Przetargi.pl
Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia w Zgorzelcu - Inspektor Nadzoru

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia w Zgorzelcu - Inspektor Nadzoru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na powołaniu Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, nad wykonaniem robót budowlanych pod nazwą Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia w Zgorzelcu, w następujących branżach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2) Nadzorowane roboty budowlane polegać będą na wykonaniu boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej typu SP, ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej brukowej i oświetlenia typu parkowego na dwóch podwórkach tj. a) w obrębie ulic Boh. II AWP, ul. Armii Krajowej, ul. Chrobrego, b) w obrębie ulic Boh. Getta, ul. Okrzei, ul. Langiewicza, zgodnie z projektem budowlanym, decyzjami i uzgodnieniami. 3) W skład dokumentacji wchodzi: 3.1 Decyzja pozwolenia na budowę nr 107/2010 z dnia 14.04.2010r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na roboty budowlane obejmujące: rewitalizacje podwórka (przebudowa boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw, budowa oświetlenia) w obszarze Śródmieścia - etap I w obrębie ul. Boh. Getta, ul. Okrzei, ul. Langiewicza i działki nr 95/16 Obr. VI AM-1. 3.2 Decyzja pozwolenia na budowę Nr 108/2010 z dnia 14.04.2010r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na roboty budowlane obejmujące: rewitalizacje podwórka (przebudowa boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw, budowa oświetlenia) w obszarze Śródmieścia - etap I w obrębie ul. Boh. II AWP, ul. Armii Krajowej i ul. Chrobrego i działki nr 13/6 Obr. VI, AM-2, 3.3 Postanowienie nr 109/10 z dnia 31.03.2010r. wydane przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu delegatura w Jeleniej Górze dot. zatwierdzenia zamierzenia budowlanego polegającego na rewitalizacji podwórka w obszarze Śródmieścia - etap I w obrębie ul. Boh. Getta, ul. Okrzei, ul. Langiewicza i działki nr 95/16 Obr. VI AM-1. 3.4 Postanowienie nr 110/10 z dnia 31.03.2010r. wydane przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu delegatura w Jeleniej Górze dot. zatwierdzenia zamierzenia budowlanego polegającego na rewitalizacji podwórka w obszarze Śródmieścia - etap I w obrębie ul. Boh. II AWP, ul. Armii Krajowej i ul. Chrobrego i działki nr 13/6 Obr. VI, AM-2, 3.5 Projekt budowlany zagospodarowanie terenu Rewitalizacja podwórek w obszarze śródmieścia - etap I Zgorzelec, ul. Boh. Getta, ul. Okrzei, ul. Sienkiewicza, ul. Langiewicza dz. Nr 95/16, Obr VI, AM-1, opracowany w lutym 2010r. przez Pracownię Projektową ATA Mirosław Soczyński ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubań. 3.6 Projekt budowlany instalacje elektryczne Rewitalizacja podwórek w obszarze śródmieścia - etap I Zgorzelec, ul. Bohaterów Getta, ul. Okrzei, ul. Sienkiewicza, ul. Langiewicza dz. nr 95/16, Obr. VI AM-1, opracowany w lutym 2010 roku przez Pracownia Projektowa ATA Mirosław Soczyński ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubań. 3.7 Projekt budowlany zagospodarowanie robót Rewitalizacja podwórek w obszarze śródmieścia - etap I Zgorzelec, ul. Boh. II AWP, ul. Armii Krajowej, ul. Chrobrego dz. nr 13/6, Obr. VI AM-2, opracowany w lutym 2010 roku przez Pracownia Projektowa ATA Mirosław Soczyński ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubań. 3.8 Projekt budowlany instalacje elektryczne robót Rewitalizacja podwórek w obszarze śródmieścia - etap I Zgorzelec, ul. Boh. II AWP, ul. Armii Krajowej, ul. Chrobrego dz. nr 13/6, Obr. VI AM-2, opracowany w lutym 2010 roku przez Pracownia Projektowa ATA Mirosław Soczyński ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubań. 3.9 Specyfikacja Techniczna ogólna wykonania i odbioru robót Rewitalizacja podwórek w obszarze śródmieścia - etap I Zgorzelec, ul. Boh. II AWP, ul. Armii Krajowej, ul. Chrobrego dz. nr 13/6, Obr. VI AM-2. 3.10 Specyfikacja Techniczna ogólna wykonania i odbioru robót Rewitalizacja podwórek w obszarze śródmieścia - etap I Zgorzelec, ul. Boh. Getta, ul. Okrzei, ul. Sienkiewicza, ul. Langiewicza dz. Nr 95/16, Obr VI, AM -1. 4) Szczegółowy zakres robót: 4.1 podwórko przy ul. II AWP, ul. Armii Krajowej, ul. Chrobrego: a) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i poszycia, b) prace demontażowe i rozbiórkowe, c) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wywiezieniem i utylizacją, d) roboty ziemne, e) wykonanie drenażu boiska, f) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię sportową oraz ciągi komunikacyjne, g) wykonanie nawierzchni sportowej, h) wykonanie chodników, i) wykonanie oświetlenia, j) wykonanie ogrodzenia boiska, k) dostawa i montaż wyposażenia boiska. 4.2 podwórko przy ul. Boh. Getta, ul. Okrzei, ul. Langiewicza: a) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i poszycia, b) prace demontażowe i rozbiórkowe, c) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wywiezieniem i utylizacją, d) roboty ziemne, e) wykonanie drenażu boiska, f) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię sportową oraz ciągi komunikacyjne, g) wykonanie nawierzchni sportowej, h) wykonanie chodników, i) wykonanie oświetlenia, j) wykonanie ogrodzenia boiska, k) dostawa i montaż wyposażenia boiska. 5) Z zakresu robót przewidzianych do wykonania, wyłącza się wykonanie monitoringu. 6) Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej, o której mowa w punkcie 3 podpunkt 3 SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. 