Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
ul. Trzebnicka 1
55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
REGON: 93193508100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Integracyjnego Żłobka Miejskiego w Obornikach Śląskich w ramach projektu Stworzenie miejsc opieki nad dziećmi w Integracyjnym Żłobku Miejskim "Pod Grzybkiem" szansą na powrót do pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych elementów wyposażenia żłobka „POD GRZYBKIEM” zlokalizowanego w Obornikach Śląskich przy ul. Kasztanowej 2 . 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem: 1) wyposażenia sypialni, 2) wyposażenia łazienek, 3) wyposażenia sal do terapii SI oraz fizjoterapii, 4) wyposażenia sal do zajęć ruchowych i relaksacyjnych, 5) wyposażenia gabinetu logopedy / pedagoga, 6) wyposażenia sal pobytu dziennego, 7) wyposażenia kuchni, 8) zabawki, 9) wyposażenia szatni dzieci, holu i pokoju dla matek karmiących, 10) wyposażenia pokoju porządkowego i magazynu, 11) wyposażenia warsztatu konserwatora, 12) wyposażenia pralni i prasowalni, 13) wyposażenia biur, 14) wyposażenia szatni personelu i pokoju socjalnego. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiane elementy wyposażenia określone w załącznikach nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ muszą być nowe, nigdy nie używane. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ. 5. Meble, wyposażenie i zabawki dla dzieci będące przedmiotem zamówienia muszą: - posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami określonymi obowiązującym prawem, - spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i zagwarantować wyposażenie dobrej jakości wyrobów, zgodnie z odpowiednimi PN-EN, oraz być dopuszczone do użytkowania dla dzieci do lat 3, - posiadać atest higieniczny. 6. Elementy wyposażenia kuchni muszą odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 149). 7. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia muszą ponadto: - być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2018 r., poz. 143) wraz z aktami wykonawczymi, - jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę zestawienie wyposażenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie
Dodano: 2024-06-19 - Dostawa wyposażenia do Żłobka Publicznego w Polanicy – Zdroju i Przedszkola nr 1 w Polanicy Zdroju z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-01-28 - SZP/242-202/2022_Dostawa i montaż mebli biurowych oraz kuchennych, dostawa i montaż sprzętu AGD, montaż zabudowy szklanej oraz niezbędne prace wykończeniowe i instalacyjne na potrzeby PWr.
Dodano: 2022-11-22 - SZP/242-132/2022_Wykonanie, dostawa i montaż mebli do budynku T-2 i T-3 Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2022-10-25 - SZP/242-202/2022_Dostawa i montaż mebli biurowych oraz kuchennych, dostawa i montaż sprzętu AGD, montaż zabudowy szklanej oraz niezbędne prace wykończeniowe i instalacyjne na potrzeby PWr.
Dodano: 2022-10-19 - SZP/242-198/2022_Dostawa foteli obrotowych, biurowych dla Katedry Sztucznej Inteligencji na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2022-10-10 - Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrza budynku kasowego Zamku Książ przy ul. Piastów Śląskich 1 w Wałbrzychu
Dodano: 2021-02-23 - Wybór Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia dla etapów II-V Zespołu Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, w ramach zadania inwestycyjnego- Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3, na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy- Etap II-V – 5 części
Dodano: 2021-01-14 - Wybór Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia dla etapów II-V Zespołu Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, w ramach zadania inwestycyjnego- Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3, na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy- Etap II-V – 5 części
Dodano: 2020-12-04 - ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI
Dodano: 2020-10-30