Przetargi.pl
Rewitalizacja byłego budynku kina w Obornikach Śląskich oraz nadanie mu nowych funkcji kulturalnych – zagospodarowanie terenu.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja byłego budynku kina w Obornikach Śląskich oraz nadanie mu nowych funkcji kulturalnych – zagospodarowanie terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: parking z 18 stanowiskami postojowymi dla samochodów osobowych. Parking ten będzie służył do obsługi użytkowników Kina ( Centrum). Pomiędzy parkingiem a tarasem wejściowym projektowany jest plac, pod istniejącymi starymi drzewami. Istniejący parking i droga gospodarcza w części wschodniej działki 51 zostaną przebudowane i rozbudowane: - zostanie zmodernizowany zjazd z ulicy Dworcowej, - droga gospodarcza zostanie przedłużona w kierunku południowym i przeznaczona dla samochodów dostawczych i pojazdów służb komunalnych. - zostanie wykonana nowa nawierzchnia - z bruku kamiennego. Projektowane są bezpośrednie wyjścia z kina na zewnątrz z pomieszczeń parteru : z sali widowiskowej po dwa wyjścia na ścianach zachodniej i wschodniej, z sali ekspozycyjnej. Wszystkie wejścia do budynku są dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich: bezpośrednio z poziomu terenu, a na taras - za pomocą pionowej platformy do transportu osób niepełnosprawnych. Nawierzchnie utwardzone projektowane są z naturalnych materiałów : kostki i płyt granitowych. Projekt wykonawczy nawierzchni w załączniku. Projektowana zieleń to: a) krzewy i roślinność ozdobna w otoczeniu placu przed wejściem głównym i wzdłuż chodników okalających budynek od południa; b) dwa drzewa iglaste (których na tym terenie nie ma) w południowej części posesji; c) pozostałe tereny zielone to trawniki. Do wycinki należy przeznaczyć jedno drzewo rosnące przy cokole ogrodzenia ( dwa rosnące na granicy działek 51 i 52/2, które kolidowały z projektowaną drogą manewrową parkingu zostały już wycięte). Także krzewy porastające całą południowo - zachodnią część posesji należy usunąć. Projektowana mała architektura to: a) ławki parkowe 8 szt. - podstawa z betonu architektonicznego w kolorze szarym ( blok o wymiarach ok. 40x36 x dł. 180 cm ) konstrukcja do montażu łat drewnianych ze stali nierdzewnej szlifowanej gat. 304, łaty z drewna liściastego twardego (dąb, jesion lub egzotyczne) b) kosze na śmieci 7 szt. z betonu architektonicznego (jasnoszary) długość: 500 mm, szerokość / głębokość: 500 mm, wysokość: 450 mm, wkład ze stali kwasoodpornej 304 szlifowanej c) stojak na rowery 1 szt. 6. Stanowiskowy - 6 szt. stojaków wykonanych z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 60mm. Podstawę stanowi kotwa z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 60mm.Wymiar elementu: szer. 75cm wys. 75 cm. Elementy są pokryte ocynkiem galwanicznym. Tereny utwardzone w granicach opracowania stanowią : - zjazdy z drogi powiatowej 1348 D w granicach działki drogowej 68/1 dr : 46,21 m?; - parking na granicy działek 51 i 52/2 : 469,60 m?, - droga gospodarcza we wschodniej części dz. nr 51: 151,65 m?; - chodniki i plac w granicach działek 51 i 68/1 dr : 499,70m?; - taras przed wejściem głównym : 79,80 m?. INSTALACJE ZEWNĘTRZNE I OŚWIETLENIE - do wykonania przez Wykonawcę przebudowy budynku kina. UWAGA! 1. Zagospodarowanie terenu będzie wykonywane na terenie trwających robót budowlanych przebudowy budynku kina. Prace zagospodarowania mogą rozpocząć się nie wcześniej niż 30 listopada 2019r. 2. Budynek jest podłączony do sieci energetycznej na podstawie umowy Wykonawcy robót budowlanych kina z dostawcą energii. 3. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji w zakresie prowadzonych robót w uzgodnieniu z Wykonawcą robót budowlanych kina. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), żąda by kierownik robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie jest współfinansowane z środków UE w ramach projektu: RPO WD 2014-2020 Oś priorytetowa: 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działanie : 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie: 6.3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT WrOF Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych obejmujących swym zakresem roboty budowlane wykonywania nawierzchni z bruku o wartości min. 200 000,00 zł brutto łącznie, - dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w druku Wykaz robót budowlanych, popartych odpowiednimi poświadczeniami - np. referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach