Przetargi.pl
Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I część I pn. Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w dawnej harcówce

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2938601 , fax. 61 2910097
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2938601, fax. 61 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pniewy.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I część I pn. Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w dawnej harcówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewitalizacja miasta Pniewy – etap I część I pn. CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DAWNEJ HARCÓWCE” 1. Zadanie obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy wraz z rozbudową tzw. harcówki na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Centrum Kultury Pniewy w standardzie pasywnym z zagospodarowaniem terenu, drogą pożarową, dojazdem do ulicy Turowskiej oraz chodnikiem do ul. Wolności w Pniewach, zgodnie z warunkami wskazanymi w „Programie funkcjonalno – użytkowym”. 2. Przedmiot umowy określa „Program funkcjonalno – użytkowy” wraz z planem zagospodarowania terenu. 3. Budynek oraz jego otoczenie znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - założenie urbanistyczne, 2 poł. XIV -XIX, nr rej. 2266/A z 30.12.1992. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, przyłączy sieci zewnętrznych, akustyka, drogi, 2) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, decyzji, 3) uwzględnienie dodatkowych wymagań wynikających z uzyskania opinii i warunków gestorów sieci i innych organów. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dla tych rozwiązań Wykonawca umieści je w projekcie i zrealizuje, 4) uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego m.in. w zakresie rozwiązań technicznych, materiałowych, funkcjonalno-użytkowych, kolorystyki itp. dla całości inwestycji, 5) przeprowadzenie badań archeologicznych, 6) pozyskania opinii konserwatorskiej i w razie konieczności zawarcie w imieniu Zamawiającego umowy na badania ratunkowe, w przypadku konieczności zabezpieczenia lub przeniesienia obiektów małej architektury, przeprowadzenia badań archeologicznych i zapewnienia nadzoru archeologicznego w rejonie prowadzonej inwestycji – zgodnie z pozyskaną opinią konserwatorską, 7) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 8) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, 9) zapewnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu przez cały okres trwania inwestycji, 10) uzyskania zgody na wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją (o ile taka sytuacja nastąpi), 11) opracowanie scenariusza pożarowego budynku, 12) uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, 13) sporządzenie harmonogramu robót budowlano-instalacyjnych dla przedmiotowej inwestycji, 14) sporządzenie projektu zagospodarowania placu budowy, projektu organizacji robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 15) w przypadku stwierdzenia występowanie gniazd ptaków oraz siedlisk nietoperzy - uzyskanie opinii ornitologicznej, chiropterologicznej o możliwości prowadzenia robót oraz ewentualnej decyzji zezwalającej na niszczenie siedlisk, 16) dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego, 17) realizację robót w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy 18) wybudowanie obiektu ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych projektowych dla uzyskania standardu pasywnego wraz z wszystkimi instalacjami (w tym wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, źródła ciepła, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, hydrantowej, kanalizacji tłuszczowej - jeśli będzie wymagana, technologii kuchni - aneksu kuchennego, zbierającej wodę deszczową i wykorzystującą ją do napełnienia płytkiego zbiornika wodnego z fontanną oraz spłukiwania toalet, elektrycznej silnoprądowej, elektrycznej słaboprądowej, akustycznej i elektroakustycznej wraz z systemem nagłośnienia), 19) wykonanie zagospodarowania terenu wraz z drogą pożarową, dojazdem do ulicy Turowskiej oraz chodnikiem do ul. Wolności, 20) wykonanie wraz z odbiorem wszystkich przyłączy zewnętrznych (elektroenergetycznego, wod-kan., przeciwpożarowego, kanalizacji deszczowej, teleinformatycznego, gazowego), 21) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, przyłączy sieci zewnętrznych, drogi z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 22) przygotowanie instrukcji eksploatacji, obsługi, ppoż. oraz instrukcje stanowiskowe urządzeń, 23) wykonanie testów szczelności budynku oraz raportu budowlanego i końcowego z testów zgodnie z normą PN-EN ISO 9972, 24) wykonanie raportu z pomiaru zgodnie z normą PN-EN 13187-2001, 25) przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 26) uzyskanie wszelkich dokumentów niezbędnych do odebrania wykonanych robót i prawidłowego użytkowania obiektu (certyfikaty, aprobaty itp.), 27) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1. W budynku po rozbudowie powinny znaleźć się następujące pomieszczenia: 1) część rozbudowywana o pow. zabudowy ok. 570 m2 - sala na min. 200 osób wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi - magazynem i aneksem kuchennym; 2) część istniejąca o pow. zabudowy ok. 320 m2: a) parter :  fragment sali na min. 200 osób – scena,  wypożyczalnia - oddział dla dzieci,  toaleta damska,  toaleta męska,  toaleta dla niepełnosprawnych,  pokój rodzica z dzieckiem,  komunikacja,  klatka schodowa,  winda,  magazyn,  pomieszczenie gospodarcze,  śmietnik,  kotłownia,  serwerownia; b) piętro:  wypożyczalnia dla dorosłych,  pomieszczenie socjalne,  toaleta dla pracowników,  pomieszczenia dla młodzieży,  2 pomieszczenia biurowe,  winda,  komunikacja. 2. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) opracowania aktualnej mapy do celów projektowych, 2) zapewnienia wglądu przez osoby wskazane przez Zamawiającego do opracowywanej dokumentacji, na każdym etapie jej opracowywania oraz uwzględnienia uwag formułowanych przez te osoby w przygotowywanych dokumentach, 3) wykonania czynności pomiarowych oraz sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 4) zapewnienia udziału osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie: kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, 5) zapewnienie prowadzenia badań archeologicznych i innych niezbędnych badań wymaganych przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 6) sporządzenia wszelkich dokumentacji, opinii niezbędnych do przedłożenia Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków (WWKZ), dokonania uzgodnienia wszystkich robót oraz uzyskania opinii, decyzji WWKZ, 7) wypełnienie warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp w tym dotyczących usunięcia kolizji (terminów zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót, zapewniania nadzoru i poniesienia jego kosztów oraz wypełnienia innych zobowiązań), 8) zapewnienie nośności dla samochodów ciężarowych, wszystkich ciągów komunikacyjnych na zewnątrz budynków, przewidzianych do ruchu pojazdów, 9) wykonania dokumentacji odbiorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:  150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub numer postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 10) 15.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie OBEJMOWAŁY ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZYSTKIE PRZYPADKI POWODUJĄCE UTRATĘ WADIUM. 15.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 15.5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 15.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 15.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 15.9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach