Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego budynku produkcyjno - magazynowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Sienkiewicza 19 w Swarzędzu

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2010-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego budynku produkcyjno - magazynowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Sienkiewicza 19 w Swarzędzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Przebudowę istniejącego budynku produkcyjno - magazynowego (trzykondygnacyjnej niepodpiwniczonej hali wykonanej w technologii prefabrykowanej o konstrukcji szkieletowej) na budynek mieszkalny wielorodzinny. Obiekt znajduje się przy ul. Sienkiewicza 19 w Swarzędzu. Parametry planowanego do przebudowy budynku: kubatura 16 468,94m3; powierzchnia całkowita 4 089,28 m2; powierzchnia użytkowa 3 421,95 m2; powierzchnia zabudowy = 1378,00m2. Działka na której prowadzona będzie inwestycja jest zabudowana trzykondygnacyjną halą produkcyjną oraz budynkiem socjalnym jednokondygnacyjnym wraz z garażem na dwa pojazdy, budynkiem portierni znajdującym się przy wjeździe od ul. Sienkiewicza, budynkiem gospodarczym - ostrzalnią znajdującą się przy budynku socjalnym . Szczegóły pomocne przy planowaniu zaplecza budowy można znaleźć na planie zagospodarowania terenu. Możliwe jest wydzierżawienie na potrzeby zaplecza budowy części budynku socjalnego (ok. 150 m2), znajdujących się obok niego dwóch garaży oraz budynku dawnej ostrzalni. Obiekt, będący przedmiotem inwestycji jest pusty i można na całej jego powierzchni prowadzić roboty budowlane. Na działce jest prąd, woda i kanalizacja. Teren dookoła hali jest utwardzony (istnieje możliwość składowania materiałów na działce, która jest ogrodzona), dojazd od ul. Sienkiewicza. Zakres robót budowlanych obejmuje: roboty rozbiórkowe (głównie związane w wyburzaniem ścianek działowych i części ścian elewacji wraz z demontażem istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, roboty remontowo - budowlane (m.in. wykonanie nowych posadzek, ścianek działowych z betonu komórkowego i płyty GK, sufitów podwieszonych, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie docieplenia elewacji i dachu), roboty instalacyjne ( wykonanie nowej instalacji C.O., wod-kan, elektrycznej, wraz z przyłączami, instalacji niskoprądowej oraz wentylacji). W budynku nie planuje się montażu nowych wind i remontu starych. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna wraz z przedmiarami robót. Przy wycenie powyżej opisanych robót wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia dokonując wizji lokalnej, samemu sprawdzając informacje zawarte w powyższym opisie, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 180000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach