Przetargi.pl
„Rewitalizacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile – modernizacja auli szkolnej”

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile – modernizacja auli szkolnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji auli w budynku użyteczności publicznej – Szkole Podstawowej nr 1 w Pile. 2. Lokalizacja: Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile przy ul. Staromiejskiej 11, na działce nr 294/2, obręb ew. 0018 Piła. 3. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 4. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. 4.1 opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, 4.2 wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, 4.3 wykonanie i uzgodnienie projektu aranżacji wnętrza auli z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły Podstawowej nr 1. 5. Zakres rzeczowy oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Program funkcjonalno-użytkowy i wszystkie dodatkowe dokumenty stanowią integralną część SIWZ, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca planowanych prac budowlanych. 8. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w taki sposób i w takich godzinach, aby nie zakłócać normalnego funkcjonowania obiektu oświatowego. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w uzgodnieniu z Zarządcą obiektu. Wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót po skończeniu prac w danym dniu obciążają Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo sprząta miejsce prowadzonych prac w okresie normalnego funkcjonowania szkoły. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy. 10. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw podwykonawców, jeśli są już znani. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy: Etap I –faza projektowa: 1) Wykonawca wykona dokumentację techniczną dla planowanych robót w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej, np. na płytach CD/DVD – 2 komplety. 2) Uzgodnienie dokumentacji z Dyrekcją Szkoły i Zamawiającym. Etap II – faza wykonania robót budowlanych: 1) Uwzględnienie w prowadzeniu robót normalnego funkcjonowania istniejącego obiektu Szkoły Podstawowej nr 1, zapewniając ciągłość funkcjonowania. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, PFU i SIWZ. 3) Wykonawca na własny koszt i ryzyko przygotuje plac budowy i zabezpieczy go oraz oznakuje zgodnie z obwiązującymi przepisami. 4) Wykonawca na własny koszt i ryzyko w ramach zaoferowanej ceny wykona wszelkie niezbędne na czas prowadzenia budowy roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe. 5) Wykonawca zapewni na własny koszt zaplecze budowy. 6) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza terenem budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i przejęcia robót. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie czynności bądź zaniedbania na placu budowy, w okresie trwania zamówienia, aż do jego zakończenia, tj. do chwili wystawienia przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. 8) W cenę zamówienia włączony winien być także koszt zorganizowania sobie zaplecza budowy. 9) W cenę zamówienia winny być włączone wszelkie opłaty wstępne, przesyłowe i eksploatacyjne związane z korzystaniem z mediów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca w ramach zamówienia ma uprzątnąć plac budowy i po zakończeniu robót doprowadzić go do stanu uporządkowanego. 11) Utrzymanie miejsc objętych pracami w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i codzienne utrzymanie porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienie prawidłowej organizacji robót, wykonanie robót zabezpieczających w celu umożliwienia dostępu do miejsc pracy jego użytkownikom. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał pomieszczenia poza pomieszczeniami, które objęte zostaną inwestycją w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz inne zanieczyszczenia powstałe w wyniku realizacji przedmiot zamówienia w tym codzienne mycie podłóg. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia szczegółów i dostosowania prac porządkowych do wymogów Użytkownika obiektu. 12) Wykonawca zobowiązany jest również do utrzymania czystości na zewnątrz budynku i usuwania zanieczyszczeń będących następstwem prowadzonych robót. 13) Wykonawca przeprowadzi wszystkie niezbędne próby, badania i sprawdzenia, próby eksploatacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 14) Prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wszystkie odpady należy przekazywać wyspecjalizowanym firmom posiadającym wymagane prawem pozwolenia na transport i zbieranie odpadów wraz z opłatami za ich utylizację. Zamawiający będzie żądać stosownych pokwitowań. 12. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, Prawem budowlanym i sztuką inżynierską. 13. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. 14. W każdym przypadku, gdy PFU opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta) to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów / urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby zastosowane materiały / urządzenia miały parametry techniczne spełniające wymogi określone w PFU. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.) polegających na wykonaniu robót budowlanych, wykończeniowych. 16. Wymagania, o których mowa w ust. 15, oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 17. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 15 czynności: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). 18. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, o których mowa w ust. 17, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 15. 19. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2 pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3 dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4 zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach