Przetargi.pl
Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic – zagospodarowanie zdegradowanych przestrzeni przy ul. Łukasińskiego.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic – zagospodarowanie zdegradowanych przestrzeni przy ul. Łukasińskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powyższe zadanie będzie realizowane na podstawie dokumentacji projektowej: 1. Projekt budowlany: budowa terenu przestrzeni publicznej – zagospodarowanie działek nr 67/1, 67/2, 67/3, 49/11 (AM-4) obręb Twierdza przy ul. Łukasińskiego w Kłodzku. Zakres robót wynikający z powyższego projektu został częściowo wykonany. Do realizacji na podstawie niniejszej dokumentacji pozostał następujący zakres robót: - budowa oświetlenia tj. pięciu punktów świetlnych – latarni oświetlenia parkowego (L4, L5, L6, L7, L8) wraz z linią zasilającą na działce nr 67/3. Podłączenie zasilania należy wykonać od latarni zlokalizowanej na działce nr 49/9 oznaczonej na powyższym projekcie symbolem (L 3), - malowanie elewacji bramy wejściowej na posesję ul. Łukasińskiego 24 i przyległego muru (dwukrotne malowanie tynków) farbą elewacyjną w dwóch kolorach zatwierdzonych przez konserwatora zabytków. Pozostały zakres robót wynikający z niniejszego projektu nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego (został już zrealizowany lub został ujęty w projekcie zamiennym). 2. Projekt zamienny zagospodarowania terenu części działek nr 67/3, 67/2, 67/1, 49/11 (AM-4) obręb Twierdza w Kłodzku (Kłodzko miasto) polegający na budowie terenu przestrzeni publicznej z elementami parku i placu zabaw przy ul. Łukasińskiego w Kłodzku – do wykonania cały zakres robót ujęty w powyższej dokumentacji projektowej. 3. Przy realizacji prac konserwatorskich w obrębie murów średniowiecznych należy uwzględnić warunki zawarte w decyzji nr 36/2020 z dnia 10.01.2020 r. i prace wykonywać w oparciu o opracowany program prac konserwatorskich autorstwa mgr Doroty Wandrychowskiej, data opracowania: 2019 r. zgodnie z projektem zamiennym. Należy używać materiałów opisanych w dokumentacji projektowej oraz niniejszej siwz (uszczegółowienie o parametry techniczne oraz właściwości materiałów). Warunkiem odbioru wykonanych prac konserwatorskich jest dokonanie odbioru końcowego z udziałem przedstawiciela Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków. 4. Zamawiający udostępnia program prac konserwatorskich. 5. Zamawiający udostępnia opinię geotechniczną terenu inwestycji. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej z elementami skweru śródmiejskiego i placu zabaw na terenie działek nr 67/1; 67/2; 67/3; 49/9 położonych przy ulicy Łukasińskiego w Kłodzku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności roboty remontowo konserwatorskie murów, budowę tarasu widokowego, zagospodarowanie terenu w urządzenia zabawowe wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej, wykonanie nawierzchni dla komunikacji wewnętrznej oraz pieszej, wykonanie schodów, wykonanie schodów konstrukcji stalowej mocowanych do muru, budowę oświetlenia, montaż ławek i koszy na śmieci. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności: - na czas wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany opracować, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu drogowego oraz wykonać prace związane z dostosowaniem budowy do wymagań ogólnych. Projekt czasowej organizacji ruchu powinien zapewnić możliwość dojścia i dojazdu do budynków mieszkalnych, do budynków przeznaczonych na prowadzenie działalności gospodarczej leżących w obrębie prowadzonej budowy, oraz nie może kolidować z innymi zaplanowanymi zmianami organizacji ruchu w bezpośrednim sąsiedztwie. Koszty ww. czynności poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w swoim zespole osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz kierownika prac konserwatorskich. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Projektowane roboty polegają na: - roboty remontowo konserwatorskie murów, - roboty ziemne, - roboty fundamentowe, - wykonanie ścian fundamentowych, - wykonanie konstrukcji stalowych, - wykonanie konstrukcji drewnianych, - roboty instalacyjne i wykończeniowe, - budowa nawierzchni utwardzonych brukiem i powłokami bezpiecznymi, - montaż urządzeń placu zbaw, - budowa schodów terenowych, - montaż oświetlenia parkowego, - montaż betonowych ławek i koszy, - oraz inne roboty towarzyszące wynikające z realizacji wyżej wymienionego zakresu. Ponadto należy wyposażyć projektowany teren w ławki i betonowe kosze na śmieci Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany, projekt budowlany zamienny, program prac konserwatorskich oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz poniższe uwagi dodatkowe uszczegółowiające (zmieniające) opisy zawarte w dokumentacji projektowej, siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 20 000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego GBS w Strzelinie oddział Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium – „Rewitalizacja społeczna i przestrzenna Kłodzka i Krosnowic – zagospodarowanie zdegradowanych przestrzeni przy ul. Łukasińskiego”. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy Pzp. 7. Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia /przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp/ na stronie internetowej wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2020 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach