Przetargi.pl
Renowacja Zalewu Słup na potrzeby ogólnodostępnego kąpieliska

Gmina Wińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 898 186 , fax. 713 898 366
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
    Plac Wolności 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 713 898 186, fax. 713 898 366
    REGON: 93193496300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja Zalewu Słup na potrzeby ogólnodostępnego kąpieliska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Zamówienie będzie współfinansowane z budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach otwartego konkursu pn. „Dolnośląski Fundusz Pomocy Rozwojowej 2018” na podstawie umowy nr DG-P/27/2018 z dnia 24 kwietnia 2018 roku. 3) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w pełnym zakresie ze względu na cel, jakiemu mają służyć. 4) Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Zalewu Słup w gminie Wińsko na potrzeby ogólnodostępnego kąpieliska poprzez oczyszczenie zbiornika wodnego i stworzenie wokół niego niezbędnej infrastruktury. Zalew docelowo ma pełnić dwie funkcje: rekreacyjną – dla mieszkańców i turystów oraz akwenu wędkarskiego – dla potrzeb lokalnych kół Polskiego związku Wędkarskiego. Działania objęte niniejszym zamówieniem stanowią I etap kompleksowej rewitalizacji obszaru na potrzeby rekreacji i turystyki. W kolejnych etapach planuje się rozbudowę pomostów, zagospodarowanie terenu (boisko sportowe, plac zabaw), utworzenie niezbędnej infrastruktury sanitarnej itd. 5) Zakres zamówienia obejmuje: a) renowację stawu o powierzchni 16 430 m2 na potrzeby kąpieliska b) budowę 5 pomostów dla wędkarzy, c) budowę 2 pomostów kąpielowych, d) budowę 2 wiat drewnianych z ławostołami, e) dostawa i montaż 1 wielostanowiskowego stojaka na rowery. Z uwagi na obecność ryb w istniejącym zbiorniku wodnym Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia będzie miał obowiązek wykonać specjalny odstojnik dla ryb na czas prowadzenia robót związanych z renowacją stawu. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również zapewnienie odpowiednich warunków dla przeżycia ryb. Propozycja technicznego i organizacyjnego rozwiązania mającego na celu wykonanie ostoi dla ryb na czas prowadzenia robót musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego pisemnie przed przystąpieniem do wykonywania robót polegających na renowacji stawu. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. 6) Wykonawca przed wbudowaniem lub zastosowaniem materiałów i urządzeń przekaże inspektorowi nadzoru listy materiałowe do zatwierdzenia. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace budowlane związane z renowacją stawu. 8) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochroną danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 10) Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązuje się: a) zorganizować i zagospodarować plac budowy wraz z zapleczem budowy, budową dojazdu, doprowadzeniem mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzeniem ścieków; b) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, c) zapewnić energię elektryczną i ogrzewanie dla potrzeb budowy; d) utrzymywać porządek w trakcie realizacji prac oraz systematycznie porządkować miejsce wykonywania prac budowlanych; e) prowadzić nadzór nad mieniem budowy; f) składować, wywozić i utylizować odpady; g) wykonywać niezbędne próby, badania, uzgodnienia nadzorów i odbiorów z użytkownikami infrastruktury; h) opracować dokumentację powykonawczą (2 egz); i) opracować plan BIOZ przed rozpoczęciem robót budowlanych; j) przywrócić do stanu pierwotnego place, drogi dojazdowe i pozostały teren w obrębie budowy po zakończeniu prac; k) usuwać niezwłocznie w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; l) uregulować roszczenia wobec osób prywatnych z tytułu prowadzenia prac budowlanych i wszelkich szkód powstałych podczas tych robót na działkach będących ich własnością. m) umożliwić wstęp na teren robót przedstawicielom Zamawiającego, pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, n) uporządkować na swój koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, o) zawrzeć odpowiednie umowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót od: ognia, huraganu i innych zdarzeń losowych; - szkody wywołane następstwami nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych; - roboty – od wartości szacunkowej określonej przez Wykonawcę w ofercie; - sprzęt transportowy oraz urządzenia i elementy zainstalowane na terenie robót przez Wykonawcę, niezbędny do wykonywania robót do wartości niezbędnej do ich ew. zastąpienia. 11) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 12) Materiały, o których mowa w punkcie 11 powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektowi budowlanemu. 13) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz inne dokumenty dotyczące dopuszczenia wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie. 14) Wszelkie informacje, w szczególności posiadane dane dotyczące zakresu prac budowlanych oraz opisu stanu istniejącego, udostępnione Wykonawcom w ramach SIWZ należy traktować informacyjnie jako materiał pomocniczy. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu, na którym mają zostać przeprowadzone roboty budowlane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 15) Materiały z rozbiórki (przydatne) stanowią własność Zamawiającego; 16) Wszystkie odpady powstałe w wyniku prowadzonych prac budowlanych, w tym gruz i zanieczyszczenia stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy z zachowaniem przepisów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 17) Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji technicznej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 19) Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty w wymiarze minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach