Przetargi.pl
„PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA SPOŁECZNO- PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA CENTRUM- REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ KROBI- PRZEBUDOWA CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO ULIC: SZKOLNEJ, PLAC T. KOŚCIUSZKI, OGRÓD LUDOWY I PROF. JÓZEFA ZWIERZYCKIEGO”

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2021-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.KROBIA.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA SPOŁECZNO- PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA CENTRUM- REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ KROBI- PRZEBUDOWA CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO ULIC: SZKOLNEJ, PLAC T. KOŚCIUSZKI, OGRÓD LUDOWY I PROF. JÓZEFA ZWIERZYCKIEGO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA SPOŁECZNO- PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA CENTRUM- REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ KROBI- PRZEBUDOWA CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO ULIC: SZKOLNEJ, PLAC T. KOŚCIUSZKI, OGRÓD LUDOWY I PROF. JÓZEFA ZWIERZYCKIEGO” Wspólny słownik zamówień: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja społeczno- przestrzenna zdegradowanego obszaru Krobia Centrum- Rewitalizacja przestrzeni miejskiej Krobi- przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic: Szkolnej, Plac T. Kościuszki, Ogród Ludowy i Prof. Józefa Zwierzyckiego w ramach projektu pn. Rewitalizacja społeczno - przestrzenna zdegradowanego obszaru Krobia Centrum realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa 9. Infrastruktura dla kapitału ludzkiego, Działanie 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych. 2. Nadzór obejmował będzie: branżę drogową, branżę sanitarną i branżę elektryczną. 3. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadania w zakresie robót budowlanych obejmujących wymianę nawierzchni jezdni (z betonu asfaltowego na kostkę brukową), chodników oraz zjazdów na posesje oraz miejsc postojowych, przebudowę kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym, budowę oświetlenia, przebudowę kolizji wodociągowych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych. 4. Przedmiot inwestycji zrealizowany zostanie na podstawie dokumentacji projektowo -kosztorysowej. Szczegółowy zakres zamówienia, który będzie podmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego określony został za pomocą: 1) Kosztorysów ofertowych PDF – załącznik A 2) Opisów technicznych – załącznik B 3) Części rysunkowej – załącznik C 4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik D 5) Projektu Stałej Organizacji Ruchu – załącznik E 6) Warunków i uzgodnień– załącznik F stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty dot. postępowania na wybór Wykonawcy robót budowlanych, nad którymi będzie prowadzony nadzór znajdują się pod adresem http://krobia.biuletyn.net (WO.271.29.2020.ZP - REWITALIZACJA SPOŁECZNO- PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA - CENTRUM- REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ KROBI - PRZEBUDOWA CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO ULIC: SZKOLNEJ, PLAC T. KOŚCIUSZKI, OGRÓD LUDOWY I PROF. JÓZEFA ZWIERZYCKIEGO, W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. REWITALIZACJA SPOŁECZNO - PRZESTRZENNA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU KROBIA CENTRUM REALIZOWANEGO W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2014- 2020, OŚ PRIORYTETOWA 9. INFRASTRUKTURA DLA KAPITAŁU LUDZKIEGO, DZIAŁANIE 9.2 REWITALIZACJA MIAST I ICH DZIELNIC, TERENÓW WIEJSKICH, POPRZEMYSŁOWYCH I POWOJSKOWYCH, PODDZIAŁANIE 9.2.1 REWITALIZACJA MIAST I ICH DZIELNIC, TERENÓW WIEJSKICH, POPRZEMYSŁOWYCH I POWOJSKOWYCH. 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli – inspektorów nadzoru zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami zezwolenia na realizację inwestycji drogowej; 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową; Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu; 3) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz innymi wymogami stawianymi w trakcie realizacji inwestycji; 4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 5) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 6) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o obecności na terenie budowy osób, niebędących pracownikami Wykonawcy lub pracownikami zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców; 7) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych odbioru końcowego) wykonanych robót budowlanych; 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 10) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych; 11) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Zamawiającego (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 12) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; 13) organizowanie oraz przewodniczenie cyklicznym Radom Budowy dotyczącym postępu robót lub rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca robót, Inspektorzy, Zamawiający), sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; 14) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych, przepisów dotyczących ochrony środowiska; 15) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych; 16) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i obowiązującymi przepisami; 17) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 18) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 19) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 20) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisanie z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego protokołu konieczności podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 21) składanie Zamawiającemu sprawozdań (miesięcznych) z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową w okresach miesięcznych, przy czym „Sprawozdanie miesięczne” winno być złożone w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego i powinno zawierać: – opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, – nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, – opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, – fotografie dokumentujące postęp robót, – wykaz zmian w dokumentacji projektowej, – wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia, 22) po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót, dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego; 6. Zamawiający nie określa, zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP, wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy. Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą wykonywanie nadzoru inwestorskiego może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do wykonywania nadzoru inwestorskiego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. W ocenie Urzędu zamówień Publicznych czynności wykonywane przez kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują. 7. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe: a) Fakturowanie następować będzie na podstawie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym) oraz faktury końcowej; b) Podstawą do wystawiania faktur częściowych będą protokoły odbioru częściowego robót za zakończony etap robót. Ostatni odbiór częściowy zakresu z roku 2020 nastąpi nie później niż 1.12.2020 r. Ostatnia faktura za zakres z roku 2020 wystawiona nie później niż 4.12.2020 r. Ostatnia faktura za zakres z roku 2020 płatna nie później niż 18.12.2020 r. c) Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości zamówienia; d) Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany ze strony Zamawiającego protokół końcowy bezusterkowego odbioru zadania; e) Wartość faktur wystawionych w roku 2020 nie może przekroczyć 70% wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu powyżej 70 % wartości brutto umowy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o chęci zwiększenia zakresu najpóźniej do dnia 30.10.2020 r. f) Faktury wystawiane będą proporcjonalnie do zakresu wykonanych robót budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach