Przetargi.pl
Remont budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy

Gmina Trzebnica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, pl. M. J. Piłsudskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebnica
    pl. M. J. Piłsudskiego 1
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935135
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy. Prace polegają na wykonaniu remontu budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy poprzez:a) wymianę stolarki okiennej, w tym:i. demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej,ii. montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej drewnianej zgodnej z zestawieniem stolarki oraz ich usytuowaniem na poszczególnych widokach elewacji,iii. uszczelnienie pianką polireutanową i silikonem przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a ościeżem,iv. wykonanie obróbki obsadzenia wraz z uzupełnieniem tynku na ościeżach,v. oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu wraz z regulacją.b) wywóz i utylizacja gruzu, w tym:i. posprzątanie po wykonanych robotach, wywiezienie gruzu/zdemontowanej stolarki okiennej na wysypisko śmieci.UWAGA 1.!Przy wymianie stolarki okiennej w budynku należy zachować istniejące podziały i sposób otwierania okien, plastykę podziałów: profilowane ślemię, plastyczne listwy przymykowe, elementy dekoracji w postaci pilasterków. W tym celu Zamawiający wymaga wykonania obowiązkowej wizji na terenie przed złożeniem oferty.UWAGA 2.!Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można odbyć w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, po wcześniejszym umówieniu. W celu umówienia wizji lokalnej, należy kontaktować się z Wydziałem Techniczno – Inwestycyjnym Urzędu Miejskiego w Trzebnicy, pod numerem telefonu: 71 388 81 83.Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę zostanie potwierdzone przez Zamawiającego drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę w trakcie wizji. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przekazania danych kontaktowych, na które powinno zostać przekazane potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 t.j. z późn. zm.).3. Wadium w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr 14 9591 0004 2001 0000 4431 0005, w tytule przelewu należy wpisać: „WADIUM – ZP.271.18.2024”.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XI SWZ.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz następuje z chwilą przekazania Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. Wzór gwarancji wadialnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ.8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.9. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zadanie, polegające na wykonaniu wymianie stolarki okiennej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach