Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 16 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NR 2216 PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRZEGU

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 16 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NR 2216 PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRAC BUDOWLANYCH DO WYKONANIA 3.2.1 Prace rozbiórkowe i demontażowe. Pełny zakres jak w: 1. Projekt Wykonawczy Branży Budowlanej Remontu Budynku Garażowego nr 16. 2. Projekt Wykonawczy Branży Elektrycznej Remontu Budynku Garażowego nr 16. Zawiera m.in.: • Demontaż istniejącej instalacji odgromowej; • Demontaż obróbek blacharskich; • Demontaż rynien i rur spustowych; • Demontaż pokrycia dachowego wraz z oczyszczeniem z luźno związanych elementów (80% powierzchni nadbetonu); • Rozbiórka uszkodzonych dolnych półek stropodachu ceramicznego; • Demontaż instalacji elektrycznej w całości (m.in. opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych, tablic rozdzielczych, okablowania, istniejącego złacza kablowego, rozdzielni głównej oraz podrozdzielni, instalacji odgromowej itp.); • Demontaż istniejącego wywietrzaka dachowego; • Demontaż tabliczki z numerem budynku; • Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej drewnianej oraz bram garażowych; • Demontaż istniejącej stolarki okiennej stalowej; • Demontaż istniejących krat stalowych; • Demontaż istniejących kratek nawiewnych; • Demontaż żeliwnej klapy włazowej; • Demontaż parapetów zewnętrznych; • Rozbiórka istniejących ścian działowych – zakres zgodny z opracowaniem graficznym; • Rozbiórka warstw podłogowych i posadzkowych; • Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wraz z krawężnikami – zakres zgodnie z opracowaniem graficznym; • Rozbiórka nawierzchni z kostki granitowej wraz z krawężnikami – zakres zgodnie z opracowaniem graficznym; • Skucie odbojów przed bramami garażowymi; • Rozbiórka opaski betonowej - zakres zgodnie z opracowaniem graficznym; • Wykonanie reprofilacji istniejących otworów; • Skucie istniejących wypraw tynkarskich wewnętrznych i zewnętrznych oraz warstw wykończeniowych (płytki klinkierowe, wylewki betonowe); • Usunięcie starych powłok malarskich z konstrukcji stalowej; • Demontaż istniejących schodów żelbetowych na gruncie. 3.2.2 Prace budowlane do wykonania. Pełny zakres jak w: 1. Projekt Wykonawczy Branży Budowlanej Remontu Budynku Garażowego nr 16. 2. Projekt Wykonawczy Branży Elektrycznej Remontu Budynku Garażowego nr 16. Zawiera m.in.: • Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych wtórnych; • Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych w odtwarzanych posadzkach na gruncie; • Zamurowanie zbędnych otworów w istniejących ścianach po zdemontowanych elementach wyposażenia instalacyjnego i technologicznego; • Remont przegród ceramicznych, elementów betonowych i żelbetowych; • Wykonanie nowych powłok antykorozyjnych na elementach stalowych; • Wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wydłużeniem okapu – zakres zgodny z opracowaniem graficznym; • Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej; • Montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo – cynkowej; • Montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy tytanowo – cynkowej; • Montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej; • Montaż nowych bram garażowych; • Odtworzenie parapetów wewnętrznych; • Wykonanie nowych podłóg i posadzek wraz z podbudowami, - wykonanie posadzki antyelektrostatycznej zgodnie z projektem branżowym; • Wykonanie nowych instalacji branży elektrycznej: oświetlenie, zasilanie gniazd wtykowych, złącze kablowe, głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu SPWP, rozdzielni głównej, instalacji uziemienia ochronnego, połączeń wyrównawczych itp. zgodnie z projektem branżowym; • Wykonanie instalacji odgromowej zgodnie z projektem branżowym; • Wykonanie nowych wypraw tynkarskich zewnętrznych i wewnętrznych; • Wykonanie okładziny cokołu z płytek klinkierowych; • Wykonanie nowych powłok malarskich na ścianach i sufitach; • Montaż drabiny systemowej; • Wykonanie opaski betonowej przy budynku na styku z terenami zielonymi; • Wykonanie dojścia do wejścia zlokalizowanego w ścianie szczytowej; • Odtworzenie nawierzchni dróg i placów wewnętrznych – zakres zgodny z opracowaniem graficznym; • Montaż ograniczników parkingowych oraz odbojnic słupowych; • Wykonanie numeracji budynku; • Reprofilacja terenów zielonych wraz z odtworzeniem trawników. 3.3 WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJACYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych): 3.3.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu pracy) co najmniej 4 osób tj.: 2 osoby do prac ogólnobudowlanych, 2 osoby do prac elektrycznych), które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3.3.2. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 3.3.1 przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3.3. Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. 3.3.1. która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 3.3.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymogu zatrudnienia o którym mowa pkt. 3.3.1., a w szczególności do: • Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny; • Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; • Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3.6. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.3.1., jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań a zakresie zatrudnienia na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 25 674,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 26.01.2021 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 26.01.2021 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont budynku garażowego nr 16 przy ul. Sikorskiego w Brzegu”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach