Przetargi.pl
Rewitalizacja Rynku w Sieciechowicach

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Rynku w Sieciechowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rewitalizacja Rynku w Sieciechowicach”, poprzez realizację zakresu rzeczowego zgodnego z zapisami SIWZ oraz załącznikami mającymi odzwierciedlenie w opracowanych projektach budowlanych oraz STWiORB. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Budowę budynku usługowego – jednokondygnacyjny budynek, niepodpiwniczony o pow. użytk. 53,69 m2, w którym zlokalizowane będzie pomieszczenie handlowo-usługowe z zapleczem oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne (toalety ogólnodostępne), wyposażony w instalacje (zewn. i wew. instalacja wod-kan, przyłącz wody i kanalizacji sanit. wew. instalacja elektryczna (wraz z wlz), gazowa i c.o.) b) Przebudowę placu przed kościołem pw. Św. Andrzeja Apostoła w Sieciechowicach – przebudowa placu przed głównym wejściem do kościoła i jego rozbudowa w kierunku południowym ~ 26,0 m, przebudowa istniejącej części placu dot. przede wszystkim wymiany jego nawierzchni, c) Częściową przebudowę drogi powiatowej 1172K i 2137K – wbudowanie krawężników betonowych, budowa zieleńców i zatoki autobusowej, wyłukowanie istniejących skrzyżowań, d) Budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z odwodnieniem (kanalizacja deszczowa) przy skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 1172K, 2137K oraz 2140K – nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej, e) Przebudowa układu komunikacji pieszej (chodniki dojścia) f) Budowę wiaty g) Rozbiórkę: budynku dawnej plebanii, fragmentu ogrodzenia wykonanego z prefabrykowanych systemowych paneli betonowych, wiaty przystankowej (systemowej z prefabrykowanych elementów stalowych) wraz z betonowym fundamentem, h) Budowę instalacji oświetlenia zewn. z montażem słupów oświetleniowych z oprawami LED: • plac przy kościele: lampy oświetleniowe (latarnie) – stylizowane, stalowe, malowane wielopowłokowo z zamontowanymi oprawami świetlnymi LED – 21 szt., • parking: lampy oświetleniowe na słupach stalowych np. S-80 z oprawami LED (po trzy na każdym maszcie) – 4 szt., i) Montaż/budowę obiektów małej architektury, tj.: • Kosz na śmieci – z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo, zabezpieczony od góry daszkiem, mocowany do metalowego słupka wspornikiem z ozdobnikiem – 8 szt., • Ławka uliczna – żeliwna z drewnianym siedziskiem i oparciem – 13 szt., • Siedziska – betonowe murki z drewnianymi siedziskami – 3 szt. • Stojak na rowery – metalowy - 6 szt., • Atrapa studni z zadaszeniem - funkcja dekoracyjna, konstrukcja drewniana na fundamencie betonowym, podstawa murowana kamienna (gnejs złoty bloczkowy), pokrycie dachu gontem – 1 szt., j) Budowę ogrodzenia – ogrodzenie z systemowych paneli stalowych lakierowanych proszkowo o wysokości 1.73 m od poziomu terenu, k) Nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej. l) Budowa sieci kanalizacji opadowej wraz z przebudową wylotu wód opadowych do rzeki Dłubnia oraz budowa parkingu wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Św. Floriana w m. Sieciechowice: • Budowa sieci kanalizacji opadowej wraz z uzbrojeniem niezbędnym do jej funkcjonowania; • Przebudowa wylotu wód opadowych do rzeki Dłubnia; • Budowa miejsc parkingowych; • Odbudowa nawierzchni ul. Św. Floriana w miejscowości Sieciechowice; • Przebudowa trzech odcinków gazociągu średniego ciśnienia. Do obowiązków Wykonawcy w ramach powyższego zadania należy zagospodarowanie całego terenu w granicach opracowania danego zadania. W miejscach gdzie nie przewiduje się budowy obiektów budowlanych, utwardzeń, montażu urządzeń, nasadzeń teren należy obsiać trawą. Teren pod trawnik musi być starannie przygotowany, tzn. odchwaszczony, wyplantowany (wyrównana powierzchnia) z poprawą jakości ziemi poprzez rozłożenie warstwy urodzajnej (jeżeli powstanie taka konieczność). 2. Roboty objęte przedmiotem zamówienia a) Roboty budowlane b) Roboty rozbiórkowe c) Roboty instalacyjne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres przedmiotowych robót został określony za pomocą dokumentacji projektowej (zawierającej część opisową i graficzną), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarów robót – stanowiących odpowiednio załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy: 77 8614 0001 0020 0000 1720 0021 z dopiskiem „Wadium do przetargu IGKR.271.2.2020.MK – „Rewitalizacja Rynku w Sieciechowicach” 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy. 6. Zamawiajacy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą. 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 (a,b) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostepnienia zasobów, o którym mowa w rozdz. V ust. 3 SIWZ w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach