Przetargi.pl
REWITALIZACJA TERENU SPORTOWO-REKREACYJNEGO PRZY ZALEWIE W SUŁKOWICACH

Gmina Sułkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 732 075 , fax. 122 721 422
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
    ul. Rynek 1
    32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 122 732 075, fax. 122 721 422
    REGON: 53024100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA TERENU SPORTOWO-REKREACYJNEGO PRZY ZALEWIE W SUŁKOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Rewitalizacja terenu sportowo – rekreacyjnego przy Zalewie w Sułkowicach”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac objętych projektem budowlanym, Projekt budowlany będzie stanowił załącznik do podpisanej umowy i zostanie przekazany Wykonawcy, celem realizacji zadania inwestycyjnego. Wykonawca po protokolarnym odbiorze robót budowlanych zwróci projekt Zamawiającemu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4. Inwestycja będzie realizowana w 2020 r. przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno – sportowa – MIRS” 5. W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje rewitalizację terenu rekreacyjnego w otoczeniu zalewu w Sułkowicach, na działkach 2088/2, 2089/2, 2093/2, 2094/1, 2087, 2094/3, 1641, 2086, 2084/1, 2076/2, 2072/1 w m. Sułkowice (Gmina Sułkowice, powiat myślenicki, województwo małopolskie). 6. Jako główne elementy zadania zakłada się: 1) Budowę Skateparku poprzez wydzielenie terenu o powierzchni ok. 324 m2 utwardzonego warstwą asfaltową na podbudowie częściowo pochodzącej z istniejącego materiału na terenie wydzielanego placu (przekrój przez warstwy – zgodnie z projektem budowalnym). W ramach wyposażenia skaterparku w urządzenia planuje się montaż: - ŁAWKA - QUATER PIPE - FUNBOX + GRINDBOX 1/3 + PORĘCZ 2/3 - BANK RAMP - PORĘCZ PROSTA - TALICA INFORMACYJNA – REGULAMIN SKATEPARKU 2) Utwardzenie ścieżki rowerowej masą asfaltową, w miejscu istniejącego wyznaczenia traktu utwardzonego kruszywem o szerokości 200 cm, na odcinku ok. 210 mb. – realizacja zgodnie z projektem budowlanym 3) Remont głównego molo, polegający na demontażu kompletnym elementów drewnianych oraz zamontowaniu nowych elementów podestu oraz balustrady drewnianej; 4) Remont pomostów rybackich szt. 3; 5) Remont grilla z wiatą polegający na likwidacji funkcji grilla i pozostawieniu wiaty wolnostojącej ; 6) Remont urządzeń monitoringu polegający na montażu nowego systemu monitoringu wizyjnego 7) Remont ławek poprzez wymianę siedzisk wraz z doposażeniem terenu w kosze na śmieci. 5. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane, 45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy. 7. Zamawiający zaleca wszystkim zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania Osoba do kontaktów: Elżbieta Łabędź lub Marta Tokarz, tel.: 12 2732075 w. 21, 22; 8. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załączonej dokumentacji, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej i przedmiarach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na żądanie Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne STWiORB. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiał lub urządzenie zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2018 poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: BSR O/Sułkowice 37 8589 0006 0170 0810 0410 0009. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych), powinna być wnoszona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 30 dniowy termin związania z ofertą. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE- weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo/a - o ile dotyczą; 3. Dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach