Przetargi.pl
Rewitalizacja terenu rekreacyjno - sportowego przy ul. Dambonia - etap I.

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
    REGON: 53141266800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja terenu rekreacyjno - sportowego przy ul. Dambonia - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Budowa boiska treningowego do tenisa ziemnego (zakres wg rys nr 3.4 projektu podstawowego, projektu wykonawczego ścianki żelbetowej i rys. poglądowego nr 2 ) Zakres rzeczowy: - rozebranie nawierzchni, wyposażenia i ogrodzeń istniejącego boiska do tenisa i koszykówki o nawierzchni bitumicznej; - budowa żelbetowej ścianki treningowej (ścianka B wg projektu wykonawczego ścianki żelbetowej); - budowa boiska treningowego o sztucznej nawierzchni z drenażem i studnią przejściową D-6; - budowa piłkochwytów; - odtworzenie trawników przy boisku ( wg rys nr 2 ). 1.2. Budowa alejki parkowej z betonowej kostki bezfazowej: ( zakres wg rysunku poglądowego nr 2 i rys 4.2 i rys 4.2 i proj. podstawowego) Zakres rzeczowy: - budowa alejki na odcinku A-C i D-F o konstrukcji nawierzchni dostosowanej dla ruchu pieszego i ruchu lekkiego sprzętu ogrodniczego; - budowa alejki na odcinku C-D-E o konstrukcji nawierzchni wzmocnionej dopuszczającej wjazd pojazdów o obciążeniu do 3,5 t; - obniżenie krawężników na wjazdach pkt A i pkt E; - ustawienie 2 uchylnych słupków przeszkodowych na wjeździe A i E; - zabezpieczenie drzew przyległych bezpośrednio do granicy robót; - odtworzenie trawników w 1 m pasach przyległych do alejki. 1.3. Budowa oświetlenia alejki ( zakres wg rysunku poglądowego nr 1E ) Zakres rzeczowy: - budowa oświetlenia alejki na odcinku A-C-D-E z szafką SO i z ułożeniem zapasowej rury osłonowej pod kabel zasilający szafkę RZO2; - zabezpieczenie istniejących s/n kabli pod projektowaną alejką w rejonie zjazdu. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wykonanej przez: Pracownię Projektową Park, 45-086 Opole, ul. Powstańców Śląskich 6. Termin realizacji zadania: do 5 miesięcy od daty przekazania placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 15 000,00 zł. 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 3) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 4) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 5) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach