Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego parku w miejscowości Radwanice.

Gmina Radwanice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 311 436
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
    ul. Przemysłowa 17
    59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 311 436
    REGON: 39064763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego parku w miejscowości Radwanice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja parku zabytkowego w Radwanicach polegająca na renowacji szaty roślinnej, wykonaniu alei parkowych, budowy placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz montażu elementów małej architektury, prac konserwacyjnych cieku wodnego Młynówka, stawu oraz rowu, oczyszczeniu i udrożnieniu rowów melioracyjnych oraz wykonaniu oświetlenia parkowego. 2. Renowacja szaty roślinnej parku będzie polegała na wykonaniu renowacji nawierzchni trawiastych wraz z ich wyrównaniem. Ostatnim etapem renowacji jest wykonanie nasadzeń drzew liściastych w ilości 10 szt. (kasztanowiec, grab, wiąz) oraz krzewów liściastych w ilości 121 szt. (lilak, kalina, krzewuszka). UWAGA: Wycinka drzew w zakresie Zamawiającego. 3. W celu zapewnienia odpowiedniej komunikacji i ekspozycji drzew przewiduje się rozbiórkę istniejących ścieżek, wykonanie ścieżek komunikacji pieszej o łącznej pow. 2.206 m2 oraz ciągu pieszo-jezdnego o pow. 410 m2 o nawierzchni naturalnej z kruszywa łamanego ograniczonych obrzeżem betonowym. Wykaz alejek do wykonania: - szer. 1,2 m – 135 mb - szer. 1,5 m – 1200 mb - szer. 2,0 m – 122 mb - szer. 3,0 m – 85 mb (ciąg pieszo – jezdny). 4. W ramach zagospodarowania terenu parku zakłada się budowę placu zabaw wraz z siłownią plenerową oraz wyposażenie w urządzenia małej architektury: ławki i kosze na śmieci (12 kpl), stojak na rowery (1szt.) oraz tablicę informacyjną (1szt.). Elementy placu zabaw: falująca równoważnia, wieża 5, huśtawka metalowa potrójna mix, huśtawka wahadłowa podwójna, walec niski, karuzela tarczowa z siedziskami o śr. 150, zjazd rurowy wolnostojący, linarium mała piramida. Elementy siłowni zewnętrznej: podciągacz nóg, biegacz, wyciąg górny, wyciskanie siedząc, twister, wahadło, prasa nożna, prostownik pleców, drabinka, wioślarz, orbitrek. Wszystkie urządzenia montowane na pylonach. 5. Zakres zadania obejmuje również konserwację układu wodnego polegającą na odmuleniu, oczyszczeniu oraz ustabilizowania skarp cieku Młynówka, stawu oraz rowu szczegółowego. Dodatkowo przewidziany jest remont drewnianego mostku nad Młynówką. 6. W ramach oświetlenia parku wybudowane zostaną trzy obwody oświetleniowe sterowane z szafki rozdzielczej usytuowanej przy zadaszonej scenie. Wzdłuż ciągów komunikacyjnych rozmieszczonych zostanie 38 latarni parkowych. 7. Szczegółowy opis oraz sposób przyjętych rozwiązań określa projekt budowlany zatwierdzony Decyzją Nr 872.2016 z dnia 1 marca 2017 r. o pozwoleniu na budowę oraz projekt prac konserwatorskich zabytkowego parku położonego w miejscowości Radwanice zatwierdzony Decyzją Nr 452/2019 z dnia 20 maja 2019 r. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 4) Formularz oferty; 5) Kosztorysy ofertowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach