Przetargi.pl
Rewitalizacja przestrzeni publicznej na terenie Gminy Mieroszów

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 494 318 , fax. (074) 84 94 323
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 748 494 318, fax. (074) 84 94 323
    REGON: 89071826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mieroszow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przestrzeni publicznej na terenie Gminy Mieroszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja przestrzeni publicznej na terenie Gminy Mieroszów” polegającego na zagospodarowaniu terenu w podziale na 4 podzadania: 1.1. Rewitalizacja przestrzeni publicznej przy ul. Dolnej i Miłej w Mieroszowie obejmującej wykonanie: - modernizacji nawierzchni chodnika, - modernizacji fragmentu muru oporowego, - zabezpieczenie skarpy przed osuwaniem się materiału sypkiego, - wykonanie nasadzeń, - montaż elementów małej architektury. 1.2. Rewitalizacja przestrzeni publicznej – zagospodarowanie skweru w Sokołowsku obejmującej wykonanie: - nawierzchni z kostki betonowej, - nasadzeń i pielęgnacji zieleni, - montaż elementów małej architektury, - modernizacji istniejącej fontanny, - oświetlenia parkowego. 1.3. Rewitalizacja przestrzeni publicznej przy ul. Kopernika w Mieroszowie wzdłuż rzeki Ścinawki obejmującej wykonanie: - modernizacji istniejących schodów, - nawierzchni z kostki betonowej, - nasadzeń, - montaż elementów małej architektury, - montaż barierek ochronnych wzdłuż rzeki Ścinawki 1.4. Wykonanie przebudowy 3 biegów schodów prowadzących do pl. Niepodległości w Mieroszowie obejmującej wykonanie: - modernizacji istniejących schodów, - wymianę barierek stalowych. 2) W ramach przedmiotu zamówienia obowiązkiem wykonawcy będzie również założenie książki obiektu budowlanego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1134) oraz przeprowadzanie w okresie rękojmi za wady okresowych kontroli rocznych stanu technicznego i przydatności do użytkowania zamontowanych urządzeń, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). 3) Zadaniem Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia będzie uzyskanie aktualnych warunków przyłączenia do sieci od operatora sieci dystrybucyjnej (TAURON Dystrybucja S.A.). 4) Zadaniem Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia będzie zorganizowanie przez kierownika budowy spotkań z udziałem przedstawicieli organu ochrony zabytków zgodnie z decyzjami w/w organu. 5) Zapewni nadzór ornitologiczny oraz herpetologiczny wraz z przedłożeniem protokołów wykonania przeglądów terenu inwestycji w oparciu o wytyczne Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. 6) Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają dokumentacja projektowa oraz STWiORB. 7) Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek, itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz spełnią wymagania Zamawiającego. Na podstawie art. 30 ust. 5 PZP to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie branży budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do 09.05.2019 r. do godz. 1000 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: nr konta 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008 w Banku Spółdzielczym w Kamiennej Górze – przelewem z zaznaczeniem – wadium przetargowe i nazwa postępowania. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mieroszowie. Kopię dokumentu jw. należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach