Przetargi.pl
Rewitalizacja centrum miejscowości Babice poprzez przebudowę ul. Parkowej w ciągu pieszo jezdnym, budowę obiektów małej architektury oraz oświetlenia i rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola (z podziałem zamówienia na części).

Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 134 002 , fax. 326 134 013
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
    ul. Krakowska 56
    32-551 Babice, woj. małopolskie
    tel. 326 134 002, fax. 326 134 013
    REGON: 53496000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja centrum miejscowości Babice poprzez przebudowę ul. Parkowej w ciągu pieszo jezdnym, budowę obiektów małej architektury oraz oświetlenia i rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola (z podziałem zamówienia na części).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: Rewitalizacja centrum miejscowości Babice poprzez przebudowę ul. Parkowej w ciągu pieszo jezdnym, budowę obiektów małej architektury oraz oświetlenia i rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola (z podziałem zamówienia na części). 2. Zamówienie zostało podzielono na dwie części. 1)Część I zamówienia - rewitalizacja centrum miejscowości Babice poprzez przebudowę ul. Parkowej w ciągu pieszo jezdnym, budowę obiektów małej architektury oraz oświetlenia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: przebudowę odcinka ulicy na działce 848, pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Zamkową a kościołem pod wezwaniem NMP w zakresie wymiany istniejącej nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki brukowej na pow. 2100 m2, stylistycznie nawiązującej do zabudowanej na wykonanym już deptaku. Zakres robót obejmuje: roboty ziemne, wykonywanie podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej, układanie krawężników i obrzeży na ławach betonowych, układanie nawierzchni z kostki brukowej oraz budowę elementów małej architektury oraz oświetlenia ulicznego w ilości 31 szt. słupów oświetlenia ulicznego z wysięgnikami i oprawami w stylistyce nawiązującej do zamontowanych na wykonanym już deptaku. 2)Część II zamówienia - rozbiórka istniejącego budynku przedszkola. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola zlokalizowanego przy ul. Krakowskiej 49 w Babicach, na działce nr 1635/8 w zakresie robót demontażowych, pokrycia dachu, rozbiórki elementów konstrukcji betonowo - zbrojonych oraz rozbiórki słupów i murów - 257,99 m3, zgodnie z decyzją Starosty Chrzanowskiego nr 407/2017 z dnia 27.06.2017 r., znak AGN.6741.386.2017.PL20. 3.Szczegółowy zakres robót określają: 1)zatwierdzony projekt budowlany (część I i II zamówienia) – załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)dokumentacja techniczna (część I zamówienia) - załącznik Nr 2 do SIWZ; 3)szczegółowe specyfikacje techniczne (część I zamówienia) – załącznik Nr 3 do SIWZ; 4)przedmiary robót (część I i II zamówienia) - załącznik Nr 4 do SIWZ; 5)zdjęcia poglądowe (część I zamówienia) - załącznik Nr 5 do SIWZ. 4.Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania wszystkich robót zgodnie z przedmiarami robót i dokumentacją techniczną. Wykonawca winien dokonać oględzin przedmiotu zamówienia, na którym będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres i rodzaj robót objętych dokumentacją projektową i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie; 2)urządzenia zaplecza budowy we własnym zakresie i poniesienia kosztów z tym związanych, zabezpieczenia placu budowy i wykonania oznakowania miejsca robót; 3)wykonywania wszelkich prac zgodnie z przepisami BHP i przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej; 4)odpowiadania - od dnia protokolarnego przekazania placu budowy - za organizację swojego zaplecza oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. Wszelkie materiały, urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) - część I zamówienia. Oferta - część II zamówienia nie musi być zabezpieczona wadium. 2.Wadium może być wniesione w: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.310). 3.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 17.05.2019 r. godz. 9:00. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 53 8444 0008 0010 0100 2017 0022 z dopiskiem: wadium na zadanie pn.: Rewitalizacja centrum miejscowości Babice poprzez przebudowę ul. Parkowej w ciągu pieszo jezdnym, budowę obiektów małej architektury oraz oświetlenia i rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola (z podziałem zamówienia na części) – ze wskazaniem odpowiedniej części zamówienia oraz wskazać w ofercie numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Uwaga: wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). 5.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Babice, Urząd Gminy w Babicach ul. Krakowska 56, 32-551 BABICE. Należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1)oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie; 3)pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach