINIA, UL. RÓŻANA, NA DZIAŁKACH NR 77/10 I 77/11, AM-1, OBRĘB MIĘKINIA
Dodano: 2023-12-18 - Budowa Centrum Turystyki Rowerowej - etap II
Dodano: 2023-12-13