Przetargi.pl
Utwardzenie kostką brukową terenu przy budynku komunalnym w Będkowicach tzw. remiza OSP Będkowice wraz z odwodnieniem terenu

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie kostką brukową terenu przy budynku komunalnym w Będkowicach tzw. remiza OSP Będkowice wraz z odwodnieniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Utwardzenie kostką brukową terenu przy budynku komunalnym w Będkowicach tzw. remiza OSP Będkowice wraz z odwodnieniem terenu 1.1. Zakres rzeczowy obejmuje : a. Wykonanie odwodnienia : kanału burzowego PVC o średnicy 300 mm - ok. 121 m wpustów ulicznych betonowych o średnicy 500 mm - 4 szt. przykanalików PVC o średnicy 200 mm - ok. 36 m przykanalików PVC o średnicy 160 mm - ok. 45 m studni betonowych o średnicy 1000 mm - 7 szt. przewiertów pod drogą powiatową 2 szt. o średnicy 300 mm - ok. 23 m b. Zagospodarowanie terenu : - roboty rozbiórkowe : - demontaż krawężników drogowych betonowych o długości ok. 80 mb - rozebranie nawierzchni z tłucznia, mas mineralno-bitumicznych, betonu, brukowca - ok. 470 m2 - demontaż płyty betonowej pod wiatą przystankową o grubości 15 cm ok. 0,58 m 3 - wywożenie gruzu z terenu rozbiórki ok. 33 m3 - roboty ziemne - utwardzenie terenu kostką brukową grubości 8 cm na pow. ok. 963 m2 - utwardzenie terenu kostką brukową o grubości 6 cm na pow. ok. 300 m2 - ułożenie krawężników drogowych betonowych 15 x 30 cm na długości ok. 180 mb - ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na długości ok. 311 mb c. Roboty uzupełniające: - nasadzenie zieleni: - trawa na pow. ok. 342 m2 - drzewa ozdobne typu: jarzębina w ilości 6 szt. - wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjnej - 1 szt. o wymiarach (szerokość ok. 0,50 m, wysokość ok. 2,50 m) - dostawa i montaż ławek - ławka z oparciem - 5 szt., do stałego posadowienia, wym. ok. dł.1,80 m x szer.0,60 m x wys.0,75m, podstawa żeliwna, siedzisko drewniane 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ, jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robot następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 5. Wykonawca zapewnia wykonanie uzgodnień projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 6. Wykonawca uzgadnia objazdy i zamknięcia dróg .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1/ wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości powyżej oferowanej ceny dla każdej z nich.Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę lub przebudowę obiektów budowlanych wykonanych z kostki brukowej. 2/ mieć w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 3/ mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-ładowarka - szt.1 - samochody samowyładowcze- szt. 1 - zagęszczarki płytowe - szt. 1 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VII, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum : - kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 1.7. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.8. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. Wymagane minimum to 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości powyżej oferowanej ceny dla każdej z nich. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę lub przebudowę obiektów budowlanych wykonanych z kostki brukowej. W zakresie doświadczenia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnych musi udowodnić że spełnia warunek udziału w postępowaniu. 1.10. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.11 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz . Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-ładowarka - szt.1 - samochody samowyładowcze- szt. 1 - zagęszczarki płytowe - szt 1 1.12 Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach