Przetargi.pl
Rozbudowa publicznej drogi gminnej numer 287047P oraz numer 287001P w Krzyszczewie

GMINA GNIEZNO ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4245750 , fax. 61 4245751
  • Data zamieszczenia: 2024-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GNIEZNO
    Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4245750, fax. 61 4245751
    REGON: 631259519
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa publicznej drogi gminnej numer 287047P oraz numer 287001P w Krzyszczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1.Zamówienie obejmuje budowę drogi ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 287047P oraz 287001P w Krzyszczewie’’ wraz z przebudową sieci TT, budową kanału technologicznego, doświetleniem fotowoltaicznym przejść oraz budowę obiektu mostowego Obecnie droga objęta zamierzeniem inwestycyjnym służy obsłudze komunikacyjnej luźnej zabudowy jednorodzinnej oraz okolicznym rolnikom - działkom / terenom rolniczym. Droga gminna nr 287047P włącza się w drogę powiatową nr 2249P w km 0+000,00.W stanie istniejącym drogi gminne nr 287047P oraz 287001P posiadają pas drogowy o zmiennej szerokości od 6,5 m – 10,0 m z jezdnią o szerokości ok. 3,5 m o nawierzchni asfaltowej z licznymi ubytkami i spękaniami.Rozbudowa drogi gminnej nr 287047P oraz 287001P polegać będzie przede wszystkim na rozbudowie jezdni do szerokości 6,00m na całej długości odcinka. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego AC11S grub. 5cm oraz AC16W grub. – 7 cm. Zamówienie obejmuje także budowę chodnika szerokości 2,0m z kostki betonowej koloru szarego o grub. 6 cm.Dodatkowo uzbrojone zostanie poprzez wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego.Zamówienie obejmuje także przebudowę sieci TT oraz projekt rozbiórki i budowy obiektu mostowego oraz kanał technologiczny i doświetlenie przejść.Na istniejącym zagospodarowaniu występuje niewielka ilość zadrzewienia. Istniejące drzewa przyjęto do adaptacji zabezpieczono je jedynie odpowiednimi palikami drewnianymi przed zniszczeniem. Do wykarczowania przyjęto 39 szt. Poza tym nie planuje się zniszczenia szaty roślinnej, poza powierzchnią trawników, która ulega zmniejszeniu lub częściowego docięcia żywopłotów. Całkowita długość projektowanego odcinka wynosi 2km+791,33m.Na połączeniu z drogą powiatową nr 2249P zastosowano wyokrąglenia R=8. Na pozostałych drogach wewnętrznych pełniących rolę zjazdów publicznych zaprojektowano wyokrąglenia R=3-6m.Wszystkie parametry chodnika, jezdni, pobocza, zjazdów itp. zostały pokazane na rysunkach szczegółowychChodnik obramowano obrzeżem betonowym o wym. 8x30cm oraz krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30cm.Spadki poprzeczne i podłużne zostały tak poprowadzone, aby wody opadowe nie przedostawały się na tereny sąsiednie-przyległe.Na przejeździe kolejowym przewiduje się rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt przejazdowych i wykonanie nowej zabudowy z płyt żelbetowych typu ,,Mirosław’’ – 17 płyt wewnętrznych oraz 32 płyty zewnętrzne o wymiarach 1,3x0,6 m. Nawierzchnia bitumiczna drogi gminnej doprowadzona zostanie po obydwu stronach do krawędzi płyt zewnętrznych. Nawierzchnia na przejeździe kolejowo-drogowym dostosowana zostanie do parametrówprojektowanej drogi gminnej. Całkowita szerokość zabudowy płytami wynosić będzie 11,40 m i obejmować będzie jezdnię oraz obustronne pobocze.Planowana inwestycja nie będzie miała większego wpływu na środowisko.PROJEKTOWANE KONSTRUKCJE NAWIERZCHNIKonstrukcja nawierzchni jezdni:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 5cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 7cm- podbudowa z kruszywa łamanego (0/31,5) stabilizowanego mechanicznie - 25cm- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem - 20cmNa połączeniu jezdni z chodnikiem zastosowano krawężnik betonowy o wymiarach15x30x100cm na ławie betonowej z oporem betonowym (beton C12/15).W obrębie przecięć ze zjazdami indywidualnymi obramowanie za pomocą wtopionego+2cm krawężnika betonowego o wymiarach 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem betonowym (beton C12/15).Konstrukcja nawierzchni proj. chodników:- kostka betonowa k. szarego - 6cm- podsypka cementowo-piaskowa 1:5 - 5cm- podbudowa z kruszywa łamanego (0/31,5) stabilizowanego mechanicznie - 15cm- Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych za pomocą obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100cm na ławie betonowej z opor betonowym (beton C12/15).Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych:- kostka betonowa k. czerwonego - 8cm- podsypka cementowo-piaskowa 1:5 - 5cm- podbudowa z kruszywa łamanego (0/31,5) stabilizowanego mechanicznie - 15cm- warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem - 15cm- Obramowanie nawierzchni za pomocą wtopionych krawężników betonowych o wymiarach15x30x100cm na ławie betonowej z oporem betonowym (beton C12/15).Konstrukcja nawierzchni pobocza:- warstwa kruszywa łamanego - 20cmKonstrukcja przejazdu:- szyna typu UIC60- podkład betonowy typu PS83- podsypka tłuczniowa - 25cm- warstwa przepuszczająca wodę - 30cm- grunt rodzimyDodatkowe zalecenia realizacyjne:- pochylenie poprzeczne ciągów pieszych o wartości 1-2%,- krawężniki wtopione w obrębie przejść dla pieszych i wyniesione maksymalnie +2 cm względem nawierzchni jezdni,- przejścia pomiędzy krawężnikami betonowymi 15x30cm wyniesionymi a o wtopionymi 15x30cm zatopionymi +2cm (w obrębie ciągów pieszych) należy wykonać za pomocą krawężników skośnych na długości min. 2mb.- łuki wyokrąglające włączeń komunikacyjnych, wykonać z pomocą krawężników łukowych o promieniu krzywizny dostosowanym do projektowanych promieni skrętu.UWAGA: Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia robót w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwości związane z prowadzeniem robót dla użytkowników drogi i właścicieli działek położonych przy drodze.1.2..Szczegóły zawarto w PT+SST i projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach