Przetargi.pl
Rewaloryzacja zespołu dworsko parkowego w Tuliszkowie

Gmina i Miasto Tuliszków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-740 Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2793116 , fax. 063 2892105
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Tuliszków
    Plac Powstańców Styczniowych 1 1
    62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2793116, fax. 063 2892105
    REGON: 00052957400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgok-tuliszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja zespołu dworsko parkowego w Tuliszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych - zadanie pn. : Rewaloryzacja zespołu dworsko parkowego w Tuliszkowie w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową i przedmiarem robót. 2. Zakres robót obejmuje : 1) Prace porządkowe i przygotowawcze, a) karczowanie drzew miękkich, krzaków i podszycia b) odmładzanie starszych drzew, c) mechaniczne planowanie terenu, d) prace rozbiórkowe i porządkowe 2) Odtworzenie układu komunikacyjnego, a) aleja gospodarcza ze szlakiem rowerowym z kostki betonowej stylizowanej na starobruk o gr. 6 cm - 945 m2, b) alejki utwardzone o szer. 2,0 m z kostki betonowej stylizowanej na starobruk o gr. 6 cm - 360 m2, c) ścieżki spacerowe o szer. 2,0 m z nawierzchni żwirowej otoczonej obrzeżem chodnikowym - 376 m2, d) ścieżki spacerowe o szer. 2,0 m z nawierzchni żwirowej - 101 m2, e) placyk utwardzony z kostki betonowej stylizowanej na starobruk o gr. 6 cm - 240 m2, 3) Plac zabaw wraz z wyposażeniem a) zestaw gimnastyczny FIP- 1 szt., b) urządzenie ruchowe Żółw I - 1 szt., c) autko- 1 szt., d) fafiki - 1 szt., e) karuzela Trzmiel - 1 szt., f) kółko i krzyżyk - tablica - 1 szt., g) huśtawka Maluch - 1 szt., h) zjeżdżalnia dla malucha - 1 szt., i) piaskownica sześciokątna - 1 szt., j) przeplotnia Rakieta - 1 szt., k) zestaw dla maluchów Foresto nr 16 - 1 szt., l) ruchomy pomost - 1 szt. 4) Mała architektura, a) ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych - obudowa drewniana siedzeniowa - 23 szt., b) kosze na odpadki - 23 szt., 5) Inwentaryzacja powykonawcza - 5 szt. 3. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 4. Roboty należy wykonać zgodnie z pozwoleniem nr 99/2008 na prowadzenie robót budowlanych prac konserwatorskich przy zabytkach wpisanych do rejestru z dnia 30 maja 2008r. wydanym przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi a. dokumentacja projektowa b. przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. b) wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia : - 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, spełniającą warunki określone w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku (Dz. U. z 2004 roku Nr 150, poz 1579) 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane (w branży konstrukcyjno budowlanej) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz informacją o spełnianiu warunków zawartych w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku (Dz. U. z 2004 roku Nr 150, poz 1579). 5) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawca ubiegający się udzielenie zamówienia poza w/w dokumentami składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p. z. p. oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p. z. p. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tuliszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach