Przetargi.pl
Remonty i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie

Zakład Komunalny w Halinowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7604015 , fax. 022 7836905
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Halinowie
    ul. 3-go Maja 8 8
    05-074 Halinów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7604015, fax. 022 7836905
    REGON: 01037813300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakladkomunalny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów i przeglądów pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie: 1) pompy KSB typ Amarex NF 80-220/044 ULG-180 nr fabryczny 39100131 szt.4 zamontowane w komorach bezodpływowych 2) pompy KSB typ Amarex KRTF-50210/032 UH-70 szt.2 nr partii 2001160 pompy pulpy piaskowej 3) pompy Hidrostal DO4M-EMU1 +DN007x4+GSEq+NU1A30 szt.4 nr fabryczny 4) mieszadła ABSRW 4024A 30/8EC szt.3 5) pomp Grundfos SV 024B1 zamontowanych w przepompowniach ścieków szt. 4 6) pomp CP3085 zamontowanych w przepompowni ścieków szt. 2 7) pompy próżniowe BUSCH RA0250C szt. 5. 2. Zakres wykonywanych prac obejmuje: 1) dojazd serwisu do obiektu, 2) demontaż/montaż pompy i/lub mieszadła na terenie obiektu, 3) remont urządzenia, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, 4) weryfikację ,segregację i czyszczenie elementów, 5) wymianę uszczelnień mechanicznych łożysk, o-ringów, oleju, 6) malowanie powierzchni zewnętrznych pompy, 7) uruchomienie pompy i/lub mieszadła po naprawie w obiekcie, 8) materiały eksploatacyjne, 9) przegląd okresowy w/w urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia . 1.3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ) 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkomunalny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach