Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU OGÓLNOBUDOWLANEGO

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Cekanowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7237353 , fax. 044 7233489
  • Data zamieszczenia: 2012-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. Cekanowska 5 5
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7237353, fax. 044 7233489
    REGON: 00470072800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU OGÓLNOBUDOWLANEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 929, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi, znak: KI. IV-680/827/67 z dnia 29.12.1967r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt remontu ogólnobudowlanego oraz przebudowy wewnętrznych instalacji sanitarnych i budowy nowej instalacji gazowej zwany dalej także projektem oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacyjnych stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na podstawie ustalonych niniejszą umową warunkach. 2.1 Przedmiot zamówienia składa się z 3 zakresów (etapów). 2.1.1 Etap 1 zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych (instalacyjnych): 1) Wymiana wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej; 2) Wykonanie instalacji gazowej; 3) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; 4) Wykonanie kotłowni ogrzewania. Wszystkie elementy instalacji muszą być dostarczone przez Wykonawcę nowe, wolne od wad, objęte gwarancją jakości i spełniające wszystkie standardy opisane w projekcie. Zamawiający przekaże Wykonawcy nowe sanitariaty tj.: 4 umywalki, 5 kompaktów wc, 1 pisuar, 4 baterie umywalkowe. 2.1.2 Etap 2 zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i listew przypodłogowych wewnątrz budynku - z zachowaniem jej charakteru i gabarytów: 1) Wymiana zewnętrznych drzwi drewnianych jednoskrzydłowych z naświetleniem - od strony podjazdu wraz z ościeżnicą; 2) Wymiana zewnętrznych drzwi drewnianych dwuskrzydłowych przeszklonych z naświetleniem - od strony frontowej wraz z ościeżnicą; 3) Wymiana listew przyściennych wewnątrz budynku - zgodnie z załącznikiem do projektu ogólnobudowlanego. Zgodnie z ustaleniami poczynionymi z konserwatorem zabytków nowe drzwi zewnętrzne i listwy przypodłogowe muszą mieć te same gabaryty i wzory co obecne. W związku z powyższym projekt wykonawczy drzwi i listew należy uzgodnić z konserwatorem zabytków z Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi, Delegatura w Piotrkowie Tryb, ul. Farna 8 przed rozpoczęciem ich wykonywania. 2.1.3 Etap 3 zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych na zewnątrz budynku: 1) Naprawa tynków zewnętrznych; 2) Malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylowo-silikatową kolor RAL 1001, zaś cokołu - kolor RAL 1002; 3) Malowanie kominów kolor RAL 1002; 4) Naprawa i konserwacja bramy i furtki od strony placu; 5) Malowanie poręczy przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych; 6) Wymiana obróbek blacharskich, rynny, rury spustowe 7) Naprawa poszycia z blachy stalowej 8) Malowanie dachu farbą chlorokauczukową, kolor - RAL 7040; 9) Malowanie zewnętrznej stolarki okiennej i parapetów - kolor RAL 8007. Kolorystyka farb ustalona została z konserwatorem zabytków. 2.1.4 W projekcie remontu ogólnobudowlanego oraz przebudowy wewnętrznych instalacji sanitarnych i budowy nowej instalacji gazowej w części I pkt. 9 Roboty ogólnobudowlane został zawarty cały zakres prac ogólnobudowlanych. Zamawiający we własnym zakresie wykona następujące prace ogólnobudowlane, które zostają wyłączone z zakresu zamówienia: 1) Prace remontowe w pomieszczeniach w piwnicy; 2) Prace remontowe w pomieszczeniach na parterze; 3) Prace remontowe w pomieszczeniach na poddaszu. Pozostały zakres prac zostanie zlecony do wykonania Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w ramach przetargu nieograniczonego. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia według zatwierdzonej dokumentacji projektowej, budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru, przedmiarów i ustaleń SIWZ, obowiązującymi normami i przepisami, sztuką budowlaną oraz należytą starannością. 4. Do Wykonawcy należy zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz dokonanie uzgodnień, prób, badań niezbędnych do prawidłowej realizacji, zakończenia, odbioru robót oraz dopuszczenia do użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach (również w formie elektronicznej). 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy (koordynatorem). 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót na rzecz Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7. Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawcy na konieczność składowania i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001r, Nr 62 poz. 628 z późn. zm.). 8. Wszystkie materiały oraz urządzenia i elementy instalacji użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami). 9. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji postępowania oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji Zamawiającego nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca przed wbudowaniem lub montażem materiałów i urządzeń lub elementów instalacji równoważnych, zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego oraz przekazać dokumenty (badania, certyfikaty, atesty, aprobaty itp.) potwierdzające ich równoważność do przyjętych a w przypadkach określonych w odrębnych przepisach uzyskać zgodę projektanta na ich zastosowanie. Prowadzona korespondencja pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym powinna zawierać nazwę zadania (etapów zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453322005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopstomaszow.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach