Przetargi.pl
Rewitalizacja centrum miasta Dęblin w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja centrum miasta Dęblin wraz z zespołem pałacowo - parkowym Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych.

Miasto Dęblin ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, ul. Rynek 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 883-00-01 , fax. 081 880-19-11
  • Data zamieszczenia: 2012-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Dęblin
    ul. Rynek 12 12
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 883-00-01, fax. 081 880-19-11
    REGON: 43101941900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja centrum miasta Dęblin w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja centrum miasta Dęblin wraz z zespołem pałacowo - parkowym Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Rewitalizacja centrum miasta Dęblin w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja centrum miasta Dęblin wraz z zespołem pałacowo - parkowym Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych. Zakres robót obejmuje: I. Zagospodarowanie placu przed Urzędem Miasta w tym: 1) alejki piesze i place utwardzone z kostki betonowej szlachetnej kolorowej płukanej z dodatkiem kruszyw naturalnych gr 8 cm. - powierzchnia ok. 3 800 m?, nawierzchnie z płyt granitowych - powierzchnia ok. 260 m?, 2) uporządkowanie i uzupełnienie zieleni - wycinka drzew (80 szt), nasadzenia drzew (13 szt.), obsianie trawą typu dywanowego - powierzchnia ok. 4 300 m?, 3) mała architektura (ławki, kosze, maszty, stoły betonowe, murki do odnowienia ok. 90 mb.), 4) akcent plastyczny fort Dęblin, obrys z cegły klinkierowej, 5) demontaż istniejącego oświetlenia parkowego w północnej części placu, 6) budowa oświetlenia parkowego w północnej części placu, latarnie stylizowane nawiązujące formą do istniejących latarń w części południowej placu, w części południowej placu przesunięcie słupów oświetleniowych i budowa oświetlenia parkowego, 7) budowa fontanny w kształcie konturu Polski (roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne, automatyka) wraz z podziemnym pomieszczeniem technicznym o kubaturze 100 m? oraz z przyłączami: elektroenergetycznym, wodociągowym, kanalizacyjnym, 8) przełożenie odc. kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej wraz z kablami monitorującymi pracę zaworów podciśnieniowych. II. Zagospodarowanie Placu Orląt w tym: 1) demontaż słupów oświetleniowych, 2) budowa oświetlenia parkowego, 3) montaż opraw oświetleniowych w podłożu i w stopniach schodów, 4) wykonanie alejek z kostki brukowej szlachetnej płukanej z dodatkiem kruszyw naturalnych o gr. 8 cm - pow. ok. 2 200 m?, 5) wykonanie nawierzchni typu hansegrand - pow. ok. 388 m?, 6) demontaż i ponowny montaż urządzeń placu zabaw, 7) ogrodzenie placu zabaw - dł. ok. 52 m, sadzenie żywopłotu ok. 142 mb, 8) mała architektura (kosze na śmieci, ławki), 9) tablice z betonu architektonicznego, 10) remont ogrodzenia, 11) wykonanie trawników typu dywanowego - pow. ok. 5490 m?, 12) wycinka drzew - 2 szt. III. Wymianę sieci wodociągowej w ul. Rynek, Okólnej i ul. Bankowej 1) wymiana sieci wodociągowej z rur azbestocementowych metodą krakingu na rury PE o średnicy Dn 110 mm i długości ok. 788,0 m. 2) Na czas wykonywania robót należy wykonać rurociągi tymczasowe w celu zapewnienia wody dla odbiorców. IV. Wymianę i budowę oświetlenia drogowego w ul. Przechodniej, PCK, pasaż pieszo - jezdny PCK, ul. Żabia, ul. Prosta, ul. Wąska, ul. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Niepodległości w tym: 1) demontaż istniejącego oświetlenia w powyższych ulicach, 2) układanie kabli - ok. 3 200 m, 3) montaż latarń oświetleniowych ulicznych stylowych nawiązujących formą do istniejących latarń w centrum miasta - 59 kpl., 4) montaż latarń stalowych ocynkowanych - 22 kpl., 5) szafka oświetleniowa - 3 szt. Budowa oświetlenia ulicznego w ulicach: Niepodległości, Żabiej, Prostej, Wąskiej, Piłsudskiego, Rynek, powinna być skoordynowana i wykonana łącznie z przebudową przez Zakład Energetyczny istniejącej napowietrznej linii energetycznej na kablową. V. Przebudowę dróg z chodnikami i parkingami - ul. Wiatraczna (PCK) wraz z ciągiem pieszo-jezdnym, ul. Przechodnia wraz z przebudową przepustu drogowego oraz przebudową uzbrojenia podziemnego, ul. PCK, ul. Okólna, ul. Bankowa, ul. Rynek ( odcinek od ul. Okólnej do ul. Okólnej), ul. Rynek (odcinek od ul. Piłsudskiego do ul. Niepodległości), ul. Piłsudskiego, ul. Wąska, ul. Żabia, teren utwardzony (parking) przy Placu Orląt Dęblińskich od ul. Warszawskiej, parking przy ul. Wiatracznej, parking przy ul. Prostej (przy Urzędzie Miasta), ul. Lotników Polskich w tym: 1) wykonanie nawierzchni dróg, chodników, zjazdów, parkingów z kostki brukowej szlachetnej płukanej z dodatkiem kamienia naturalnego gr. 8 cm. - powierzchnia ok. 10 172 m?, 2) wykonanie nawierzchni dróg, zjazdów, parkingów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - powierzchnia ok. 9 600 m?, 3) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - pow. ok. 4 107m?, 4) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 5cm - pow. ok. 5 311 m?, 5) wykonanie nawierzchni ulic z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm i kruszywa łamanego gr. 20 cm., - pow. ok. 6 075 m?, 6) wykonanie terenu utwardzonego z płyt ażurowych betonowych - pow. ok. 510 m?, 7) wykonanie palisady z elementów betonowych dla zabezpieczenia skarpy - dł. ok. 30 m, 8) montaż słupków żeliwnych ozdobnych - 300 szt., 9) wycinka drzew - 49 szt., 10) nasadzenia drzew - ok. 260 szt., 11) dostawa i montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dla powyższych ulic i parkingów, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu oraz oznakowanie i zabezpieczenie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, dostarczonym przez Zamawiającego, 12) dostawa i montaż słupków (30 szt.) i tabliczek z nazwami ulic oraz tabliczek informacyjnych (60 szt.) nawiązujących formą i kształtem do istniejących w centrum miasta. Warstwę nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych należy rozebrać metodą frezowania mechanicznego z odwozem destruktu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Uzyskane z demontażu elementy betonowe (płytki chodnikowe, obrzeża, krawężniki itp.) należy poddać procesowi recyklingu (kruszenia) a uzyskane kruszywo betonowe przewieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Uzyskaną z demontażu kostkę betonową należy przewieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego. VI. Dostawę i montaż prefabrykowanej w pełni automatycznej toalety publicznej wraz z wykonaniem przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz elektrycznego. VII. Rozbiórkę budynku gastronomicznego o konstrukcji szkieletowej metalowej obudowanej płytami blaszanymi - kubatura ok. 320 m?. VIII. Wymianę odcinków kanalizacji deszczowej w rejonie Urzędu Miasta. IX. Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań. X. Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy. XI. Obsługę geodezyjną zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach