Zakład Komunalny w Halinowie ogłasza przetarg
- Adres: 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7604015 , fax. 022 7836905
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Halinowie
ul. 3-go Maja 8 8
05-074 Halinów, woj. mazowieckie
tel. 022 7604015, fax. 022 7836905
REGON: 01037813300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakladkomunalny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów i przeglądów dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie: 1) Dmuchawy ROBOX ES25/1P - szt.6 2) Dmuchawa DELTA BLOWER - szt.1 2. Zakres wykonywanych prac obejmuje: 1) dojazd serwisu do obiektu, 2) remont dmuchawy na terenie obiektu, 3) weryfikację ,segregację i czyszczenie elementów, 4) wymianę uszczelnień mechanicznych łożysk, o-ringów, oleju, 5) uruchomienie dmuchawy po naprawie w obiekcie, 6) materiały eksploatacyjne, 7) przegląd okresowy w/w urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452592009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia . 1.3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ) 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkomunalny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont prasy kanałowej PAAL KONTI 275F
Dodano: 2014-11-06 - Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie
Dodano: 2013-12-05 - Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie
Dodano: 2012-12-04 - Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie
Dodano: 2011-11-28 - Remonty i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie.
Dodano: 2009-12-08