GMINA KŁODAWA ogłasza przetarg
- Adres: 62-650 Kłodawa, DĄBSKA 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632730622 , fax. 632730688
- Data zamieszczenia: 2023-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA KŁODAWA
DĄBSKA 17
62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
tel. 632730622, fax. 632730688
REGON: 311019214 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja centrum miasta Kłodawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja centrum miasta Kłodawa”.2. Inwestycja realizowana będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. 3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:1) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym – dalej PFU (Załącznik Nr 7 do SWZ) zawierającej projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1679) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (4 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);Uwaga: zamawiający posiada opracowane kompletne dokumentacje projektowe dla budynków: Plac Wolności 6 i Szkolna 1 wraz z uzgodnieniami konserwatorskimi (Załącznik Nr 7 do SWZ).2) wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego, w przypadku takiej potrzeby;3) opracowanie Projektu stałej organizacji ruchu (docelowe) i Projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami;4) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowej, w zakresie wynikającym z przepisów ustaw, m.in. z dnia: 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1693 ze zm.), 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 916 ze zm.), 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.), Prawo budowlane, wraz z aktami wykonawczymi oraz wszystkich innych niewymienionych, a koniecznych i niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia dla planowanego przedsięwzięcia; 5) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego);6) wykonanie prac budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU; 7) wykonanie obsługi geodezyjnej.4. Elementy wchodzące w zakres prac rewitalizacyjnych:1) budynek Plac Wolności 3, 2) budynek Plac Wolności 6,3) budynek Szkolna 1,4) budynek Szkolna 2,5) teren obejmujący Plac Wolności wraz z ulicami przyległymi (Rynek). Uwaga: obszar, na którym będzie realizowana inwestycja znajduje się na terenie historycznego układu urbanistycznego, wpisanego do rejestru zabytków, w związku z czym wszelkie prace będą wymagały uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-05 - Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Choczu
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Smogorzewie i Podrzeczu dla zabezpieczenia bezpieczeństwa mieszkańcom Gminy Piaski
Dodano: 2024-07-04 - Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie izolacji zewnętrznej ściany wschodniej budynku
Dodano: 2024-07-03 - Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce
Dodano: 2024-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
Dodano: 2024-07-01 - budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach – ul. Ogrodowa
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27