7) Do zadań Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 7.1 pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.), 7.2 protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych, terenu budowy, przy udziale Zamawiającego, 7.3 przekazanie Wykonawcy robót budowlanych Dziennika Budowy i bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dzienniku Budowy, 7.4 weryfikacja, przed zatwierdzeniem przez Zamawiającego, przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych Programu Zapewnienia Jakości, w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 7.5 weryfikacja i zatwierdzenie przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 7.6 nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem, składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 7.7 weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 7.8 reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy, 7.9 wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, a także prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 7.10 obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, odpowiedniej branży, na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych w zakresie ich nadzoru, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Kierownika Budowy, 7.11 z każdego pobytu na terenie budowy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego odpowiedniej branży sporządzi protokół, 7.12 rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 7.13 monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót budowlanych, 7.14 prowadzenie rozliczenia umowy na roboty budowlane, tj. rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowo-finansowym, 7.15 sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszenie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7.16 przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających m.in. prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów itp., 7.17 wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 7.18 sprawdzenie ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itp., za które Wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania, 7.19 kontrolowanie przez każdego z Inspektorów swojej branży źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzenie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 7.20 zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, każdy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w swojej branży, 7.21 przed wbudowaniem, sprawdzanie i potwierdzanie jakości stosowanych i dostarczanych materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.), każdy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w swojej branży, 7.22 zatwierdzenie materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, każdy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w swojej branży, 7.23 kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, 7.24 organizowanie, prowadzenie i protokołowanie przez jednego z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego cotygodniowych Rad Budowy z udziałem Kierownika Budowy i Robót, Przedstawicieli Wykonawcy robót oraz Przedstawicieli Zamawiającego, 7.25 odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia w/w odbiorów z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i pozostałych inspektorów wchodzących w skład Zespołu inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, 7.26 nadzorowanie wykonania przez Wykonawcę robót zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia stwierdzonych wad, usterek dających się naprawić, 7.27 pełnienie nadzoru nad przeprowadzeniem wszelkich prób oraz przeglądów, 7.28 sporządzanie pisemnych opinii dotyczących, wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia, oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót, z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty, 7.29 żądanie od Wykonawcy robót, Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7.30 sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót oraz weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, przez Inspektorów poszczególnych branż, 7.31 weryfikacja i zatwierdzenie przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 7.32 dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przez jednego z Inspektorów wchodzących w skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 7.33 informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót uzupełniających i innych zgodnie z umową na roboty budowlane i z zachowaniem zasad ustawy Pzp, 7.34 w przypadku niewłaściwego wywiązywania się Wykonawcy robót z zobowiązań wynikających z umowy, sporządzenie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane, 7.35 pisemne opiniowanie przyczyn nie dotrzymania czasu na ukończenie robót przez Wykonawcę, stanowiące podstawę dla Zamawiającego do ewentualnego wystąpienia w sprawie kar, o odszkodowanie za zwłokę i do dochodzenia (na zasadach ogólnych ustawy KC) odszkodowania uzupełniającego podnoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody, 7.36 w przypadku przerwania umowy na roboty budowlane Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany nadzorować umowę na roboty budowlane będącą kontynuacją robót umowy przerwanej, 7.37 w przypadku przerwania robót budowlanych uczestniczenie w przeprowadzonej przez Wykonawcę inwentaryzacji wykonanych robót, w celu ostatecznego ich rozliczenia, 7.38 w przypadku przerwania umowy na roboty budowlane, nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp., 7.39 dostarczenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 7.40 przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 7.41 współpraca przy przygotowaniu danych, w zakresie: a) wnioskowanie Beneficjenta o płatności, b) okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji projektu, c) innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 700,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 18 ppkt.1) SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 22 ppkt. 2) lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.6.2013 / kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 22 ppkt. 7) SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 22 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 22 ppkt. 7) SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach