Przetargi.pl
Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka, Centrum Sportowo-Rekreacyjne - rozbiórka pływalni Szuwarek w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka. Nadzór inwestorski nad robotami

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2010-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka, Centrum Sportowo-Rekreacyjne - rozbiórka pływalni Szuwarek w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka. Nadzór inwestorski nad robotami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia Nadzór nad robotami przy rozbiórce pływalni Szuwarek w Pile. Rozbiórka pływalni Szuwarek, obiekt o kubaturze ok. 7 558 m3 i powierzchni zabudowy 1 328 m2 2.Opis planowanych robót budowlanych 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe 2) odłączenie mediów c.o. , wod-kan, energię elektryczną)w porozumieniu z ich włascicielami, po wcześniejszym ich powiadomieniu zgodnie z wydanymi warunkami zawartymi w projekcie 3) zabezpieczenie drzew i krzewów przed uszkodzeniem 4) opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomiienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót 5) utylizację płyt azbestowo-cementowych , utylizacji może dokonać firma posiadająca odpowiednie uprawnienia - utylizacja musi być udokumentowana 6) posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie go w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła 7) masa betonu z rozbiórki podlega recyklingowi w celu wbudowania w wykop 8) robot wykończeniowych wraz z nawiezieniem ziemi uprawnej i obsianiem trawy 9) utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło - utylizacja musi być udokumentowana 10) wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r 11) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 6 szt. - wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej. Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3 Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanymi 2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji 3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji 4) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych I ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji 5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia 6) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami 7) zapewnienie codziennej dyspozycyjności na budowie 8) zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej geodezyjnej, rozliczeniowej - wymagana jest każdorazowa obecność przy ważeniu złomu 9) współpraca z nadzorem autorskim 10) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót 11) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania 12) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych 13) zachowanie poufności informacji 14) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska 15) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie wartości fizycznych i finansowych 16) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót 17) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie 18) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu 19) weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót 20) nadzór nad przygotowaniem oraz weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia rozbiórki do organu nadzoru budowlanego i zapewnienie ścisłej współpracy w tej kwestii z wykonawcą robót oraz Zamawiającym, 21) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu Zamawiajacym 22) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robot, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne 23) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót 24) uczestnictwie w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym 25) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót Decyzje Inspektora Nadzoru dotyczące zmian wykonania przedmiotu umowy, zawieszenia wykonania robót oraz zmiany wynagrodzenia wymagają zatwierdzenia Zamawiającego Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742641000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach