Przetargi.pl
„Rewitalizacja Białej Góry w Justynówce i Majdanie Górnym”

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 643 085 , fax. 846 643 873
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
    ul. 29 Listopada 9
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 643 085, fax. 846 643 873
    REGON: 55096000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja Białej Góry w Justynówce i Majdanie Górnym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym „Rewitalizacja Białej Góry w Justynówce i Majdanie Górnym”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) remont wyciągu narciarskiego podporowego (remont fundamentów wyciągu orczykowego, montaż konstrukcji i napędu wyciągu), b) budowa budynku administracyjno-usługowego (z usługami kultury i turystyki) wraz z instalacją kanalizacji sanitarnej, instalacją wody zimnej i ciepłej i cyrkulacji, instalacją c.o., instalacją hydrantowa, wentylacją mechaniczną, kotłownią węglową na ekogroszek, kolektorami słonecznymi oraz z instalacją elektryczną wewnętrzną, c) wykonanie bezodpływowego zbiornika ścieków, d) remont budynku stacji górnej wyciągu wraz z instalacją elektryczną wewnętrzną, e) remont budynku stacji dolnej wyciągu wraz z instalacją elektryczną wewnętrzną, f) remont nawierzchni stoku narciarskiego i amfiteatru, g) remont obiektów i instalacji naśnieżania stoku (remont zbiornika wody, ogrodzenie zbiornika wody, remont studni odwiertu, remont studni wyrównawczej, remont fundamentu pod kontener, remont instalacji wodociągowej naśnieżania), h) wykonanie przyłączy (wodociągowe komunalne z hydrantem, kanalizacji sanitarnej, energetyczne do budynków i obiektów, kanalizacji deszczowej, zbiornik ścieków sanitarnych), i) wykonanie zjazdu publicznego z drogi gminnej oraz chodników przy drodze gminnej, j) wykonanie ścieżki spacerowej na szczyt, k) dostawa wyposażenia stoku narciarskiego (dostawa ratraka używanego, dostawa urządzenia skipass, skuter śnieżny, nosze dla poszkodowanych do skutera, siatki i materace montowane czasowo – ochrona przed uderzeniem w drzewa wokół stoku, monitoring (kamery bezprzewodowe na stoku oraz wokół budynku administracyjnego + rejestrator z możliwością udostępnienia obrazu przez Internet), kosiarko–odśnieżarka, l) dostawa wyposażenia pomieszczeń w budynku administracyjno–biurowym (dostawa wyposażenia barku gastronomicznego i kuchni, zaplecza socjalnego, sali konsumpcyjnej, dostawa wyposażenia sali konferencyjnej, dostawa i wyposażenie szatni, dostawa wyposażenia pomieszczeń w piwnicy, dostawa sprzętu do serwisowania nart zjazdowych). m) utwardzenie terenu, zieleń, elementy małej architektury. Przedmiot zamówienia obejmuje kompletne wykonanie zamówienia publicznego, w tym koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji oraz koszty odbioru przez UDT, koszty serwisu i gwarancji. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP, nr rachunku: 21 1020 3147 0000 8802 0103 3885 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IT.271.6.2020 Rewitalizacja Białej Góry w Justynówce i Majdanie Górnym”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach