Przetargi.pl
,,Rewitalizacja Rynku w Bakałarzewie polegająca na budowie centrum rekreacji ruchowej, wiat przystankowych, alejek parkowych oraz montażu lamp energooszczędnych”.

Gmina Bakałarzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 16-423 Bakałarzewo, ul. Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 569 40 23 , fax. 87 569 43 08
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bakałarzewo
    ul. Rynek 3
    16-423 Bakałarzewo, woj. podlaskie
    tel. 87 569 40 23, fax. 87 569 43 08
    REGON: 79067085200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bakalarzewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Rewitalizacja Rynku w Bakałarzewie polegająca na budowie centrum rekreacji ruchowej, wiat przystankowych, alejek parkowych oraz montażu lamp energooszczędnych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: rewitalizacja Rynku w Bakałarzewie polegająca na budowie centrum rekreacji ruchowej obejmującej wykonanie placu zabaw i strefy aktywności dedykowanej dorosłym, budowie dwóch wiat przystankowych i remont nawierzchni alejek parkowych oraz rozbudowie oświetlenia ulicznego. Zamówienie udzielone zostanie w następujących częściach: Część I - Budowa centrum rekreacji ruchowej i dwóch wiat przystankowych oraz remont nawierzchni alejek parkowych. Część II – Rozbudowa oświetlenia ulicznego. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i w Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Część I zamówienia Budowa centrum rekreacji ruchowej i dwóch wiat przystankowych oraz remont nawierzchni alejek parkowych. 1) Zakres robót dotyczący placu zabaw obejmuje dostawę i montaż piaskownicy, huśtawki podwójnej, huśtawki wagowej, zestawu do zabaw z piaskiem, zestawu ,,park linowy”, ławek drewnianych z oparciem. Zgodnie z projektem zagospodarowania terenu stanowiącym Załącznik nr 9. 2) Zakres robót dotyczący strefy aktywności dedykowanej dorosłym (siłownia zewnętrzna) obejmuje dostawę i montaż urządzeń: twister/steper, orbitek, poręczy równoległej podwójnej, stojaka na rowery, tablicy z regulaminem. 3) Zakres robót wiat przystankowych obejmuje budowę dwóch wiat przystankowych drewnianych stylizowanych, krytych gontem wraz z demontażem dwóch istniejących wiat przystankowych, z fundamentowaniem i przywróceniem do pierwotnego kształtu oraz wykonanie w drewnie na każdej wiacie napisu ,,Bakałarzewo” wraz z herbem Bakałarzewa. Gwoździe i wkręty powinny być niewidoczne. 4) Zakres robót remontu nawierzchni alejek parkowych obejmuje wykonanie chodników z płyt granitowych o wym. 60x60 cm i 40x60 cm i z kostki kamiennej o wym. 4x6 cm. Mechaniczne plantowanie terenu polegające na korytowaniu części powierzchni na głębokość do 10 cm w celu możliwości wykonania posypki i ułożenia płyt granitowych oraz kostki brukowej. Podbudowa istniejąca pozostaje jako docelowa. Istniejące krawężniki i obrzeża pozostają jako docelowe. Centrum rekreacji ruchowej i wiaty przystankowe powinny nawiązywać architektonicznie i kolorystycznie do istniejących obok obiektów altany: ,,Karczma” i ,,Studnia”. Na wiatach przystankowych gwoździe i wkręty powinny być niewidoczne. Część II zamówienia Rozbudowa oświetlenia ulicznego Zakres robót obejmuje: - demontaż 2 istniejących słupów oświetleniowych, - montaż 7 sztuk słupów oświetleniowych wraz ze stylizowanymi podwójnymi oprawami i fundamentem, - kopanie i zasypanie rowów wraz z ułożeniem kabli energetycznych, - uporządkowanie terenu i chodników po wykonanych robotach, - wykonanie prób i pomiarów, - obsługa geodezyjna. Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym Załącznik nr 10. Wygląd słupów i lamp oświetleniowych Wykonawca powinien przedstawić do zaakceptowania Zamawiającemu. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją przetargową oraz lokalnymi warunkami realizacji zamówienia. Realizacja planowanych do realizacji niniejszego zamówienia elementów infrastruktury odbywać się będzie na podstawie: - decyzji Starosty Suwalskiego nr 222/2017 z dnia 7 lipca 2017 r. o pozwoleniu na rozbudowę kablowej linii oświetlenia ulicznego wraz ze słupami oświetleniowymi, - zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych złożonym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach dnia 1 października 2019 r. na wykonanie placu zabaw, wykonanie strefy aktywności dedykowanej dorosłym, remont nawierzchni oraz budowę wiat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część I: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). Część II: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). Uwaga – Wykonawca winien wnieść wadium na każdą część zamówienia oddzielnie w zależności od tego, na którą część składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Suwałki nr 36 9359 0002 0005 7626 2012 0005 z zaznaczeniem: ,,Rewitalizacja Rynku w Bakałarzewie polegająca na budowie centrum rekreacji ruchowej, wiat przystankowych, alejek parkowych oraz montażu lamp energooszczędnych” - Część ….” (należy określić właściwą Część). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia zasadności wezwania Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Dopuszcza się złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp przez pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach