Przetargi.pl
BZP.2712.3.2024.ECS Remont elewacji od strony Odry wraz z wymianą stolarki okiennej budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4, we Wrocławiu”.

UNIWERSYTET WROCŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, Plac Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
    Plac Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 000001301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.2712.3.2024.ECS Remont elewacji od strony Odry wraz z wymianą stolarki okiennej budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4, we Wrocławiu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana o nazwie: „Remont elewacji od strony Odry wraz z wymianą stolarki okiennej budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4, we Wrocławiu”2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:a) dokumentacją Projektową i Opisem Przedmiotu Zamówienia;b) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;c) przedmiarem robót;d) ofertą Wykonawcy;e) planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowiaf) harmonogramem terminowo – rzeczowo - finansowym, [dalej: Harmonogramem], o którym mowa w § 7 ust. 2, pkt 2;g) przepisami Ustawy Prawo Budowlane, obowiązującymi przepisami techniczno budowlanymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.3. Zakres robót budowlanych będzie zgodny z dokumentacją projektową, Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia a w szczególności będzie obejmował:a) wymiana stolarki okiennej; b) renowacja drzwi w poziomie parteru;c) wykonanie elementów granitowych;d) renowacja elementów metalowych;e) przewody instalacyjne;f) obróbki blacharskie;g) murowanie ściany schodów zewnętrznych;h) naprawa wymiana tynków;i) malowanie tynków.;j) renowacja i odtwarzanie detali sztukatorskich i elementów ozdobnych;k) wykonanie boni na ścianach (parter);l) demontaż, renowacja i ponowny montaż krat.4. Umowne roboty zostaną wykonane w całości przez Wykonawcę z jego materiałów, przy czym na wszystkie zastosowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, lub zezwolenia na ich stosowanie w budownictwie i okazywać je na każde żądanie Zamawiającego lub Specjalistów branżowych.5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze Umowy, który stanowi projektowane postanowienia Umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. 6. Remont wykonywany będzie w budynku czynnym 7 dni w tygodniu i 24h/dobę. Wobec powyższego konieczne będzie uzgodnienie szczegółowego harmonogramu wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.u. z 2020 r. poz. 299)5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego:Santander Bank Polska S.A. we Wrocławiu12 1090 2503 0000 0001 1257 6100IBAN: PL 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100SWIFT: WBKPPLPPz dopiskiem: wadium do postępowania nr BZP.2712.3.2024.ECS6. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 uPzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Treść gwarancji/poręczenia wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) określenie przedmiotu zamówienia;4) kwotę gwarancji/poręczenia;5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne wystąpienie Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 uPzp;6) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania ofertą - z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.: zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej,a. Zdolność techniczna:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków, która obejmowała remont elewacji wraz z wymianą drewnianej stolarki okiennej o wartości co najmniej 500 000,00 zł;a) Okres Wyrażony w latach o których mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.b) Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP),z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, przy czym średniekursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html.b. Zdolności zawodowe:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że, dysponuje co najmniej 2 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj.:- osobami posiadającymi prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwaną uPB lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach:a. Kierownik Budowy posiadający co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane w specjalności Konstrukcyjno – Budowlanej bez ograniczeń, legitymujący się co najmniej 24 miesięcznym doświadczeniem w pracy na zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 840 z późn. zm.);b. Kierownik prac konserwatorskich spełniający wymagania z art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 840 z późn. zm.).3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek:3.1. Określony w pkt 2.4. lit a. za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek samodzielnie.3.2. Określony w ppkt 2.4. lit b. dopuszcza się łączenie potencjałów w ramach tego warunku. Wykonawcy mogą spełnić go łącznie.3.3. Zgodnie z art. 117 ust. 3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ppkt 2.4. lit a i b. powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.5.1. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku określonego w pkt 2 ppkt 2.4.lit a. spełnić go samodzielnie.5.2. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku określonego w pkt 2 ppkt 2.4. lit b spełnić go łącznie z Wykonawcą/Wykonawcami lub spełnić go samodzielnie;5.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;5.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt 2.3. i 2.4 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy;5.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.5.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach