Gmina Lubomierz ogłasza przetarg
- Adres: 59623 Lubomierz, Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
- Data zamieszczenia: 2018-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
Plac Wolności 1
59623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
REGON: 23082165800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Lubomierza poprzez poprawę estetyki zabytkowego układu urbanistycznego miasta oraz modernizację zabytkowych budynków przy Placu Wolności 67 i ul. Kowalskiego 1”realizowanego z finansowym wsparciem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej”, działanie 6.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów”, poddziałanie 6.3.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów-ZIT AJ.” z podziałem na trzy części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część 1.- Rewitalizacja Rynku w Lubomierzu – W ramach zadania zostanie wykonany: a) remont nawierzchni rynku polegający na jej wymianie lub uzupełnieniu. Na wierzchnią warstwę należy zastosować: -nawierzchnię bazaltową typu „kocie łby” do przełożenia i zagęszczenia dla powierzchni placu oraz częściowo dla parkingów , ciągów drogowych i pieszych, - nawierzchnia z płomieniowanych płyt granitowych40x40x7 cm dla powierzchni Placu Przed Ratuszem, - kostka granitowa płomieniowana o bokach ciętych 10x10x10 cm oraz płyty granitowe płomieniowane 60x80x5 cm dla chodników, - kostka granitowa płomieniowana o bokach ciętych 18x18x18 cm dla jezdni na wschód od płyty Rynku. Należy zastosować odwodnienie szczelinowe oraz liniowe. Należy zastosować krawężniki w formie oporników granitowych prostych 15x30 cm o długości 1m, pozbawione skosów i zaokrągleń, cięte, niepolerowane. Krawężniki licowane z nawierzchnią lub wyniesione wraz z nawierzchnią chodnika o H=5 cm. b) obiekty małej architektury planowane na obszarze projektowanych prac: - stół kamienny o wymiarach 120x585 cm, wraz z dwoma ławkami o wym. 50x458x40 cm, płyta stołu i siedziska z piaskowca, - ławki 16 szt, - stojaki na rowery 10 szt, -kosze na śmieci 13 szt, -kraty ochronne wokół drzew 6 szt, - słup ogłoszeniowy 1 szt, - maszty flagowe 3 szt, - poidło przy studni 1 szt, - studnia o kształcie ośmiokąta foremnego opisanego na okręgu o średnicy 4,12 m wykonać z elementów piaskowca i żelbetowych, c) zieleń - usunięcie istniejących drzew, - posadzenie drzew liściastych 18 szt. - wykonanie trawników, d) projekt przewiduje zmiany odnośnie nawierzchni i elementów istniejącego mostu , zlokalizowanego przy wschodniej granicy przedmiotowego terenu, (usunięcie barierki i zastąpienie jej murkiem z bloczków piaskowcowych, istniejący murek kamienny należy poddać oczyszczeniu i renowacji, wymiana części nawierzchni e) występujące na obszarze opracowanie elementy z piaskowca (fontanna, 2 pomniki, murek) należy poddać renowacji zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną. f) budowa instalacji iluminacji świetlnej i modernizacja oświetlenia ulicznego. g) przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych oraz przebudowę sieci i przyłączy kanalizacji ogólnospławnej. h) W ramach zadania zagospodarowany zostanie również obszar na południe od głównego placu funkcjonujący jako skwer miejski. i) zaprojektowano 20 miejsc parkingowych (9 przy Ratuszu, 11 w północno-wschodniej części) Uwaga: Teren objęty inwestycją znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i obejmuje działki nr 27, 68/31, 76, 79/1, 79/2, 111. Szczegółowy zakres prac budowlanych i instalacyjnych przedstawiono w opisie zakresu rzeczowego projektu. Część 2.- Rewitalizacja zabytkowego budynku przy ul. Kowalskiego 1 (Dom Płócienników) w Lubomierzu. W ramach zadania zostaną wykonane prace budowlane i instalacyjne (wraz z elementami termomodernizacji) w zakresie elewacji, dachu, zagospodarowania podwórza oraz wnętrza zabytkowego budynku należącego do Gminy Lubomierz nazywanego Domem Płócienników. Prace obejmą budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz budowę muru oporowego. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) w obrębie podwórza od strony północnej budynku przewiduje się utwardzenie terenu kostką bazaltową, nasadzenia zieleni, odtworzenie muru oporowego po stronie zachodniej oraz nadbudowę muru z piaskowca po stronie wschodniej b)• w obrębie dachu przewiduje się wymianę pokrycia dachowego oraz ocieplenie i obudowę g-k c)• w obrębie elewacji południowej przewiduje się wykonanie nowych tynków wraz z odtworzeniem dawnego sgrafitto d)• w obrębie elewacji północnej przewiduje się wykonanie nowych tynków oraz na poziomie 0 wymianę okien na drzwi e)• w obrębie istniejących ścian i elementów architektonicznych z piaskowca przewiduje się wykonanie niezbędnych prac konserwatorskich. f)• w obrębie elewacji przewiduje się wymianę części okien i drzwi, a części odrestaurowanie g)• w obrębie wnętrz budynku przewiduje się wymianę części tynków, podłóg, całkowite odmalowanie, częściową wymianę instalacji elektrycznych, rozbudowę instalacji centralnego ogrzewania itd. zgodnie z częścią rysunkową Obiekt znajduje się na działce Nr 68/49, 68/46 położonej w miejscowości Lubomierz. W/w działki przylegają bezpośrednio do drogi gminnej. Wjazd na teren działek od strony drogi gminnej (własność Inwestora). Szczegółowy zakres prac budowlanych i instalacyjnych przedstawiono w opisie zakresu rzeczowego projektu. Część 3.- Rewitalizacja zabytkowego budynku OSP na potrzeby stworzenia remizy strażackiej w Lubomierzu. Zdewastowany, zabytkowy budynek gospodarczy stanowi obecnie przechowalnię dla posiadanego przez OSP sprzętu gaśniczego i ratunkowego. W ramach zadania zostaną wykonane prace budowlane i instalacyjne (wraz z elementami termomodernizacji) w zakresie elewacji, dachu, zagospodarowania podwórza oraz wnętrza zabytkowego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej należącego do Gminy Lubomierz. Prace obejmą przebudowę i remont budynku wraz z remontem przyległej wieży oraz budowę zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej nn, zewnętrznej kanalizacji deszczowej i zewnętrznej instalacji ogrzewczo - chłodzącej. W ramach robót budowlanych przewiduje się: a) wymiana wszystkich tynków wewnętrznych i zewnętrznych b) wykonanie posadzek P1/P2/P3 c) wymiana wszystkich okien (O1-O13) na stolarkę aluminiową białą bez podziałów (okna licowane z elewacją) d) wykonanie przeszkleń W1, W2, W3 (stolarka aluminiowa z podziałami zgodnie ze schematami) e) montaż bram garażowych B1-B5 f) montaż stolarki drzwiowej D1-D15 g) wykonanie ścianek działowych zgodnie z dokumentacją rysunkową (uniesione na cokole 5 cm/wykonane z lakierowanej sklejki, zgodnie ze schematem) h) w pomieszczeniach mokrych wykonanie ścian do pełnej wysokości (2,2m) z białych płytek ceramicznych i) wymiana desek elewacyjnych na wieży na deski jesionowe, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na wieży zgodnie z istniejącymi wymiarami na okna drewniane w kolorze desek elewacyjnych, bez podziałów j) montaż armatury sanitarnej oraz aneksu kuchennego k) wykonanie okładzin z brachy aluminiowej l) wymiana pokrycia dachowego na budynku, wieży oraz istniejącej wiacie nr 2 m) wykonanie izolacji termicznej pomiędzy kondygnacją 0 a poddaszem n) wykonanie obróbek blacharskich o) wykonanie instalacji kanalizacji i CO/CUW ó) wymiana rynien i rur spustowych p)-wykonanie instalacji elektrycznych r) wymiana instalacji odgromowych s) wykonanie podłoża i przełożenie kostki betonowej na placu przed budynkiem zgodnie z PZT t) wykonanie terenów zielonych zgodnie z PZT Projekt nada obiektowi nową funkcję społeczną, gdyż w wyniku jego realizacji budynek, zlokalizowany na działkach Nr 41, 42/3, 42/5, będzie pełnił funkcję remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubomierzu. W ramach zadania przewidziano również nowe zagospodarowanie terenu podwórza przylegającego od strony wschodniej i zachodniej do budynku. Szczegółowy zakres prac budowlanych i instalacyjnych przedstawiono w opisie zakresu rzeczowego projektu. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz posiłkując się pomocniczo przedmiarem robót. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe itp.) Uwaga: Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, należy do Wykonawcy Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę, zamontowane urządzenia) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy a nie więcej niż 60 miesięcy od dnia odebrania bezusterkowego zadania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: – dla części 1- 40 000,00 zł (słownie czterdzieści tysięcy złotych) dla części 2 – 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) dla części 3 - – 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) Pozostałe informacje dot. wadium zostały określone w pkt 16 SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne Oświadczenia dla każdego z tych podmiotów. UWAGA: Zamawiający bada czy nie zachodzą wobec „podmiotu trzeciego” podstawy wykluczenia, których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 ustawy pzp. Wzór oświadczenia składanego przez „podmiot trzeci” stanowi załącznik nr 2/2a/2b. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (Załącznik 2/2a/2b) - Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców (Załącznik 2/2a/2b). - Formularz ofertowy – załącznik nr 1 i/lub 1a i/lub 1b ( w zależności na które zadanie jest składana oferta) do SIWZ; - dowód wniesienia wadium - Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; - tabelę elementów scalonych załącznik nr 7 i/lub 7a i/lub 7b ( w zależności na które zadanie jest składana oferta) do SIWZ; - Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy), - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej –bip.lubomierz.pl - informacji dotyczących między innymi kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, ceny ofert oraz nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej ul. Wojska Polskiego we Wleniu i zapewnienie zrzutu do Bobru
Dodano: 2024-07-11 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rościszów w gminie Pieszyce
Dodano: 2023-06-02 - Wykonanie wewnętrznego przyłącza gazowego pomiędzy budynkami kompleksu Zamek Książ w Wałbrzychu
Dodano: 2023-03-01 - Remont kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni chodnika przy ul. Słowiańskiej w Żarowie
Dodano: 2021-03-09 - Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową, budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Polnej w Bystrzycy Kłodzkiej
Dodano: 2021-03-02 - Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową, budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Polnej w Bystrzycy Kłodzkiej
Dodano: 2020-12-29 - ROZBUDOWA SYSTEMU KANALIZACJI W AGLOMERACJI ŻÓRAWINA – ETAP II w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2020-12-21 - „Budowa dwóch odcinków sieci wodociągowej w rejonie ul. Usługowej i ul. Szafirowej w Dobrzykowicach, gm. Czernica.”
Dodano: 2020-07-28 - „Budowa sieci wodociągowej w Tłumaczowie”
Dodano: 2020-07-01 - Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej dla budynku mieszkalnego przy ul. Kamieńskiego 256 we Wrocławiu
Dodano: 2020-06-26