Przetargi.pl
Renowacja i konserwacja zbiorów tyflologicznych SOSW dla Dzieci Niewidomych w Owińskach celem utworzenia stałej ekspozycji wystawienniczej

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2010-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja i konserwacja zbiorów tyflologicznych SOSW dla Dzieci Niewidomych w Owińskach celem utworzenia stałej ekspozycji wystawienniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie renowacji i konserwacji zbiorów tyflologicznych znajdujących się w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Owińskach w ramach projektu: Renowacja i konserwacja zbiorów tyflologicznych SOSW dla Dzieci Niewidomych w Owińskach celem utworzenia stałej ekspozycji wystawienniczej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Renowacji i konserwacji poddane zostaną niżej wskazane obiekty: - 71 map tyflologicznych tłoczonych w preszpanie i kartonie; - 1 tyflografika tłoczona w papierze; - 3 książki tłoczone w piśmie brajla; - 13 matryc gipsowych i metalowych do tłoczenia map tyflologicznych; - 3 tabliczki do pisania pismem brajla; - 2 kubarytmy; - 1 maszyna brajlowska Pichta. Szczegółowy opis przeznaczonych do renowacji i konserwacji obiektów zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane w dwóch niżej wskazanych etapach i obejmować będzie: 1. wykonanie specjalistycznych badań konserwatorskich, historycznych oraz technologii wykonania poszczególnych dzieł objętych zamówieniem oraz opracowanie programu prac konserwatorskich dla poszczególnych obiektów, zatwierdzonego przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 2. przeprowadzenie prac konserwatorskich polegających w szczególności na a) wykonaniu szczegółowej dokumentacji fotograficznej i opisowej obiektów; b) przeprowadzeniu właściwej konserwacji równolegle z prowadzeniem dzienniczka konserwatorskiego i wykonywaniem zdjęć podczas prac; c) oczyszczeniu obiektów metodami przyjętymi w pracach konserwatorskich dla obiektów objętych zamówieniem; d) wzmocnieniu strukturalnym podłoży tyflografik; e) uzupełnieniu ubytków metodami opracowanymi na podstawie przeprowadzonych badań konserwatorskich; f) wzmocnienie połączenia warstwy kolorowego druku z warstwą tłoczenia reliefowego; g) likwidacja deformacji z jednoczesnym prostowaniem arkuszy z tyflografikami; h) opracowanie koncepcji przechowywania i eksponowania obiektów po renowacji i konserwacji; i) wykonaniu dokumentacji powykonawczej (w tym wykonania dokumentacji fotograficznej obiektów po konserwacji); j) umieszczeniu i przekazaniu zbiorów map i tyflografik po konserwacji w zasobnikach kartonowych, a pozostałych obiektów w opakowaniach z papieru woskowanego. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: - udzielił 5 lat gwarancji na wykonaną konserwację, - dysponował pełnym zapleczem konserwatorskim i badawczym niezbędnym do prawidłowego prowadzenia prac; - ubezpieczył, przeznaczone do konserwacji, obiekty na czas transportu od i do SOSW dla Dzieci Niewidomych w Owińskach, pl. Przemysława 9; - ubezpieczył, przeznaczone do konserwacji, obiekty na czas realizacji niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach