Przetargi.pl
REWITALIZACJA SPOŁECZNO- PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA- CENTRUM- REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ KROBI-PRZEBUDOWA RYNKU, W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. REWITALIZACJA SPOŁECZNO - PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA CENTRUM REALIZOWANEGO W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2014- 2020, OŚ PRIORYTETOWA 9. INFRASTRUKTURA DLA KAPITAŁU LUDZKIEGO, DZIAŁANIE 9.2 REWITALIZACJA MIAST I ICH DZIELNIC, TERENÓW WIEJSKICH, POPRZEMYSŁOWYCH I POWOJSKOWYCH, PODDZIAŁANIE 9.2.1 REWITALIZACJA MIAST I ICH DZIELNIC, TERENÓW WIEJSKICH, POPRZEMYSŁOWYCH I POWOJSKOWYCH

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2021-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.KROBIA.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA SPOŁECZNO- PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA- CENTRUM- REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ KROBI-PRZEBUDOWA RYNKU, W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. REWITALIZACJA SPOŁECZNO - PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA CENTRUM REALIZOWANEGO W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2014- 2020, OŚ PRIORYTETOWA 9. INFRASTRUKTURA DLA KAPITAŁU LUDZKIEGO, DZIAŁANIE 9.2 REWITALIZACJA MIAST I ICH DZIELNIC, TERENÓW WIEJSKICH, POPRZEMYSŁOWYCH I POWOJSKOWYCH, PODDZIAŁANIE 9.2.1 REWITALIZACJA MIAST I ICH DZIELNIC, TERENÓW WIEJSKICH, POPRZEMYSŁOWYCH I POWOJSKOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REWITALIZACJA SPOŁECZNO- PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA- CENTRUM- REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ KROBI-PRZEBUDOWA RYNKU, W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. REWITALIZACJA SPOŁECZNO - PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA CENTRUM REALIZOWANEGO W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2014- 2020, OŚ PRIORYTETOWA 9. INFRASTRUKTURA DLA KAPITAŁU LUDZKIEGO, DZIAŁANIE 9.2 REWITALIZACJA MIAST I ICH DZIELNIC, TERENÓW WIEJSKICH, POPRZEMYSŁOWYCH I POWOJSKOWYCH, PODDZIAŁANIE 9.2.1 REWITALIZACJA MIAST I ICH DZIELNIC, TERENÓW WIEJSKICH, POPRZEMYSŁOWYCH I POWOJSKOWYCH Wspólny słownik zamówień: CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę CPV 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków CPV 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu ZAKRES RZECZOWY INWESTYCJI: Zagospodarowanie terenu Rynku w Krobi obejmuje przebudowę ciągów komunikacyjnych dla ruchu pieszego i kołowego, terenów zieleni i wprowadzenie elementów małej architektury tj. min. ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery itp. Projekt przewiduje także przebudowę oświetlenia, kolizji nn oraz kanalizacji deszczowej oraz budowę instalacji wodociągowej do nawadniania. Szczegółowy zakres robót: - roboty pomiarowe, rozbiórkowe i demontażowe; - roboty ziemne; - podbudowa; - nawierzchnia; - elementy ulic; - pozostałe prace; - odwodnienie korpusu drogowego; - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; - mała architektura; - nasadzenia; - przebudowa pomnika; - sieć kanalizacji deszczowej; - przykanaliki; - włączenia rur spustowych rynnowych w sieć kanalizacji deszczowej; - przyłącza wodociągowe; - szafka oświetleniowa z wyposażeniem; - linie kablowe oświetlenia ulicznego; - demontaż istniejących słupów oświetleniowych; - montaż słupów i opraw; - pomiary. Wykonawca zapewni nadzór i badania archeologiczne podczas wykonywania prac ziemnych, potwierdzony wpisami do dziennika budowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnej koordynacji prac z pracami prowadzonymi przez INEA S.A. przy budowie sieci światłowodowej. Zamawiający wymaga rozpoczęcia prac nie później niż 23 maja 2021 ze względu na upływający termin ważności pozwolenia na budowę. Dokumentacja techniczna do wglądu w Urzędzie Miejskim w Krobi, pok. nr 6 Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe: a) Fakturowanie następować będzie na podstawie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym) oraz faktury końcowej; b) Podstawą do wystawiania faktur częściowych będą protokoły odbioru częściowego robót za zakończony etap robót potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Ostatni odbiór częściowy zakresu z roku 2021 nastąpi nie później niż 1.12.2021 r. Ostatnia faktura za zakres z roku 2021 wystawiona nie później niż 4.12.2021 r. Ostatnia faktura za zakres z roku 2021 płatna nie później niż 18.12.2021 r. c) Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości zamówienia. d) Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany ze strony Zamawiającego protokół końcowy bezusterkowego odbioru zadania; e) Wartość faktur wystawionych w roku 2021 nie może przekroczyć 70% wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu powyżej 70 % wartości brutto umowy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o chęci zwiększenia zakresu najpóźniej do dnia 30.10.2021 r. Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wszystkim (ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia) wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, występującym w dokumentacji projektowej, towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z zamawiającym. Jeżeli zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy wszystkich osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia : 1) związane z robotami odwodnieniowymi; 2) związane z robotami brukarskimi i asfaltowymi ciągów pieszych i jezdnych; 3) związane z robotami elektrycznymi; 4) związane z robotami instalacyjnymi wodociągowymi; 5) związane z robotami montażowymi elementów małej architektury. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach