Przetargi.pl
Rewitalizacja centrum miejscowości Bogdanów - etap II

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2012-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja centrum miejscowości Bogdanów - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje: I. Część zakresu robót objętego dokumentacją projektową tj., roboty do wykonania na skwerze w centrum Bogdanowa na działce nr 273, w tym: a) Dokonanie wycinki drzew z karczowaniem pni mechanicznie - 30 cm poniżej poziomu gruntu, wykonanie pielęgnacji istniejących drzew tj. cięcia (bez leczenia), dokonanie nowych nasadzeń wraz z pielęgnacją przez okres 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru robót. Dowiezienie ziemi urodzajnej, założenie trawnika i pozostałe, poza leczeniem drzew, prace związane z zagospodarowaniem terenu opisane w dokumentacji projektowej (w tym dokumentacji dendrologicznej). Roboty te należy wykonać zgodnie z decyzjami pozwalającymi na wycinkę, dokumentacją dendrologiczną oraz dokumentacją projektową. b) Rozbiórka ogrodzenia istniejącego, do poziomu gruntu. c) Utwardzenie ciągów pieszych. Należy zachować poziomy z uwzględnieniem poziomów kostki projektowanej wokół parku zgodnie z Projektem Zamiennym. e) Montaż ławki sześciokątnej na środku skweru. f) Usunięcie istniejących ławek: demontaż z dostarczeniem do bazy UG w Woli Krzysztoporskiej, g) Montaż koszy na śmieci, h) Niezbędne roboty pomiarowe, porządkowe, inne towarzyszące. i) Wykonanie w obrębie skweru pozostałych robót opisanych dokumentacją projektową za wyjątkiem oświetlenia skweru, które zostało już wykonane i nie jest objęte przedmiotem zamówienia. Wszystkie ww. roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, oraz specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki do SIWZ. Przedmiar został załączony do SIWZ jedynie pomocniczo. II. W ramach zamówienia należy wykonać również roboty nie wymienione w dokumentacji budowlanej oraz roboty zamienne: b) północne wyjście ze skwerku powinno być zabezpieczone krawężnikiem najazdowym. c) Należy wykonać tablicę z regulaminem korzystania ze skweru. d) Należy zamontować na skwerze nowe ławki (w miejscu usuniętych) - szt. 5. Stelaż ławki wykonany ze stali ocynkowanej malowany proszkowo. Siedzisko oraz oparcie wykonane z drewna o grubości 35 mm. Ławka zamontowana na stałe do podłoża poprzez zabetonowanie. Długość ławki min. 180 cm. Szerokość 56 cm, wysokość 77 cm, waga ok. 55 kg (materiały, z których wykonane będą ławki będą identyczne do materiałów przeznaczonych do wykonania ławki sześciokątnej, kolorystyka również identyczna) d) Wykonanie ogrodzenia z cegły klinkierowej (ogrodzenie należy wykonać również w miejscu usuniętego kiosku, oznaczonego na rys. A3 zagospodarowanie skweru - wyposażenie jako teren zabudowany) . Ogrodzenie należy wykonać w następujący sposób: - izolacja przeciwwilgociowa na istniejącym fundamencie (w miejscu po kiosku należy wykonać brakujący fragment fundamentu), - fundamenty będą pełnić funkcję muru oporowego kostki na chodniku wokół skweru, - ułożenie na zaprawie cementowej (koloru czarnego) jednej warstwy cegły klinkierowej w kolorze ustalonym z zamawiającym (typ koloru: barwy jesieni), zaokrąglonej łukami dwustronnymi, szer. 25 cm. e) oczyszczenie i pomalowanie farbą chlorokauczukową syreny strażackiej z konstrukcją, f) Należy zamontować na skwerze urządzenia stanowiące elementy placu zabaw dla dzieci opisane w załączniku nr 10 do SIWZ (wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji technicznej, mapy do celów projektowych i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń). UWAGA: Załączony pomocniczo przedmiar nie uwzględnia elementów placu zabaw, Wykonawca wycenia ten zakres robót na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej. III. Wykonanie poza skwerem, od strony wschodniej, południowej i zachodniej chodników i parkingów zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym - załącznik nr 11 do SIWZ - do wykonania w ramach zamówienia są jedynie chodniki zaznaczone na rysunku kolorem żółtym i czerwonym. Wokół chodników od strony zewnętrznej należy ułożyć nowy krawężnik. Parking od strony jezdni należy oddzielić krawężnikiem najazdowym. 1.2. UWAGI DODATKOWE: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych opisanych w pkt. I i II oraz wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych w tym: - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót i uzyskaniem potwierdzenia jej przyjęcia do Państwowych Zasobów Geodezyjnych, - zabezpieczenie występujących w terenie znaków geodezyjnych (graniczniki i punkty osnowy geodezyjnej), a w przypadku uszkodzenia ich odtworzenia, - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, dokumentów itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia, - oznakowanie robót, - składowanie i wywóz odpadów powstających w trakcie realizacji robót. Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie ujęte w niniejszej SIWZ z załącznikami lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Zamówienie obejmuje wykonanie obiektu kompletnego pod klucz. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi i uwzględnienia ich w wynagrodzeniu. Roboty powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego. 1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót, - Załącznika nr 10 do SIWZ - Wytyczne do wykonania placu zabaw, - Załącznika nr 11 do SIWZ - rysunek poglądowy, chodniki i parkingi 1.4. Kody CPV: 45112711-2 - roboty w zakresie kształtowania parków. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części zakresu robót w przypadku zaoferowania przez Wykonawców ceny wyższej niż środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację inwestycji. Zamawiający dokona rezygnacji na podstawie cen cząstkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W takim przypadku umowa z wykonawcą zostanie zawarta na wykonanie zakresu robót, z którego wykonania Zamawiający nie zrezygnował wg stawek cenowych określonych w formularzu ofertowym. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 11.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej i wytycznych do wyceny, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 11.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 11.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż opisane w tych dokumentach. 11.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach