Przetargi.pl
Rewitalizacja Starej Bramy Lwowskiej w Zamościu – Etap I

MIASTO ZAMOŚĆ ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (84) 677-23-37 , fax. (84) 639-30-54
  • Data zamieszczenia: 2022-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO ZAMOŚĆ
    ul. Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. (84) 677-23-37, fax. (84) 639-30-54
    REGON: 950368747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Starej Bramy Lwowskiej w Zamościu – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Starej Bramy Lwowskiej w Zamościu – Etap I.2. Zamówienie realizowane będzie dla zadania pn. „Zamość, Brama Lwowska Stara (koniec XVI w.): konserwacja wątku ceglanego, elementów kamiennych i tynków wraz z portalem i attyką” oraz w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Rewitalizacja Starej Bramy Lwowskiej w Zamościu”.3. Zamówienie planowane jest do dofinansowanie ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie:1) Izolacji dachu zielonego2) Wnętrza Starej Bramy Lwowskieja) roboty przygotowawcze – ustawienie rusztowań wewnętrznych, wraz z instalacją odgromową i osłonami z siatki,b) naprawa spękań ścian i sklepień.3) Elewacji południoweja) roboty przygotowawcze – ustawienie rusztowań wewnętrznych, wraz z instalacją odgromową, daszkami ochronnymi i osłonami z siatki,b) naprawa spękań ścian i sklepień,c) elewacja tynkowa,d) renowacja kamiennego rzygacza,e) elewacja ceglana,f) konserwacja nakryw kamiennych.4) Elewacji zachodnieja) roboty przygotowawcze – ustawienie rusztowań wewnętrznych, wraz z instalacją odgromową, daszkami ochronnymi i osłonami z siatki,b) elewacja tynkowa,c) konserwacja nakryw kamiennych.5) Elewacji wschodniej wraz z attykąa) roboty przygotowawcze – ustawienie rusztowań wewnętrznych, wraz z instalacją odgromową, daszkami ochronnymi i osłonami z siatki,b) elewacja tynkowa – tył attyki,c) konserwacja nakryw kamiennych.6) Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i oznakowania, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu.W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną czasową organizacją ruchu drogowego.5. Zamawiający wymaga wykonania wszystkich robót budowlanych w ramach zamówienia, opisanych w projekcie architektoniczno-budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej „STWiOR”), zgodnie z „Programem prac konserwatorskich Bramy Lwowskiej Starej w Zamościu”, stanowiącymi załączniki do SWZ.6. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, 2) współdziałania z inspektorem nadzoru,3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,4) zagospodarowania placu budowy,5) utrzymania zaplecza budowy,6) przygotowania dokumentacji powykonawczej,7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,8) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz niniejszej SWZ.7. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 4 powyżej oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa w kolejności ważności: dokumentacja projektowa, tj. projekt architektoniczno-budowlany, program prac konserwatorskich, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SWZ, które stanowią jej integralną część, umowa oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.9. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 8, umowa oraz SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie, czy SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 8 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.10. Wymagania dotyczące robót budowlanych oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone przez Zamawiającego w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.11. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.12. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1 – 3 powyżej (z uwzględnieniem pkt 5 – 8 powyżej) zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej. 13. Występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji. 14. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320 z późn. zm.), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.Powyższe wymagania określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.15. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych –zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.16. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części zostało zawarte w pkt 20 SWZ.17. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.18 Miejsce wykonywania robót budowlanych: województwo lubelskie, Zamość, ulica Partyzantów, ulica W. Łukasińskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach