Przetargi.pl
Renowacja kanału DN 500 metodą rękawa utwardzonego termicznie

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zabierzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 28
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2853671 , fax. 012 2853670
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zabierzowie
    ul. Kolejowa 28 28
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. 012 2853671, fax. 012 2853670
    REGON: 35627586000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja kanału DN 500 metodą rękawa utwardzonego termicznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont kanału DN 500 z rur kamionkowych o łącznej długości 200,03 m. Remont kanału będzie wykonany metodą bezrozkopową przy zastosowaniu rękawa poliestrowego lub winyloestrowego w całym obwodzie kanału. Przerzut ścieków na czas trwania remontu zabezpiecza wykonawca (średnie natężenie przepływu 70 m3/h). W zakres remontu wchodzi uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, jak równiez wykonanie inspekcji telewizyjnej po zakończenia prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1. Wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem. 2. Informacje o uprawnieniach do wykonania zamówienia: lista kluczowa personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (wg załączonego do SIWZ załącznika nr 3): 3. Odpisy uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci kanalizacyjnych osób mających pełnić techniczne funkcje kierownicze na budowie; osoby te muszą również należeć do samorządu zawodowego (tj. do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 5. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. 6. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy spośród ofert ważnych i nie odrzuconych, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej specyfikacji. 7. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 89 Prawa zamówień publicznych. 8. Ważna oferta musi spełniać warunki: a) zachowanie prawidłowej pisemnej formy oferty; b) nie może być dotknięta wadą oświadczeń woli; c) treść oferty nie może być sprzeczna z treścią zamówienia. 9. Oferta musi być sporządzona na piśmie w języku polskim. 10. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone, podpisane i opłacone pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. (załączyć jeśli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 zatytułowanym (Potencjał kadrowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność) oraz oświadczeniami o gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. Wykaz wykonanych minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem miejsca wykonania na załączniku nr 5 zatytułowanym (Doświadczenie zawodowe). Wykaz musi podawać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11.W załączniku nr 4 zatytułowanym (Podwykonawcy) żądamy wskazania, jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku jeśli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy załącza załącznik nr 4 do oferty z adnotacją (nie dotyczy) Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 2. Kosztorys ofertowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt 3,4,5 i 6 musi spełniać każdy Wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe Wykonawcy ci mogą spełniać i składać łącznie. Jeżeli oferta podmiotów występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (tzw. umowa konsorcjum). Umowa Konsorcjum musi być zgodna z zapisami kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Strony takiej umowy ponoszą względem Wykonawcy solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Brak któregokolwiek dokumentu wymienionego powyżej lub złożenie dokumentu o niewłaściwej treści lub w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach