Gmina Miejska Kościan ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, al. Tadeusza Kościuszki 22
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 512 14 66 , fax. 65 5122700
- Data zamieszczenia: 2016-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościan
al. Tadeusza Kościuszki 22 22
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 65 512 14 66, fax. 65 5122700
REGON: 41105060000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA KORYTARZA ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM PARTERU BUDYNKU RATUSZA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa korytarza oraz pomieszczeń biurowych wraz z dostosowaniem parteru budynku Ratusza dla osób niepełnosprawnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wymianę posadzki na korytarzu oraz w pomieszczeniach Urzędu Stanu Cywilnego, 2) wyrównanie powierzchni ścian i sufitów wraz z malowaniem, 3) konserwację schodów granitowych zewnętrznych wraz z uzupełnieniem płytą granitową przed wejściem do budynku, 4) wymianę oraz renowację stolarki drzwiowej, 5) wymianę instalacji elektrycznej, 6) montaż instalacji alarmowej, 7) montaż klimatyzatorów, 8) drobne zmiany w podziałach wewnętrznych i funkcji pomieszczeń, 9) dostosowanie parteru budynku dla osób niepełnosprawnych, 10) uzupełnienie wyposażenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do siwz: 4. Kolorystyka mebli podlegających dostawie przez Wykonawcę powinna odpowiadać istniejącym meblom używanym w USC w Kościanie. 5. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego wzory mebli i urządzeń podlegających dostawie. 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace budowlane w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania biur Urzędu Stanu Cywilnego oraz dostęp do Muzeum Regionalnego zlokalizowanego na piętrze budynku. 7. Budynek Ratusza w Kościanie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków na podstawie decyzji z dnia 10 września 1992 r. pod nr 1335 A rejestru i na tej podstawie podlega ochronie konserwatorskiej. 8. Zamawiający dysponuje pozwoleniem nr 697 2015 A z dnia 23 listopada 2015 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków. 9. Osoba kierująca robotami budowlanymi musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w pozwoleniu nr 697 2015 A z dnia 23 listopada 2015 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków. 10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Materiały pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 12. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszych warunkach. 13. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) oraz rękojmię za wady fizyczne przedmiotu zamówienia wykonawca określi w formularzu oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.koscian.pl (zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA KORYTARZA ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z DOSTOSOWANIEM PARTERU BUDYNKU RATUSZA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W KOŚCIANIE, RYNEK 1
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z remizą OSP w Babkowicach - etap II
Dodano: 2016-04-05 - Przebudowa z nadbudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku oświatowego na budynek mieszkalny wielorodzinny - Etap II
Dodano: 2016-02-16 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku sali operacyjnej wraz z rozbiórką jego części oraz utwardzenie terenu działki wokół budynku sali operacyjnej przy ul. Kaliskiej 1 we Wrześni
Dodano: 2015-11-02 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z remizą OSP w Babkowicach - etap I
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koninie przy ul. Kościuszki 37 B, 62-500 Konin.
Dodano: 2015-08-21 - Przebudowa z nadbudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku oświatowego na budynek mieszkalny wielorodzinny - Etap I
Dodano: 2015-05-04 - Przebudowa i rozbudowa budynków komunalnych przy ul. Wiosny Ludów 11 i 13 w Koninie
Dodano: 2014-07-23 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kawnicach w zakresie oddziału przedszkolnego
Dodano: 2014-06-25