Burmistrz Miasta Kolno ogłasza przetarg
- Adres: 18500 Kolno, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 782 133 , fax. 862 783 100
- Data zamieszczenia: 2018-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kolno
ul. Wojska Polskiego 20
18500 Kolno, woj. podlaskie
tel. 862 782 133, fax. 862 783 100
REGON: 52332400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.umkolno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja placów użyteczności publicznej w Kolnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233140-2 roboty drogowe. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rewitalizacji 2 palców użyteczności publicznej w Kolnie. Zadanie zostało podzielone na 2 części: Część 1 - Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Kolnie i Część 2 - Rewitalizacja placu przy Kolneńskim Ośrodku Kultury i Sportu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarty jest w projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. 4. Przedmiary dołączone do SIWZ stanowią wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysów ofertowych i harmonogramu rzeczowo- finansowego na podstawie załączonych przedmiarów robót przed podpisaniem umowy. 6. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, STWIOR, pozwoleniami na budowę, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWIOR. 8. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 9. Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych zobowiązany jest wykazać wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie równoważności od zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu, w dokumentacji projektowej występują roboty, które obejmują swoim zakresem zapewnienie dostępu do obiektów osobom niepełnosprawnym i dlatego w składanej ofercie należy uwzględnić wymogi z tym związane. Wymagania te opisane są w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla części 1 i w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części 2. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kolnie Nr 85 8754 0004 0000 8341 2000 0060. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont drogi gminnej nr 106326B w m. Kulesze-Podawce – Chojane-Pawłowięta w lokalizacji roboczej od km 0+000 do km 3+727,73”
Dodano: 2024-06-19 - Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa ciągów pieszo - jezdnych wraz z montażem oświetlenia solarnego na Cmentarzu Miejskim w Białymstoku przy ul. Władysława Wysockiego 63.
Dodano: 2024-06-10 - Rozbiórka i budowa mostu przez rz. Białą wraz z przebudową odcinka drogi powiatowej Nr 1392B k/m Fasty (gm. Dobrzyniewo Duże)
Dodano: 2024-06-04 - Budowa i przebudowa dróg w Gminie Łapy - II etap - Polski Ład
Dodano: 2024-02-19 - Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 166500B do msc. Wychodne
Dodano: 2023-12-06 - Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Browsk w Gruszkach
Dodano: 2023-11-29 - Remont drogi gminnej nr 105455 B ulicy św. Franciszka w m. Fasty
Dodano: 2023-10-18 - Remont drogi powiatowej Nr 1740B Boćki - Dubno
Dodano: 2023-09-29 - Remont drogi gminnej nr 102827B i przebudowa drogi gminnej nr 167522B w gminie Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2023-09-28