Przetargi.pl
Budynek po byłym internacie zespołu szkół gastronomicznych przy ul.Boh. Stalingradu 23 w Pile - przebudowa i adaptacja na obiekt wielofunkcyjny- nadzór inwestorski nad robotami

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budynek po byłym internacie zespołu szkół gastronomicznych przy ul.Boh. Stalingradu 23 w Pile - przebudowa i adaptacja na obiekt wielofunkcyjny- nadzór inwestorski nad robotami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek po byłym internacie zespołu szkół gastronomicznych przy ul.Boh. Stalingradu 23 w Pile - przebudowa i adaptacja na obiekt wielofunkcyjny- nadzór inwestorski nad robotami. 2. Główny przedmiot: CPV 74264100 Usługi zarządzania projektami budowlanymi 3. Opis planowanych robót budowlanych: Zagospodarowanie terenu: układ komunikacji samochodowej i pieszej, z dojazdami do czterech miejsc postojowych, z dojściami do dobudowanej klatki schodowej śmietnik zlokalizowany przy wjeździe na teren działki 69/6 teren zabawowy dla przedszkola(piaskownica, zjeżdżalnia, huśtawki, przeplotnia i ławki) wraz z ogrodzeniemprzyłącza wod.-kan.usuniecie istniejących ścian pochylni prowadzącej do piwnicy, wystających ponad poziom terenu i pochylnię, zasypanie gruntem do poziomu projektowanego i ułożenie nawierzchni utwardzonej; usunięcie istniejącego wyłazu od strony podwórza i wyrównanie terenu pod nową awierzchnię zejście do piwnicy schodami na gruncie, od strony podwórzapochylnia dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku. Powierzchnia w granicach dzialek-1555,00m2;pow. w granicach opracowania 1765,13 m2; pow. zabudowy istniejącej 571,35 m2; pow. zabudowy projektowanej 603,15m2; Budynek byłego internatu ZSG w Pile(architektura-konstrukcja) Parter-przedszkole II oddziałowe z kuchnią i częścią administracyjną wraz z technologią kuchni oraz dźwigiem towarowymPiętro I-Centrum Aktywizacji Osób Starszych i Niepełnosprawnych z pomieszczeniami rehabilitacyjnymi, gabinetem lekarskim, salami terapii i poradnictwa psychologicznego i prawnego oraz z niezbędnymi sanitariatami i szatniamiPiętro II i IV-część mieszkalna w zakresie usług udostępniania pokoi rotacyjnych wraz z sanitariatami, kuchniami, pralniami i suszarniami, dla osób wychodzących z nałogów i dla osób z przemocą w rodzinie; pomieszczenia świetlic dla mieszkańcówPiętro III-pomieszczenia biurowe oddane pod użytek MOPS; przy pomieszczeniach biurowych znajduje się również sala wielofunkcyjna, wraz z sanitariatami i aneksem kuchennym, z przeznaczeniem do ewentualnych imprez okolicznościowych Budynek jest przystosowany do korzystania z niego osobom niepełnosprawnym -dżwig hydrauliczny (komunikacja pionowa), pochylnia oraz odpowiednie szerokości drzwi bez progów, wraz z sanitariatami. Powierzchnia zabudowy istniejącej-571,35m2; powierzchnia zabudowy projektowanej-603,15m2; Powierzchnia całkowita netto istniejąca-2630,69m2;powierzchnia całkowita netto projektowana-2709,60m2;kubatura istniejąca-10192,39m3; kubatura projektowana-10666,54m3. Budynek byłego internatu ZSG w Pile(branża sanitarna) 1.kanalizacja sanitarna 2.instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej 3.instalacja grzewcza 4.instalacja wentylacji Dokumentacja projektowo-kosztorysowa branży sanitarnej przewiduje budowę nowych instalacji sanitarnych wymienionych wyżej oraz demontaż ,wywóz i utylizacja istniejących, których stan techniczny uniemożliwia ich dalszą eksploatację. Budynek byłego internatu ZSG w Pile(branża elektryczna) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa branży elektrycznej przewiduje budowę nowych instalacji oraz demontaż, wywóz i utylizacja istniejących, których stan techniczny uniemożliwia ich dalszą eksploatację. zasilanie i tablice rozdzielcze instalacja oświetleniowa instalacja gniazd wtyczkowych instalacja zasilania urządzeń technologicznych i wentylacji instalacja odgromowa i ochrony przepięciowej instalacja ochrony od porażeń instalacje teletechniczne instalacja telefoniczna instalacja komputerowa instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru instalacja RTV. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji technicznej oraz posiadanego przez Zamawiającego pozwolenia na budowę Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiazujacym polskim Prawem budowlanymi 2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji 3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji 4) reprezentowanie interesów Zamawiajacego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji 5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia 6) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających w których będą wziete pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe 7) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami 8) zapewnienie dyspozycyjności na budowie 9) zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej ( geodezyjnej, rozliczeniowej) 10) współpraca z nadzorem autorskim 11) nadzór i akceptacja przeprowadzonych pomiarów i uruchomień systemu monitoringu 12) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót 13) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania 14) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych 15) zachowanie poufności informacji 16) zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego 17) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska 18) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną 19) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie wartości fizycznych i finansowych 20) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót 21) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie 22)sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu 23) weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót 24) przygotowanie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 25) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych i ostatecznego tj.podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiajacym 26) rozliczanie wykonawcy pod względem rzeczowym I fanonsowym 27) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robot, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne 28) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót( minimum raz w roku) - po zakończeniu robót ( okres gwarancji na roboty budowlane - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego) 29) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót 30) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym 31) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742641000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniana potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5.dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia: a) inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi nieograniczonymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, minimum. 8 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży, b) inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi nieograniczonymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży c) inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi nieograniczonymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, pozostałe warunki wykonawcy muszą spełniać łącznie. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty-nie spełnia wymogów ustawy( nie jest wydaniem zaświadczenia) 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Bud. 4a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał soby, którymi będzie dysponował. 5. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach