Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sawin

Gmina Sawin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-107 Sawin, ul. Chutecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92 , fax. 0-82 567-30-12
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sawin
    ul. Chutecka 12
    22-107 Sawin, woj. lubelskie
    tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax. 0-82 567-30-12
    REGON: 11019802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsawin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sawin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sawin” i obejmuje m.in.: 1) odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanej w opisie zamówienia pełnej masy odpadów komunalnych zmieszanych i gromadzonych selektywnie, odbieranych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Sawin w 27 miejscowościach oraz z PSZOK prowadzonego przez Gminę, 2) zaopatrywanie nieruchomości w worki na poszczególne frakcje zbierane selektywnie i odpady zmieszane przy każdym odbiorze, 3) w ostatnim miesiącu świadczenia usługi zaopatrzenie nieruchomości w worki na poszczególne frakcje odpadów po ostatnim odbiorze. 2. Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych - zabudowa jednorodzinna i zabudowa wielorodzinna. Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo/pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych, a częstotliwość odbioru będzie następująca: 1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych lub pozostałych z procesu segregacji zmieszanych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, 1 raz na miesiąc w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej, a w okresie od 01 kwietnia do 30 września raz na tydzień w zabudowie wielorodzinnej i raz na dwa tygodnie w zabudowie jednorodzinnej, 2) bioodpadów komunalnych z terenu nieruchomości 1 raz na miesiąc w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej, a w okresie od 01 kwietnia do 30 września raz na tydzień w zabudowie wielorodzinnej i raz na dwa tygodnie w zabudowie jednorodzinnej, 3) odpady segregowane, które nie zostały wymienione w pkt. 1 i 2 raz na miesiąc-od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w zabudowie wielorodzinnej, zagrodowej i jednorodzinnej, 3. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1) Miejsca odbioru odpadów: - liczba nieruchomości (jednorodzinnych i zagrodowych) – ok. 1600, - liczba nieruchomości wielorodzinnych (spółdzielnie i wspólnoty) –5 - Mapa z punktami adresowymi na terenie gminy Sawin dostępna jest w systemie informacji przestrzennej Gminny Portal Mapowy sawin.e-mapa.net , 2) Liczba zameldowanych mieszkańców gminy Sawin–5539 (stan na dzień: 31.12.2019), 3) Średnioroczna masa odpadów odbieranych z terenu gminy Sawin 780 Mg: Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki, transportu i zagospodarowania w ciągu 16 miesięcy wynosi łącznie 1080 Mg. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Sawin odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz ilości odpadów wytworzonych przez producentów i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 4) Ilość worków przeznaczonych do odbioru odpadów: • żółte – 16667 szt. • niebieskie – 3333 szt. • zielone – 10 000 szt. • brązowe – 5000 szt. • czarne lub szare – 15 000 szt. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości worków, punktów odbioru odpadów oraz osób objętych systemem zbiórki odpadów są ilościami szacunkowymi, pomocnymi przy przygotowywaniu postępowania przetargowego i siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ------
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy 2. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik- także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty - powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie. Adwokat i radca prawny mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa 4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą między innymi obowiązki wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L.2016.119.1), zwanym dalej „RODO” w zakresie, w szczególności obowiązek przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą dysponuje już tymi informacjami. Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienione obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zaleca się złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania zamówienia publicznego, oświadczenie wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO znajduje się w formularzu oferty (załącznik nr 1 do siwz). Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 9 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach