Gmina Otmuchów ogłasza przetarg
- Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Zamkowa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 315 016 , fax. 774 315 017
- Data zamieszczenia: 2019-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Otmuchów
ul. Zamkowa 6
48-385 Otmuchów, woj. opolskie
tel. 774 315 016, fax. 774 315 017
REGON: 52935000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otmuchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rewitalizacja terenów miasta Otmuchów” - Zadanie nr 4 – Utworzenie Centrum Aktywności Społecznej w Otmuchowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Rewitalizacja terenów miasta Otmuchów” - Zadanie nr 4 – Utworzenie Centrum Aktywności Społecznej w Otmuchowie tj.: 1. wykonanie dokumentacji projektowej (w tym: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót) wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień w tym decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji: Rewitalizacja terenów miasta Otmuchów Zadanie nr 4 Utworzenie Centrum Aktywności Społecznej w Otmuchowie dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej X – Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Działanie 10.2 – Inwestycje wynikające z Lokalnych Planów Rewitalizacji (Pozostali wnioskodawcy za wyjątkiem: Gminy Kędzierzyn-Koźle, Gminy Kluczbork, Gminy Brzeg, Gminy Opole, Gminy Nysa), wg zakresu przewidzianego w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. 2. na etapie sporządzania dokumentacji projektowej wykonanie dokumentacji geologicznej (badania podłoża gruntowego i projekt geotechniczny). 3. Na podstawie sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy dokumentacji projektowej wykonanie robót budowlanych wraz z kompleksowym wyposażeniem Centrum Aktywności Społecznej w Otmuchowie. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: • pracowników niższego szczebla technicznego – organizacja procesu budowlanego oraz realizacji i dozór na wykonywanymi robotami budowlanymi – wykonywanie pracy na stanowisku i w czasie oraz pod kierownictwem Pracodawcy (wykonawcy lub podwykonawcy), • pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych – wykonywanie pracy na stanowisku i w czasie oraz pod kierownictwem Pracodawcy (wykonawcy lub podwykonawcy), 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zgłoszenia nieprawidłowości do Państwowej Inspekcji Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 28.000,00 złotych (dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 5 Rozdziału XII SIWZ. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 45 1600 1462 1841 8547 2000 0007. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. 6. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Odbudowa nawierzchni ze sztucznej trawy na piłkarskim boisku treningowym stadionu sportowego w Brzegu przy ul. Sportowej 1"
Dodano: 2024-03-13 - Budowa dróg gminnych - ul. Dębowej, ul. Jodłowej, ul. Modrzewiowej oraz ul. Orzechowej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem w Namysłowie.
Dodano: 2024-02-01 - Remont drogi powiatowej nr 1227O relacji Tłustomosty-Kietrz
Dodano: 2023-09-20 - Remont części drogi powiatowej nr 1234O relacji DW nr 420 - Rozumice - Ściborzyce Wlk. - Granica Państwa
Dodano: 2023-09-05 - Przebudowa dwóch odcinków drogi wewnętrznej dz. nr 104 w Prędocinie
Dodano: 2023-08-22 - „Turystyczno-rekreacyjne zagospodarowanie terenu przy stawie i rzece Libawa w Zębowicach”
Dodano: 2023-06-07 - Przebudowa drogi w Wierzbicy Górnej
Dodano: 2023-03-29 - Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Wołczyn
Dodano: 2022-09-23 - Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej ul. Miła, Pogodna, Miodowa w Większycach
Dodano: 2022-08-31 - Przebudowa ulicy Jana Pawła II
Dodano: 2021-06-17