Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych prac budowlanych w obiektach MS AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej- KC-zp.272-605/14

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2014-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych prac budowlanych w obiektach MS AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej- KC-zp.272-605/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wykonywanie drobnych prac budowlanych w obiektach MS AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej. W skład Miasteczka Studenckiego AGH rozciągającego się na obszarze około 16 ha wchodzi m.in. 20 domów studenckich zamieszkałych przez około 9.000 studentów. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) malowanie emulsyjne i olejne pomieszczeń, rur, grzejników wraz z robotami przygotowawczymi, 2) wykonywanie drobnych prac elektrycznych i wodno - kanalizacyjnych 3) naprawę posadzek z wykładziny PCV, 4) wykładanie schodów wewnętrznych, zewnętrznych i posadzek gresem, 5) naprawę poszycia dachów, obróbek blacharskich, rynien, spustów, kominów, 6) naprawę i uzupełnianie ścianek ceglanych oraz ścianek z płyt kartonowo-gipsowych, 7) naprawę i wymianę odparzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych, 8) demontaż starych i układanie nowych okładzin ściennych z płytek glazurowych, 9) naprawę podłoży i posadzek z płytek ceramicznych, 10) remont sanitariatów . 11) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 12) naprawę uszkodzonych elementów infrastruktury Miasteczka Studenckiego Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie robót, o których mowa powyżej, a które on musi przyjąć do realizacji. 1. Koszty zleconych robót rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń, po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysów opartych na KRN uwzględniających zaoferowane ceny jednostkowe materiałów i stawką roboczogodziny. 2. Łączna wartość w/w zleceń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 270.000 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest udzielić pełnej (materiały, robocizna) gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata. Uwagi ogólne 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, 2. Przedmiotowe roboty będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie ważności umowy. 3. Wykaz obiektów Miasteczka Studenckiego przedstawiono w załączniku nr 9, 4. Wykonawca musi zrealizować zlecenie w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, Ilości robót przyjęte w poszczególnych elementach składowych (załączniki 11 i 12 do SIWZ) przedmiarów stanowią wartość szacunkową i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Powyższe prace zlecane będą następującym trybem: 1. Zamawiający określi każdorazowo zakres robót dla wskazanego obiektu; 2. Wykonawca sporządzi kosztorys na wskazany zakres robót, który podlegać będzie akceptacji zamawiającego; 3. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiający zleci przedmiotowy zakres robót. Wykonawca sporządzi kosztorysy ofertowe na prace konserwacyjne i remontowe do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku prac wymagających szybkiej interwencji i pilnej naprawy Wykonawca wykona kosztorysy i przystąpi do realizacji robót nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena roboczogodziny brutto
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach